Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Action debiutuje w województwie świętokrzyskim, otwierając sklep w Galerii Korona Kielcach

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
Action_Kielce_retail_journal_centra_handlowe

Action_Kielce_retail_journal_centra_handlowe

29 października 2020 roku sieć dyskontów niespożywczych Action, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach, otworzyła swój pierwszy sklep w województwie świętokrzyskim. Market znajduje się w Galerii Korona w Kielcach – jednym z najpopularniejszych centrów handlowych w całym regionie. Na odwiedzających Action czeka ponad 6 000 produktów z aż 14 kategorii. Aktualnie w promocji są m.in. kalendarze adwentowe, odzież termiczna, ciepłe kapcie i kamera Wi-Fi.

Debiut w województwie świętokrzyskim to jedno z najważniejszych osiągnięć Action w Polsce w 2020 roku. Na lokalizację pierwszego sklepu w tym regionie wybraliśmy znane i lubiane centrum handlowe w Kielcach, aby jak najwięcej osób mogło szybko poznać naszą markę. Action świetnie wpisuje się w lokalny mix najemców, dlatego mamy nadzieję, że nasza oferta spotka się tu z dużym zainteresowaniem i będzie cieszyła się popularnością – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska. – Październik kończymy z 85 sklepami w Polsce. To dla nas duży sukces, biorąc pod uwagę trudną sytuację rynkową i niepewną przyszłość związaną z epidemią – dodaje Sławomir Nitek.

Komfort klientów przede wszystkim

Poszukując lokalizacji dla swoich sklepów, Action kieruje się kilkoma czynnikami. Przede wszystkim firma chce być blisko potencjalnych klientów, dlatego najczęściej wybiera miejsca znajdujące się w pobliżu osiedli mieszkaniowych, dobrze skomunikowane z różnymi częściami danego miasta i lubiane przez lokalną społeczność. Action zależy też na otoczeniu innych popularnych marek z różnych branż. Dzięki temu klienci mogą zrobić kompleksowe zakupy bez konieczności pokonywania dużych odległości. Kielecka Galeria Korona spełnia wszystkie te wymagania. Centrum handlowe znajduje się przy ul. Warszawskiej 26, niedaleko ścisłego centrum miasta oraz głównych arterii komunikacyjnych – drogi ekspresowej S74 i drogi krajowej nr 73. Tak dogodna lokalizacja zapewnia dobry dojazd mieszkańcom, zarówno samej stolicy województwa świętokrzyskiego, jak i sąsiednich miejscowości. Klienci mają do dyspozycji duży podziemny parking na ponad 1000 samochodów, a także stojaki na rowery. Dodatkowym udogodnieniem dla rowerzystów są ścieżki, które łączą okolice galerii z innymi częściami miasta.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Action przykłada też ogromną wagę do bezpieczeństwa klientów oraz pracowników. Sklep holenderskiej marki w Galerii Korona został wyposażony w środki dezynfekujące i ekrany ochronne przy kasach. Szerokie alejki oraz oznaczenia na podłodze pomagają zachować odpowiedni dystans.

Często zmieniający się asortyment

Action jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 20:00. Sklep zajmuje powierzchnię ponad 700 m² i oferuje klientom artykuły do pielęgnacji ciała, środki czystości, odzież, zabawki oraz artykuły gospodarstwa domowego, wyposażenia wnętrz i dla zwierząt, a także przekąski i napoje. 2/3 asortymentu dynamicznie rotuje, a ponadto w każdym tygodniu na półkach pojawia się ponad 150 nowych produktów.


O ACTION – Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z ponad 1600 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii i Polsce. We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 000 osób, z czego 41 000 jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2019 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,1 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6000 produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele różnych marek, zarówno tych znanych, jak i własnych. Firma może zagwarantować swoim klientom niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów, optymalną dystrybucję oraz racjonalną politykę kosztową w całej organizacji. Action nie godzi się na jakiekolwiek ustępstwa względem jakości, bezpieczeństwa ani warunków produkcji oferowanych artykułów. Polityka Etycznego Pozyskiwania Action zapewnia odpowiedzialne podejście do produkcji, zarówno pod względem społecznym, jak i środowiskowym.

Action posiada obecnie 85 sklepów w Polsce i zatrudnia tu około 1300 osób.

Tags: Actioncentra handloweGaleria Koronagalerie handloweretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
venezia_poznań_plaza_retail_journal_edited

W Poznań Plaza otwarto salon Venezia

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version