Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Multimarket Jula otwiera się w Lubinie

przez Redaktor
21 kwietnia 2022
w Newsy
0
Jula otworzy się w Lublinie

Jula otworzy się w Lublinie

  • Multimarket Jula otworzy punkt w Cuprum Park w Lubinie
  • Jesienią 2022 roku firma planuje otworzyć swoje sklepy również w Częstochowie i Toruniu
  • Właściciele sieci doceniają polski rynek i planują dalszą ekspansję marki w naszym kraju

Multimarket Jula otwiera swój sklep w Lubinie. Szwedzka sieć sklepów planuje otworzyć punkt również w Częstochowie i Toruniu. Tym razem sklep dla majsterkowiczów, profesjonalistów i wszystkich osób aktywnych powstanie w Cuprum Park. Właściciele firmy zapowiadają, że planują również dalsze inwestycje na polskim rynku.

Jula otwiera się w Lubinie

Sklep w Cuprum Parku powstanie tuż przy istniejącym kompleksie handlowym i Galerii Cuprum Arena. Będzie to 3 sklep, który Jula planuje otworzyć jesienią tego roku w Polce. Koncept multimarketu opiera się na 8 odrębnych działów (narzędzia i maszyny, artykuły budowlane i farby, elektryka i oświetlenie, odzież i artykuły BHP, ogród, wypoczynek, motoryzacja oraz gospodarstwo domowe). Jula posiada już 16 sklepów na terenie kraju, które stały się często odwiedzanymi miejscami zakupowymi klientów. Jula oferuje starannie dobrane produkty w ramach marek własnych, niedostępnych w innych sklepach.

Podobne artykuły

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Dzięki tej inwestycji Jula obejmuje kolejną ważną część zachodnich regionów kraju. Będzie nam niezmiernie miło otworzyć w Polsce nasz 18. multimarket, który zaoferuje mieszkańcom Lubina i okolic produkty DIY. Jesteśmy przekonani, że nasza oferta przyciągnie uwagę klientów zarówno pod względem zakupów w samym sklepie, jak i za pośrednictwem naszego sklepu internetowego – mówi Johan Sjöhagra, CEO Jula AB.

Lubin i jego okolice to miejsce z bardzo dużym potencjałem. Ten rejon cechuje duża siła nabywcza i brak przesycenia powierzchnią handlową. Widzimy tu olbrzymi potencjał, co jest istotne z punktu widzenia naszej ekspansji. Zdecydowaliśmy się więc na otwarcie kolejnego multimarketu właśnie tutaj – podsumowuje Arnold Brzeziński, Country Operations Manager, Jula Poland.

Jula w Lublinie
Arnold Brzeziński, Country Operations Manager, Jula Poland

Przeczytaj także: Jula wsparła powstanie 6. Męskiej Szopy.

Rynek o dużym potencjale

Polska to duży rynek z dużym potencjałem rozwoju. Chcemy nadal tworzyć w Polsce nowe sklepy. Fakt, że otwieramy kolejny multimarket w Lubinie to wyraźny sygnał, że Jula jest graczem o ugruntowanej pozycji na polskim rynku – kontynuuje Johan.

Tags: Jula
ShareTweet

Podobne artykuły

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

sklep biedronka
Newsy

Klienci Biedronki przeznaczyli 5 mln zł na pomoc Ukrainie

Następny artykuł
Jak kupują Polacy w internecie, koszyk zakupowy z kartonami stojący na komputerze

BADANIE: 65 proc. Polaków kupując online zwraca największą uwagę na opinie innych użytkowników

Najnowsze informacje

Sportowe marki wzmacniają ofertę Focus Mall Zielona Góra

VRG nastawia się na dobre pierwsze półrocze

PRCH: W kwietniu obroty i odwiedzalność centrów handlowych były wyższe niż przed pandemią

Triumph otworzył salon w CH Nowe Czyżyny

„Branża herbaty bąbelkowej jest obecnie bardzo dochodowym biznesem” – mówi Jakub Woźniczka, Crazy Bubble

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version