Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Amsterdam The Style Outlets rozpocznie działalność 26 listopada

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0

To pierwsze centrum outlet, które zostanie otwarte w okolicach Amsterdamu

  • Wśród topowych międzynarodowych marek, w ofercie centrum, powstałego dzięki inwestycjom wartym 110 milionów euro, znajdą się adidas, Björn Borg, GUESS, New Balance, Nike, O’Neil, PUMA, Salomon i The Kooples.
  • Centrum zostanie otwarte z 75% poziomem wynajętej powierzchni, a kolejne brandy mają dołączyć w najbliższych tygodniach.

NEINVER i Nuveen Real Estate ogłosiły datę otwarcia centrum Amsterdam The Style Outlets. Jak podają firmy w swoim komunikacie nowe centrum powstało dzięki inwestycjom wynoszącym ok. 110 milionów euro. 26 listopada zostanie otwarte dla klientów. Projekt prowadzony jest wspólnie przez NEINVER i Nuveen Real Estate.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

NEINVER to europejska spółka, specjalizującą się w inwestycjach, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi – drugi pod względem wielkości operator centrów outlet w Europie i lider rynku w Hiszpanii i Polsce. Nuveen Real Estate jest jednym z największych zarządców inwestycji na świecie.

Na 19,000 m² powierzchni,  Amsterdam The Style Outlets zgromadzi 110 sklepów, w tym takie międzynarodowe marki, jak Björn Borg, GUESS, New Balance, Nike, O’Neil, PUMA, Salomon i The Kooples. Centrum otworzy się dla klientów z 75 procentowym poziomem wynajętej powierzchni, a kolejne marki zaplanowały dołączenie w najbliższych tygodniach. Oprócz ekskluzywnej oferty handlowej, NEINVER zaoferuje gościom m.in. usługi concierge. Ponadto, 1000 m² przeznaczono na powierzchnię rekreacyjną, restauracje ze stolikami na wolnym powietrzu i pasaże. Dzięki otwarciu centrum powstanie około 600 miejsc pracy.

Otwarcie Amsterdam The Style Outlets rozszerzy zasięg geograficzny spółki o bardzo atrakcyjny rynek, stanowiąc kamien milowy naszej strategii wzrostu. To siedemnaste centrum outlet w europejskim portfolio NEINVER i pierwsze w Holandii. Dokładaliśmy wszelkich starań w trakcie lockdownu, aby kontynuować realizację projektu i dotrzymać terminu otwarcia. Z jednej strony ponad 20-letnie doświadczenie NEINVER w branży outletów, a z drugiej silne strony samego projektu – doskonała lokalizacja z zasięgiem obejmującym 12 milionów potencjalnych klientów w promieniu nieprzekraczającym 90 minut dojazdu samochodem, przemyślany miks marek modowych, sportowych i rekreacyjnych w niezwykłym środowisku zakupowym, opierającym się o najnowocześniejsze rozwiązania projektowe, czerpiące z najlepszych przykładów niderlandzkiej architektury – to wszystko zapewni sukces tego flagowego przedsięwzięcia, mającego szansę stać się głównym celem zakupów w Holandii – mówi Daniel Losantos, prezes NEINVER.

„Nowe centrum outlet w Amsterdamie stanowi kolejny znaczący krok naszej współpracy z NEINVER. Nie możemy doczekać się momentu, by zobaczyć w drzwiach pierwszych gości. W Nuveen wierzymy w sektor outletów, ponieważ oferuje on niezwykłe doświadczenie zakupowe i w dalszym ciągu stawia względny opór trendowi handlu w sieci. Amsterdam zasługuje na dobrej jakości ofertę zakupową tego segmentu. Spodziewamy się, że otwarcie nowego centrum będzie dużym sukcesem” – komentuje Charlotte Ashworth, Fund Manager w Nuveen Real Estate.

NEINVER finalizuje właśnie budowę obiektu: ukończono roboty murarskie wewnętrznych fasad i montaż profili aluminiowych, a także innych detali w glazurze i elementach ceglanych. Trwają zaawansowane prace nad szklanymi wejściami, do których dodawane są drewniane panele i płytki typu „metro tiles” dla uzyskania wyjątkowego efektu. Wkrótce ukończone zostaną posadzki i parking pod dachem. Gotowe do montażu w pasażach są już ławki i zieleń.  Rozpoczęło się przekazywanie pierwszych lokali najemcom.

