Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

CoffeeTeria – kameralna kawiarnia w olsztyńskiej Galerii Warmińskiej

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Food, Newsy
0
CoffeeTeria_retail_journal

CoffeeTeria_retail_journal

W Galerii Warmińskiej od połowy października działa nowa kawiarnia – CoffeeTeria. Lokal jest kameralny, serwuje kawy tradycyjne i smakowe. CoffeeTeria nie jest lokalem sieciowym.

Zdecydowałam się na otwarcie kawiarni, która ma dać gościom chwilkę wytchnienia w gonitwie, biegu – mówi Joanna Frydrychiewicz, właścicielka lokalu i wyjaśnia, że wyciszeniu i odpoczynkowi ma służyć m.in. niebanalny wygląd miejsca.

Na ścianach jest drewno i czerwona cegła, a we wnętrzach – dużo żywych kwiatów, które dodatkowo ocieplają lokal i nadają mu kameralnego charakteru. CoffeeTeria znajduje się na 1. piętrze Galerii Warmińskiej, pomiędzy salonem X-com, a sklepem New Balance. Powierzchnia lokalu to 63 m2.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

W CoffeeTerii można się napić kaw tradycyjnych oraz smakowych, takich jak: kokosowa, crème brûlée, brownie oraz słony karmel. Lokal jest przyjazny osobom nietolerującym laktozy oraz na dietach roślinnych. Można się tu napić także gorącej czekolady z bogatym doborem dodatków. W CoffeeTerii czekają też wypieki: ciasta, torty i babeczki.

Dbamy o to, by ciasta były zawsze świeże, dobrej jakości. Take wypieki, w połączeniu z pyszną kawą pitą w otoczeniu roślin, to prawdziwy relaks – mówi Frydrychewicz.

W ocenie kierownictwa Galerii Warmińskiej, nowy lokal jest miejscem dla ludzi ceniących oryginalność i niebanalne smaki.

W Galerii Warmińskiej działa kilka kawiarni sieciowych, CoffeeTeria jest od nich zupełnie inna. Głęboko wierzymy w to, że szybko znajdą się wielbiciele tego niebanalnego wnętrza i równie niebanalnego menu – mówi Tomasz Górski, Retail Asset Manager.

Galeria Warmińska to największe centrum handlowe w północno-wschodniej Polsce. Działa tu 170 sklepów znanych i cenionych w kraju i na świecie marek (wiele butików ma tu jedyne sklepy w regionie), kino, kawiarnie, restauracje, klub fitness, salon zabaw dla dzieci, a nawet amfiteatr. Centrum jest bardzo dobrze skomunikowane – łatwo tu dojechać zarówno autem, jak i komunikacją miejską (autobusy i tramwaje).

Tags: centra handloweCoffeeTeriaGaleria Warmińskagalerie handloweretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Answear.com kontynuuje dynamiczny wzrost od początku roku

Answear.com kontynuuje dynamiczny wzrost od początku roku

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version