Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
dekada_grójec_retail_journal

Dekada SA przygotowuje się do kolejnej rozbudowy centrum handlowego w Grójcu

Będzie to już trzeci etap projektu, który od 8 lat jest jednym z najlepiej funkcjonujących obiektów w portfolio spółki.

Z początkowych 5 tys. mkw. powierzchni najmu, w wyniku prowadzonych do tej pory działań inwestora przestrzeń handlowa została powiększona do ok. 9 tys. mkw. Najnowszy etap rozbudowy centrum obejmuje realizację dodatkowych blisko 5 tys. mkw. powierzchni GLA.

Tak jak zapowiadaliśmy w ubiegłym roku, obecnie koncentrujemy się na rozwoju istniejących obiektów. Rozbudowa centrum Dekada Grójec jest jednym z naszych priorytetowych przedsięwzięć zaplanowanych na 2020 r. Przygotowania przebiegają zgodnie z planem i przystępujemy do kolejnej fazy prac, związanej z uzyskiwaniem pozwoleń administracyjnych. Naszym celem jest stworzenie nowoczesnego parku handlowego o łącznej powierzchni kilkunastu tysięcy metrów kwadratowych, przyciągającego do Grójca także tych najemców, którzy do tej pory wybierali tylko obiekty w większych miastach. Pojawią się również marki, które dotąd w ogóle nie były obecne na lokalnym rynku mówi Aleksander Walczak, prezes Dekada SA.

Centrum wygodnych zakupów

Do czasu otwarcia centrum handlowego sieci Dekada mieszkańcy miasta po większe zakupy dojeżdżali do pobliskich Janek. Dziś mają do dyspozycji trzy jednopoziomowe budynki z wejściami bezpośrednio z parkingu obsługującego 180 samochodów, zlokalizowane przy ul. Armii Krajowej 50, tuż przy obwodnicy miasta i niedaleko drogi ekspresowej S7. Na terenie centrum mieści się również strefa food trucków oraz ogólnodostępny punkt odbioru przesyłek i bankomat. Format galerii został zaprojektowany w taki sposób, by organizacja ruchu zakupowego pozwalała na szybkie, wygodne i bezpieczne zakupy. Dzięki temu Dekada Grójec odnotowuje wysokie wyniki odwiedzalności i jest pozytywnie odbierana przez klientów. Dodatkową rozpoznawalność zyskała za sprawą zaangażowania w lokalne inicjatywy społeczne. Z biegiem lat grójecka galeria ugruntowała swoją pozycję na rynku i zwiększyła zasięg oddziaływania na obszar całego powiatu, co stanowi argument dla dalszej rozbudowy istniejącej infrastruktury.

Przestrzeń dla biznesu

Strategia inwestowania w mniejszych ośrodkach okazała się sukcesem. Jeszcze przed oddaniem obiektu do użytku w 2013 r., był on w całości skomercjalizowany. Dziś nadal rozwija się i tworzy miejsce dla kolejnych marek. Po ostatniej rozbudowie, w centrum Dekada Grójec znajdują się 23 lokale. Wśród nich są sklepy z segmentu modowego, beauty i elektroniki, oferujące towary dla klientów ze średnim portfelem, m.in. Jysk, Media Expert, CCC, Diverse, Martes Sport, Pepco, KiK, Rossmann i Empik oraz największy w mieście sklep sieci Biedronka.

Stale analizujemy potrzeby lokalnych konsumentów i wiemy, w jakim kierunku powinniśmy rozwijać ofertę centrum. Wprowadzimy do Grójca nowe branże, które uzupełnią już istniejący obiekt. W planachna przyszłość jest otwarcie w galerii m.in. sieciowej restauracji z opcją Drive Thru czy marketu budowlanego, a także kolejnych sklepów marek typu convenience i fashion, które wcześniej nie interesowały się tak małymi miastami  – mówi Michał Belta, dyrektor centrum handlowego Dekada Grójec.

   


DEKADA jest aktywnym inwestorem i doświadczonym deweloperem nieruchomości komercyjnych. Od rozpoczęcia działalności w 2007 roku zbudowała rozpoznawalną ogólnopolską markę budującą nowoczesne centra handlowe typu convenience oraz zintegrowane centra komunikacyjno-handlowe.

W portfolio Dekady znajduje się jedenaście obiektów, które pod wspólną nazwą Dekada działają w Brodnicy, Ciechanowie, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Realizowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim.