Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
Janusz_stroka_retail_journal_1

“Od początku pandemii staramy się wspierać naszych pracowników i zapewnić im możliwie najwyższy poziom bezpieczeństwa” – mówi Janusz Stroka, prezes Netto o przyznaniu dodatkowych świadczeń dla pracowników

Sieć handlowa Netto podjęła decyzję o przyznaniu pracownikom sklepów oraz centrów dystrybucji dodatku specjalnego w wysokości 500 zł. Świadczenie trafi do osób, które podczas drugiej fali epidemii były w pełni dyspozycyjne i obecne w pracy. To wyraz podziękowania za codzienne zaangażowanie i wysiłek wkładany w obowiązki, w trudnej sytuacji szczególnego narażenia na zakażenie wirusem.

Obecna sytuacja, związana z intensyfikacją rozprzestrzeniania się wirusa, jest szczególnie trudna dla pracowników handlu. Sprzedawcy oraz pracownicy dystrybucji, którzy nieustannie stoją na pierwszej linii frontu, każdego dnia w sposób bezpośredni narażają się na liczne kontakty społeczne, a tym samym na potencjalne zakażenie wirusem. Jednak to dzięki nim, zaraz obok pracowników ochrony zdrowia, pracowników edukacji, dostawców czy wytwórców żywności, całe społeczeństwo jest w stanie zaspokajać potrzeby związane z codziennym funkcjonowaniem.

Chcąc okazać najwyższy szacunek oraz podziękować swoim pracownikom za codzienny trud i zaangażowanie w tym niełatwym czasie, sieć handlowa Netto zdecydowała o przyznaniu im dodatkowych świadczeń. Dodatek przewidziany jest dla osób, które świadczyły pracę w październiku br., wykonując swoje obowiązki w warunkach stresu i napięcia, związanego z możliwym zakażeniem wirusem SARS-CoV-2.

Od początku pandemii staramy się wspierać naszych pracowników i zapewnić im możliwie najwyższy poziom bezpieczeństwamówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – W obecnym czasie, pełnym niepokoju i niepewności, szczególnie doceniamy odpowiedzialną postawę wszystkich załóg sklepów i magazynów Netto, które każdego dnia z zaangażowaniem wykonują swoją pracę. Jesteśmy dumni, że w swoim zespole mamy tak zaangażowanych ludzi, dlatego postanowiliśmy nagrodzić ich dodatkiem w wysokości 500 zł, wyrażając tym samym swój szacunek i podziękowania.

Równocześnie, w podziękowaniu za heroiczną postawę pracowników ochrony zdrowia, Netto postanowiło o przywróceniu 10-procentowego rabatu dla ich przedstawicieli, który obowiązuje od czwartku, 29 października, we wszystkich sklepach sieci.

W celu dodatkowego usprawnienia zakupów oraz zwiększenia bezpieczeństwa, od 29 października Netto wydłużyło godziny pracy wszystkich placówek (poza sklepami zlokalizowanymi w centrach handlowych) do godziny 23 (6-23). Przez cały czas sieć umożliwia także sprawdzanie natężenia ruchu w swoich sklepach. Jest to możliwe dzięki modułowi, znajdującemu się na podstronie „Znajdź sklep” na stronie internetowej dyskontera, który pokazuje przewidywaną liczbę przebywających w danym sklepie klientów, w każdej godzinie jego funkcjonowania. Dzięki takiemu rozwiązaniu, każda osoba może z łatwością sprawdzić ruch w wybranej placówce i zaplanować bardziej bezpieczne zakupy, unikając tym samym godzin szczytu oraz oczekiwania w kolejce na wejście do sklepu.

O Netto Polska:

Netto to wywodząca się z Danii sieć handlowa, należąca do Salling Group. Pierwszy sklep Netto w Polsce powstał w 1995 roku w Szczecinie. Placówka od początku cieszyła się dużym zainteresowaniem – format dyskontowy stanowił w tym czasie nowość nie tylko w danym regionie, ale i na całym polskim rynku. Dzięki pojawieniu się sklepów Netto, klienci mogli nabyć towary dobrej jakości w niespotykanych dotąd niskich cenach. Obecnie, po 25 latach od rozpoczęcia działalności w Polsce, Netto posiada blisko 400 sklepów oraz trzy magazyny dystrybucyjne, dzięki czemu zajmuje trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Dzięki umowie zawartej z właścicielem sieci handlowej Tesco w czerwcu 2020 r., Netto przejmie całą polską działalność spółki, zwiększając swój stan posiadania o ok. 300 sklepów i dwa centra dystrybucji. Sieć oferuje swoim klientom asortyment, którego około 95 proc. stanowią produkty od krajowych dostawców. Od dwóch lat dyskonter realizuje swoją strategię rozwoju, wykorzystując nowoczesny koncept Netto 3.0. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.