Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
Sugarfree_ retail_journal

Limitowana kolekcja Sugarfree od 15 października do kupienia w Biedronce

Polska marka odzieżowa Sugarfree przygotowała limitowaną kolekcję stworzoną specjalnie sieci sklepów Biedronka. Już w najbliższy czwartek, 15 października do sprzedaży trafią sukienki oraz kardigany. Ambasadorką kolekcji została Wiktoria Gąsiewska.

W ofercie popularnej sieci sklepów znajdą się trzy modele wysokiej jakości dzianinowych sukienek – Rose, Olivia i Wendy – każda z nich w cenie 59,90 zł. W sprzedaży znajdą się również stylowe kardigany.

Współpraca z siecią sklepów Biedronka daje nam możliwość dotarcia do nowych klientów – poszerzamy dostępność naszych produktów, a co za tym idzie, zwiększa się rozpoznawalność naszej marki. W okresie pandemii chcemy być bliżej naszych klientów, którzy niechętnie odwiedzają galerie handlowe, natomiast 76 proc. Polaków regularnie robi zakupy w Biedroncekomentuje Wojciech Czarnecki, prezes Sugarfree.

Okazjonalna współpraca z sieciami handlowymi na stałe wpisała się w strategię marki Sugarfree jako uzupełnienie kanału e-commerce i sieci franczyzowej. W ubiegłym roku Sugarfree stworzyło limitowaną kolekcję sylwestrowych sukienek dla LIDLa.