Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

„Od początku pandemii staramy się wspierać naszych pracowników i zapewnić im możliwie najwyższy poziom bezpieczeństwa” – mówi Janusz Stroka, prezes Netto o przyznaniu dodatkowych świadczeń dla pracowników

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Franczyza, Newsy
0
Janusz_stroka_retail_journal_1

Janusz_stroka_retail_journal_1

Sieć handlowa Netto podjęła decyzję o przyznaniu pracownikom sklepów oraz centrów dystrybucji dodatku specjalnego w wysokości 500 zł. Świadczenie trafi do osób, które podczas drugiej fali epidemii były w pełni dyspozycyjne i obecne w pracy. To wyraz podziękowania za codzienne zaangażowanie i wysiłek wkładany w obowiązki, w trudnej sytuacji szczególnego narażenia na zakażenie wirusem.

Obecna sytuacja, związana z intensyfikacją rozprzestrzeniania się wirusa, jest szczególnie trudna dla pracowników handlu. Sprzedawcy oraz pracownicy dystrybucji, którzy nieustannie stoją na pierwszej linii frontu, każdego dnia w sposób bezpośredni narażają się na liczne kontakty społeczne, a tym samym na potencjalne zakażenie wirusem. Jednak to dzięki nim, zaraz obok pracowników ochrony zdrowia, pracowników edukacji, dostawców czy wytwórców żywności, całe społeczeństwo jest w stanie zaspokajać potrzeby związane z codziennym funkcjonowaniem.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Chcąc okazać najwyższy szacunek oraz podziękować swoim pracownikom za codzienny trud i zaangażowanie w tym niełatwym czasie, sieć handlowa Netto zdecydowała o przyznaniu im dodatkowych świadczeń. Dodatek przewidziany jest dla osób, które świadczyły pracę w październiku br., wykonując swoje obowiązki w warunkach stresu i napięcia, związanego z możliwym zakażeniem wirusem SARS-CoV-2.

Od początku pandemii staramy się wspierać naszych pracowników i zapewnić im możliwie najwyższy poziom bezpieczeństwa – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – W obecnym czasie, pełnym niepokoju i niepewności, szczególnie doceniamy odpowiedzialną postawę wszystkich załóg sklepów i magazynów Netto, które każdego dnia z zaangażowaniem wykonują swoją pracę. Jesteśmy dumni, że w swoim zespole mamy tak zaangażowanych ludzi, dlatego postanowiliśmy nagrodzić ich dodatkiem w wysokości 500 zł, wyrażając tym samym swój szacunek i podziękowania.

Równocześnie, w podziękowaniu za heroiczną postawę pracowników ochrony zdrowia, Netto postanowiło o przywróceniu 10-procentowego rabatu dla ich przedstawicieli, który obowiązuje od czwartku, 29 października, we wszystkich sklepach sieci.

W celu dodatkowego usprawnienia zakupów oraz zwiększenia bezpieczeństwa, od 29 października Netto wydłużyło godziny pracy wszystkich placówek (poza sklepami zlokalizowanymi w centrach handlowych) do godziny 23 (6-23). Przez cały czas sieć umożliwia także sprawdzanie natężenia ruchu w swoich sklepach. Jest to możliwe dzięki modułowi, znajdującemu się na podstronie „Znajdź sklep” na stronie internetowej dyskontera, który pokazuje przewidywaną liczbę przebywających w danym sklepie klientów, w każdej godzinie jego funkcjonowania. Dzięki takiemu rozwiązaniu, każda osoba może z łatwością sprawdzić ruch w wybranej placówce i zaplanować bardziej bezpieczne zakupy, unikając tym samym godzin szczytu oraz oczekiwania w kolejce na wejście do sklepu.

O Netto Polska:

Netto to wywodząca się z Danii sieć handlowa, należąca do Salling Group. Pierwszy sklep Netto w Polsce powstał w 1995 roku w Szczecinie. Placówka od początku cieszyła się dużym zainteresowaniem – format dyskontowy stanowił w tym czasie nowość nie tylko w danym regionie, ale i na całym polskim rynku. Dzięki pojawieniu się sklepów Netto, klienci mogli nabyć towary dobrej jakości w niespotykanych dotąd niskich cenach. Obecnie, po 25 latach od rozpoczęcia działalności w Polsce, Netto posiada blisko 400 sklepów oraz trzy magazyny dystrybucyjne, dzięki czemu zajmuje trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Dzięki umowie zawartej z właścicielem sieci handlowej Tesco w czerwcu 2020 r., Netto przejmie całą polską działalność spółki, zwiększając swój stan posiadania o ok. 300 sklepów i dwa centra dystrybucji. Sieć oferuje swoim klientom asortyment, którego około 95 proc. stanowią produkty od krajowych dostawców. Od dwóch lat dyskonter realizuje swoją strategię rozwoju, wykorzystując nowoczesny koncept Netto 3.0. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Tags: centra handlowegalerie handloweNettoretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
WYWIAD: Yoram Reshef o planach rozwoju Blue City oraz o efektywnym zarządzaniu

Kultowa marka Kubota w Blue City

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version