Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

W Galerii Olimpia w Bełchatowie otwarto nowy sklep Carrefour

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
EPP_galeria_olimpia_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

EPP_galeria_olimpia_retail_journal_centra_handlowe_galerie_handlowe

W należącej do EPP Galerii Olimpia w Bełchatowie został otwarty nowy hipermarket omnikanałowej sieci spożywczej Carrefour. Sklep o 3550 mkw. powierzchni sali sprzedaży w nowoczesnym formacie, oferuje klientom szeroki asortyment artykułów spożywczych, przemysłowych i usług – łącznie ponad 19 tys. artykułów.

Klienci Galerii Olimpia w nowym sklepie Carrefour znajdą bogaty wybór produktów spożywczych od lokalnych dostawców i własnych marek, ciekawą i na bieżąco uaktualnianą ofertę sezonową oraz szeroki asortyment artykułów przemysłowych, w tym również dział kosmetyków z propozycją także dla fanów produktów naturalnych. Specjalny nacisk położono na zapewnienie mieszkańcom miasta i okolic dostępu do szerokiej oferty produktów świeżych, sezonowych i ekologicznych. W nowym hipermarkecie Carrefour na klientów czekają specjalne strefy, które ułatwią zakupy, m.in. Strefa Zdrowie, Świat Zwierząt, Kuchnie świata, strefa produktów dla wegetarian i wegan, a także z żywnością dla niemowląt i małych dzieci, w tym ekologiczna.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Otwarcie hipermarketu Carrefour, jako kluczowego najemcy, jest zwieńczeniem przyjętej strategii asset management dla Galerii Olimpia. Nowy hipermarket uzupełnia komplementarną ofertę handlowo-rozrywkową naszego projektu i wzmacnia jego oddziaływanie na miasto i cały region – powiedział Marek Gładki, Head of Leasing and Asset Management w EPP.

„Lokalizacja silnego operatora spożywczego w centrum handlowym to korzystne rozwiązanie dla wszystkich: klientów – ze względu na ich wygodę, oraz właścicieli sklepów i centrów handlowych – ze względu na wzrost atrakcyjności obiektu” – stwierdziła Agata Kopytyńska, Dyrektor Działu Nieruchomości i Ekspansji w Carrefour Polska. – „Hipermarket w Bełchatowie jest dobrym przykładem sklepu, który łączy w sobie optymalną wielkość powierzchni z szeroką ofertą” – dodała.

Hipermarket Carrefour w Olimpii zapewnia zapewnia m.in. samoobsługowe kasy, usługi Scan&Go w aplikacji Mój Carrefour, bez konieczności stania w kolejce i wykładania zakupów na taśmie kasy oraz Click&collect, czyli zamówień składanych przez Internet i sprawnie odbieranych w sklepie.

Bełchatowska Galeria Olimpia, największe centrum handlowe w regionie, dysponuje 22 tyś. mkw. powierzchni handlowej. W swojej ofercie posiada znane, światowe marki, oraz firmy działające lokalnie. Posiada rozwiniętą ofertę gastronomiczną oraz rozrywkową.


EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu. 

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF). Więcej informacji jest dostępnych na www.epp-poland.com.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour). Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy

ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Galeria_Wilenska_retail_journal fot. Piotr Deszkiewicz/materiały prasowe URW

Polskie centra handlowe Unibail-Rodamco-Westfield z certyfikatem Safe&Healthy Places od Bureau Veritas

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version