Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

EPP prezentuje wyniki działań operacyjnych

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
EPP_Galeria Młociny_Modivo_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe-1

EPP_Galeria Młociny_Modivo_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe-1

EPP, największy właściciel centrów handlowych w Polsce, przy okazji prezentacji wyników za pierwsze półrocze 2020 roku, podał aktualne dane dotyczące obszaru operacyjnego. We wrześniu 2020 roku poziom odwiedzalności dla całego portfela obiektów handlowych spółki osiągnął 85% w porównaniu do tego samego okresu w 2019 roku. Jest to znaczący wzrost z poziomu 46%[1] w pierwszym tygodniu maja, gdy centra handlowe w Polsce zostały ponownie uruchomione. W lipcu 2020 roku obroty najemców kształtowały się na poziomie 93% w ujęciu rok do roku. Blisko 100% najemców powierzchni handlowej w obiektach spółki wznowiło obecnie działalność, a wskaźnik najmu dla całego portfela wynosi 96%.

Nowi najemcy w centrach handlowych EPP

W ostatnich miesiącach w centrach handlowych spółki otworzyły się nowe lokale m.in.: W.KRUK, CCC, PEPCO, Levi’s, 50 style, Hebe i Pasibus. Najważniejszym wydarzeniem było otwarcie w Galerii Młociny, flagowym projekcie EPP w Warszawie, pierwszego sklepu sieci Primark w Polsce. W pierwszym tygodniu po debiucie irlandzkiej marki odzieżowej warszawskie centrum odwiedziło ponad 200 tys. klientów. Jest to jeden z najwyższych wyników tygodniowych odwiedzin w historii Galerii Młociny. W tej samej lokalizacji miało też miejsce otwarcie pierwszego w kraju, multibrandowego salonu mody premium, internetowej marki Modivo. Pojawienie się sklepu, dostarczającego wyjątkowych doświadczeń zakupowych, wynikających z łączenia świata zakupów online i offline, jeszcze bardziej wyróżniło ofertę Galerii Młociny na handlowej mapie Warszawy.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Po ponownym otwarciu centrów handlowych EPP w maju oraz stopniowym uruchamianiu biznesów naszych najemców, wyniki odwiedzalności i sprzedaży wzrastają z tygodnia na tydzień, stabilnie zbliżając się do ubiegłorocznych poziomów. Dodatkowo polska gospodarka po raz kolejny pokazuje swoją siłę na tle pozostałych państw Unii Europejskiej, co jest dobrym sygnałem także dla branży centrów handlowych. Dzięki wsparciu dla naszych najemców, które zaoferowaliśmy w tym roku w zamian za przedłużenie umów najmu, liczymy, że będziemy razem z nimi ciężko pracować nad zwiększaniem obrotów w centrach handlowych w nadchodzących miesiącach – powiedział Tomasz Trzósło, prezes zarządu EPP.

Wysokie standardy sanitarne

Zapewnianie klientom oraz pracownikom najemców centrów handlowych możliwie maksymalnego poziomu bezpieczeństwa podczas robienia zakupów jest dla EPP priorytetem. Spółka zapewnia o przestrzeganiu obowiązujących przepisów prawa oraz rekomendacji służb sanitarnych, ponadto prowadzi działania edukacyjne w tym zakresie oraz współpracuje z najemcami, aby wspólnie informować klientów o nowych zasadach bezpiecznych zakupów. Wśród szerokiej liczby rozwiązań wprowadzonych w centrach EPP można wymienić m.in. zwiększenie częstotliwości czyszczenia i dezynfekcji miejsc dotykanych przez klientów, udostępnianie licznych dyspenserów ze środkami dezynfekującymi oraz maseczek ochronnych, a także regularne komunikaty wizualne i głosowe, przypominające o stosowaniu się do wymogów. Po ponownym otwarciu obiektów handlowych 12,5 tys. wielorazowych maseczek ochronnych zostało bezpłatnie przekazanych klientom, pracownikom najemców oraz służbom porządkowym i ochronie w galeriach EPP.

Wsparcie lokalnej społeczności

Centra handlowe EPP, które są ważną częścią społeczności regionów, w których działają, w czasie epidemii niosą pomoc ich mieszkańcom i personelowi medycznemu. Z oddolnej inicjatywy pracowników galerii handlowych EPP dostarczono środki ochrony osobistej dla lokalnych szpitali oraz książki i gry dla seniorów, osób samotnych i przebywających w kwarantannie. Przekazano m.in. 17 tys. maseczek zakupionych od jednego z najemców firmy oraz sprzęt pochodzący z zasobów centrów i ich partnerów. Krakowski Park Handlowy Zakopianka, poprzez udział w akcji #property4heroes, zapewniał posiłki zespołom Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego.


[1] Porównanie maja 2020 roku do maja 2019 roku.

Tags: centra handloweEPPgalerie handloweModivoPrimarkretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Chylonia_Business_Park_retail_journal_2

Chylonia Business Park niemal w całości skomercjalizowana

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version