Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Under Armour będzie pierwszym w Polsce salonem w koncepcie BHCC (Brand House City Concepts)

przez Redaktor
1 kwietnia 2022
w Centra handlowe, Newsy
0
Galeria Atrium Promenda

Under Armour dołącza do Atrium Promenada

  • Under Armour dołącza do Atrium Promenada
  • Salon otworzy się pod koniec kwietnia
  • Under Armour będzie pierwszym w Polsce salonem w koncepcie BHCC

Amerykański producent innowacyjnej odzieży sportowej Under Armour dołączy do grona najemców Atrium Promenada. To kolejna marka, po Rituals Cosmetics, która wybrała na lokalizację swojego sklepu flagowy obiekt z portfolio Atrium. Salon Under Armour marka otworzy pod koniec kwietnia. Marka Under Armour w Atrium Promenada będzie pierwszym w Polsce salonem w koncepcie BHCC (Brand House City Concepts).

Under Armour dołącza do Atrium Promenada

Under Armour to amerykańska marka, która zrewolucjonizowała sposób ubierania się sportowców na całym świecie. W swojej ofercie posiada zaawansowaną technicznie odzież, obuwie i sprzęt sportowy. Wszystko przystosowane do konkretnych rodzajów sportu, płci, wieku oraz warunków atmosferycznych.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Under Armour to kolejny brand z długą historią i międzynarodowym prestiżem dołączający do naszego portfolio. Amerykańska marka znacząco wzmocni bogatą już ofertę sportową Promenady. Dołączy do grona takich najemców, jak GO Sport, New Balance czy Sizeer. Współpraca z Under Armour to odpowiedź na zapotrzebowanie naszych klientów, którzy szukają technicznie zaawansowanej odzieży sportowej. Zwłaszcza dedykowanej zarówno zawodowym sportowcom, jak i trenującym bardziej amatorsko – mówi Tomasz Hofman, dyrektor Atrium Promenada.

Otwarcie Under Armour

Otwarcie Under Armour planowane jest na koniec kwietnia br. W pierwszym tygodniu działania salonu marka przygotowała specjalną promocję dla klientów. Przy zakupach o wartości 250 zł otrzymają oni 20% rabatu, a powyżej 400 zł będą mogli nabyć torbę treningową za 1 PLN.

W Atrium Promenada trwa przebudowa drugiej, nieodnowionej części obiektu. Zmiany obejmują kompleksową modernizację wnętrza galerii od strony ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego oraz re-modeling wejścia do centrum handlowego od tej ulicy. Pod względem architektonicznym galeria po transformacji zyska jednolity spójny charakter. Swoim designem nawiąże do najbardziej znanych ulic modowych i kultowych domów towarowych światowych stolic mody.

Przeczytaj także: Atrium dla Ziemi – spółka współpracuje z WWF i organizuje akcję specjalną.

W trakcie trwania przebudowy Atrium Promenada funkcjonuje normalnie. Do dyspozycji klientów jest główna część centrum handlowego (odnowiona w 2018 roku) z ofertą ponad 100 marek. Kino Cinema City, Carrefour, strefa restauracyjna Republika Smaku oraz przestrzeń zabaw i warsztatów Piąty Wymiar działają nieprzerwanie.

Tags: Atrium Promenada
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
budynek Galeria WIślanka

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Najnowsze informacje

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version