Lokalizacja w regionie Randstad

Centrum Amsterdam The Style Outlets jest położone w pierwszorzędnej lokalizacji – w Randstad, jednym z najzamożniejszych i najgęściej zaludnionych regionów Europy, w obrębie którego znajdują się cztery największe miasta Holandii, o zasięgu 12 milionów potencjalnych klientów w promieniu 90 minut jazdy samochodem. Amsterdam The Style Outlets będzie pierwszym centrum outlet w regionie. Dzieli je 10 minut od lotniska Schiphol w Amsterdamie, mieści się niedaleko stacji kolejowej Halfweg-Zwanenburg i zaledwie dwa przystanki od głównej stacji Amsterdam Central Station. Dla zmotoryzowanych klientów przygotowano 2230 miejsc parkingowych i 200 dla rowerów.

Architektura, moda i historia

Przywiązanie centrum Amsterdam The Style Outlets do stylu znajduje odzwierciedlenie nie tylko w wyjątkowych kolekcjach ubrań, które zawisną w jego sklepach. To także architektura całego outletu, która odbija echem historię jego otoczenia. Przywodzi na myśl budowle starych fabryk i znajduje inspirację w historycznej strefie SugarCity, w której znajduje się obiekt. Ponieważ outlet ulokowany jest na palach wystających z wody, wydaje się sam wyrastać z wody, składając tym samym hołd tradycyjnemu stylowi architektonicznemu Amsterdamu. Outlet, zbudowany zgodnie z wysokimi standardami w zakresie zrównoważonego rozwoju, uzyskał w fazie projektowej certyfikat BREEAM New Construction.

Rób zakupy bezpiecznie, nie narażaj się

Od pierwszego dnia po otwarciu nowy outlet ma działać zgodnie z zaleceniami „Kupuj bezpiecznie, nie narażaj się”, opracowanymi wspólnie z organizacją SGS, zajmującą się nadzorem i certyfikacją, aby zapewnić najskuteczniejsze środki ochrony przeciwko rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19. Dzięki podjętym działaniom zapobiegawczym, takim jak procedury sanitarne, łatwe w obsłudze środki do dezynfekcji i zespoły monitorujące, Amsterdam The Style Outlets stara się zapewnić odwiedzającym przyjemne i bezpieczne doświadczenie zakupowe już z chwilą otwarcia.


NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych oraz w zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet i 5 parkami handlowymi (w tym obiekty aktualnie budowane) i współpracuje z  800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Firma NEINVER uzyskała certyfikaty BREEAM In-Use i trzy standardy ISO (9001, 14001, 50001) dla 90% obiektów w swoim portfolio.


Nuveen Real Estate to jeden z największych zarządców inwestycji na świecie, z aktywami o łącznej wartości 127 mld USD. Zarządzając pakietem funduszy i zleceń w ramach inwestycji publicznych i prywatnych, obejmujących zarówno kapitał dłużny, jak i akcyjny w różnych regionach geograficznych i stosując różne style inwestowania, firma zapewnia dostęp do każdego aspektu inwestowania w nieruchomości. Dzięki ponad 80-letniemu doświadczeniu w inwestowaniu na rynku nieruchomości i ponad 660 pracownikom*, zlokalizowanym w ponad 25 miastach w USA, Europy oraz regionu Azji i Pacyfiku, platforma oferuje szeroki zasięg geograficzny połączony z głęboką wiedzą fachową.

www.nuveen.com/realestate *w tym 315+  specjalistów w obszarze

Tags: Amsterdam The Style Outletscentra handlowegalerie handloweNeinverNuveen Real Estateretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Cashback za zakupy, czyli nowa odsłona programu lojalnościowego w centrach handlowych Unibail-Rodamco-Westfield

Cashback za zakupy, czyli nowa odsłona programu lojalnościowego w centrach handlowych Unibail-Rodamco-Westfield

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version