W należącej do EPP Galerii Olimpia w Bełchatowie został otwarty nowy hipermarket omnikanałowej sieci spożywczej Carrefour. Sklep o 3550 mkw. powierzchni sali sprzedaży w nowoczesnym formacie, oferuje klientom szeroki asortyment artykułów spożywczych, przemysłowych i usług – łącznie ponad 19 tys. artykułów.
Klienci Galerii Olimpia w nowym sklepie Carrefour znajdą bogaty wybór produktów spożywczych od lokalnych dostawców i własnych marek, ciekawą i na bieżąco uaktualnianą ofertę sezonową oraz szeroki asortyment artykułów przemysłowych, w tym również dział kosmetyków z propozycją także dla fanów produktów naturalnych. Specjalny nacisk położono na zapewnienie mieszkańcom miasta i okolic dostępu do szerokiej oferty produktów świeżych, sezonowych i ekologicznych. W nowym hipermarkecie Carrefour na klientów czekają specjalne strefy, które ułatwią zakupy, m.in. Strefa Zdrowie, Świat Zwierząt, Kuchnie świata, strefa produktów dla wegetarian i wegan, a także z żywnością dla niemowląt i małych dzieci, w tym ekologiczna.
Otwarcie hipermarketu Carrefour, jako kluczowego najemcy, jest zwieńczeniem przyjętej strategii asset management dla Galerii Olimpia. Nowy hipermarket uzupełnia komplementarną ofertę handlowo-rozrywkową naszego projektu i wzmacnia jego oddziaływanie na miasto i cały region – powiedział Marek Gładki, Head of Leasing and Asset Management w EPP.
„Lokalizacja silnego operatora spożywczego w centrum handlowym to korzystne rozwiązanie dla wszystkich: klientów – ze względu na ich wygodę, oraz właścicieli sklepów i centrów handlowych – ze względu na wzrost atrakcyjności obiektu” – stwierdziła Agata Kopytyńska, Dyrektor Działu Nieruchomości i Ekspansji w Carrefour Polska. – „Hipermarket w Bełchatowie jest dobrym przykładem sklepu, który łączy w sobie optymalną wielkość powierzchni z szeroką ofertą” – dodała.
Hipermarket Carrefour w Olimpii zapewnia zapewnia m.in. samoobsługowe kasy, usługi Scan&Go w aplikacji Mój Carrefour, bez konieczności stania w kolejce i wykładania zakupów na taśmie kasy oraz Click&collect, czyli zamówień składanych przez Internet i sprawnie odbieranych w sklepie.
Bełchatowska Galeria Olimpia, największe centrum handlowe w regionie, dysponuje 22 tyś. mkw. powierzchni handlowej. W swojej ofercie posiada znane, światowe marki, oraz firmy działające lokalnie. Posiada rozwiniętą ofertę gastronomiczną oraz rozrywkową.
EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF). Więcej informacji jest dostępnych na www.epp-poland.com.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour). Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy