Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

KOMENTARZ: „Wygrają najlepiej przystosowani” – mówi Michał Małecki, Cream Property Advisors

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy, Parki handlowe
0
Michał_Małecki_retail_journal

Michał_Małecki_retail_journal

„Oba lockdowny przyczynią się z pewnością do większej dynamiki zmian przyzwyczajeń konsumenckich i mogą wpłynąć na sposoby oraz metody dokonywania zakupów. Paradoksalnie takie zmiany są szansą dla centrów handlowych” – mówi Michał Małecki, dyrektor działu wynajmu powierzchni handlowych, CREAM Property Advisors. Jak pandemia wpłynie zdaniem Małeckiego na rynek powierzchni handlowych oraz jak będzie wyglądała sytuacja rynku retail w najbliższych miesiącach? Poniżej komentarz Michała Małeckiego.

Mimo panującej na całym świecie niepewności związanej z globalną pandemią koronawirusa, i tym bardziej w świetle kolejnego lockdownu handlowego, warto zastanowić się, jakie szanse w długiej perspektywie czekają na rynek powierzchni handlowych i sprzedaż realizowaną zarówno w punktach stacjonarnych, jak i w internecie.

Oba lockdowny przyczynią się z pewnością do większej dynamiki zmian przyzwyczajeń konsumenckich i mogą wpłynąć na sposoby oraz metody dokonywania zakupów. Paradoksalnie takie zmiany są szansą dla centrów handlowych. Mimo że przywykliśmy do pewnych utartych schematów zakupowych, przy odrobinie kreatywności można w sposób bardzo skuteczny dostosować się do nowej rzeczywistości. Zarządcy muszą jednak zadbać o to, by jak najlepiej dopasować ofertę zakupową do oczekiwań klientów. Z naszego punktu widzenia bardzo istotne wydaje się jasne określenie kierunku i strategii centrum handlowego. Dlatego stworzyliśmy usługę C360 – na podstawie dokładnych analiz bardzo wielu czynników zewnętrznych i wewnętrznych obiektu wskazujemy właścicielom najlepsze drogi rozwoju projektu, uwzględniając jego specyfikę, otoczenie i przede wszystkim profil klienta obecnego i potencjalnego. Wynikiem czasowego wstrzymania handlu jest jeszcze większa polaryzacja. Klienci wybierają centra convenience ze względu na bliskość lokalizacji i ich łatwą dostępność w poszukiwaniu codziennych zakupów (oferta dyskontowa, drogeryjna, usługowa, siłownia, punkt medyczny, pralnia, krawiec itp.). Z kolei większym w skali regionu galeriom pozostaje skutecznie odnaleźć się w roli obiektów destynacyjnych z ofertą niedostępną dla obiektów convenience (butiki fashion, perfumerie, kawiarnie, czy restauracje itp.).

Od właścicieli zależy czy galerie będą miał odpowiednio jakościową oprawę i czy, by wzmocnić efekt, obiekty będą potrzebowały modernizacji. Doświadczenie pokazuje, że nawet dobrze zarządzane budynki szybko się starzeją i potrzebują budżetu na odświeżenie. Widzimy to m.in. po rosnącym zainteresowaniu klientów usługą project managementu. W coraz bardziej wymagających czasach zmniejszających się przychodów optymalizacja kosztów zarządzania może pomóc uzyskać upragniony efekt. W projektach przez nas zarządzanych udało nam się wdrożyć rozwiązanie CNC, czyli krytyczną analizę dotychczasowej struktury kosztów obiektów handlowych wygenerować około 1 mln EUR oszczędności w kosztach eksploatacyjnych.  Rynek handlowy stoi przed wyzwaniami, a my jesteśmy gotowi być dla niego wsparciem.


O CREAM Property Advisors

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

CREAM Property Advisors oferuje pełny zakres usług związanych z nieruchomościami komercyjnymi. Firma specjalizuje się w asset i property managemencie, leasingu powierzchni handlowych i biurowych, sprzedaży nieruchomości komercyjnych oraz obsłudze prawnej rynku nieruchomości. Spółka oferuje ponadto zaawansowane usługi zarządcze pod nazwą Quattro: CNC, C360, Sell Me oraz C-RTM, których zadaniem jest generowanie wzrostu wartości nieruchomości i przygotowanie obiektów do sprzedaży.

Tags: CreamCream Property Advisorsgalerie handloweParki handloweretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
marek_kowalski_fpp_retail_journal

FPP: "Odmrożenie gospodarki to dobra decyzja. Należy wprowadzić wytyczne sanitarne dla branży gastronomicznej i fitness"

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version