Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Wola Park wzbogaca ofertę – do grona najemców dołączył LUX MED

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
wola_park_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

wola_park_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

Od września warszawiacy mogą skorzystać z oferty Grupy LUX MED w Wola Parku. Placówka zapewnia szeroki zakres usług medycznych, a także, dzięki współpracy z Centrum Medycznym MAVIT, rozbudowaną ofertę świadczeń okulistycznych. LUX MED jest jednym z liderów na rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce i od blisko 30 lat troszczy się o zdrowie Polaków.

Centrum Medyczne LUX MED w Wola Parku zapewnia pacjentom dostęp m.in. do konsultacji alergologicznych, chirurgicznych, ginekologicznych, endokrynologicznych, dermatologicznych, laryngologicznych, pediatrycznych, ortopedycznych czy internistycznych. W ofercie są także rehabilitacje, badania diagnostyczne oraz USG. Powierzchnia placówki liczy ponad 1 700 m2. Na jej terenie znajduje się 16 gabinetów lekarskich w części ogólnej, a w przestrzeni pediatrycznej 3 gabinety przeznaczone do konsultacji dzieci zdrowych oraz 5 dla dzieci chorych.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

W ramach Grupy LUX MED działa Centrum Medyczne MAVIT, którego usługi także są dostępne w Wola Parku. Bogata oferta, oprócz konsultacji okulistycznych, zapewnia pacjentom m.in. pierwszy etap kwalifikacji do laserowej korekcji wad wzroku, kwalifikację do wszczepienia soczewek fakijnych oraz operację usunięcia zaćmy, jaskry, a także połączenia tych dwóch chorób.

Wola Park chce kompleksowo dbać o swoich sąsiadów. Naszym celem jest zapewnienie lokalnej społeczności dostępu do szerokiego wachlarza różnorodnych usług. Uruchomienie Centrum Medycznego na terenie Wola Parku znacznie ułatwi mieszkańcom Woli i Bemowa korzystanie z konsultacji lekarzy specjalistów. Dla wygody pacjentów do dyspozycji jest parking, kąciki dla dzieci wyposażone w interaktywne zabawki i strefę relaksu – mówi Anna Bozhenko, Dyrektor Centrum Handlowego Wola Park.

Grupa LUX MED zapewnia pacjentom pełną opiekę: ambulatoryjną, diagnostyczną, rehabilitacyjną, szpitalną oraz długoterminową. Z jej usług korzysta ponad 2 200 000 pacjentów.


Wola Park w swojej ofercie posiada ponad 200 punktów usługowych oraz sklepów z odzieżą, obuwiem, akcesoriami, kosmetykami, elektroniką, artykułami sportowymi, spożywczymi i wyposażeniem wnętrz. W Wola Parku mieści się też punkt odbioru zamówień IKEA oraz IKEA Bliżej (miejsce planowania i zamawiania artykułów wyposażenia wnętrz IKEA), Multikino, klub fitness Zdrofit, hipermarket Auchan, Castorama, a także komfortowa strefa co-workingu. Dodatkowymi udogodnieniami są bezpłatny parking na 3 000 miejsc, stacja benzynowa oraz stacja rowerowa Veturilo.

Wola Park jest jedynym centrum handlowym w Warszawie, przy którym zlokalizowany jest skwer – Park Ulricha, czyli dawny ogród pokazowy rodziny Ulrichów. Największą atrakcją tego miejsca są rzadkie gatunki drzew. Część z nich sadzona była jeszcze w XIX wieku. Park jest miejscem spotkań i odpoczynku mieszkańców dzielnicy.

W lutym 2020 roku ogłoszone zostały plany związane z projektem rewitalizacji Ogrodów Ulricha. Włączone w proces inwestycyjny zostaną zabytkowe: park, willa oraz szklarnie. Projekt ma na celu przywrócenie temu miejscu dawnego blasku. Firma Ingka Centres Polska, właściciel centrum handlowego Wola Park, docelowo stworzy na tym terenie miejsce, które będzie wpisywało się w potrzeby całych rodzin. Przestrzeń będzie łączyła społeczną użyteczność przestrzeni – przeznaczoną na warsztaty, zajęcia edukacyjne i spotkania – z funkcją handlowo-gastronomiczną.

Wola Park jest otwarty na potrzeby lokalnej społeczności. Chce być blisko codziennych spraw mieszkańców – w tym celu współpracuje z władzami dzielnicy i lokalnymi instytucjami kulturalnymi oraz aktywnie włącza się w życie Woli i Bemowa.

Ingka Centres Polska należy do Grupy INGKA i od ponad 40 lat buduje i zarządza rentownymi centrami handlowymi, w tym Wola Parkiem. Obecnie posiada 45 obiektów w 15 krajach, które co roku odwiedza 480 milionów osób. Do 2025 roku spółka planuje, że w jej portfolio będzie łącznie 70 lokalizacji, które będą w stanie przyjąć 1 miliard odwiedzających. Ingka Centres Polska stawia na stały wzrost i podnoszenie jakości usług. Wraz z firmą rozwijają się także jej najemcy i partnerzy biznesowi, a wśród nich 1 600 marek prowadzących 7 000 sklepów.

W Polsce Ingka Centres Polska zarządza pięcioma obiektami handlowymi znajdującymi się w Lublinie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu oraz Warszawie.

ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
piotr_wojdyła_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe_jll

Zmiany w prawie budowlanym ukłonem w stronę inwestorów - analiza JLL

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version