Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Od soboty do 23 grudnia Bonarka będzie otwarta dłużej

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0

Krakowska Bonarka przygotowuje się na ponowne otwarcie tych sklepów, które decyzją władz przez dwa tygodnie były nieczynne. Ich „odmrożenie” zbiega się z okresem wyprzedaży związanych z Black Friday. Aby zapewnić klientom komfortowe zakupy Bonarka wydłuża godziny otwarcia centrum.

Siłą rzeczy tegoroczny Black Friday zamieni się w Black Sunday, a nawet potrwa dłużej.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Nasi najemcy przygotowali bardzo dużo atrakcyjnych zniżek, nie tylko na sobotę. W obecnie czynnych blisko 50 sklepach można z nich skorzystać już teraz. W dodatku zbliżające się Mikołajki oraz święta zachęcają do zakupów. Zwłaszcza po okresie handlowego wygaszenia niektórych branż– podkreśla Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki.

Zakupy w Bonarce to również szansa na atrakcyjne nagrody, które można zyskać za pośrednictwem aplikacji Sezam. Jego użytkownicy otrzymują je w zamian za punkty zgromadzone za zakupy.

Bonarka spodziewa się licznych odwiedzin klientów i z myślą o sobotnim reotwarciu podejmuje dodatkowe działania. Przede wszystkim wydłuża godziny otwarcia, co da klientom więcej swobody w zaplanowaniu zakupów. W okresie od 28 listopada do 23 grudnia centrum będzie w godzinach 10:00-22:00. Bonarka  zwiększa także obsadę służb ochrony i serwisu utrzymania czystości. We współpracy z miejscową policją zamierza też przeciwdziałać naruszeniom obowiązujących przepisów.

W tym kontekście warto podkreślić, że Bonarka ma dużą powierzchnię i bardzo szerokie pasaże, dzięki czemu klienci mogą zachować wymagane odległości. Na bieżąco rejestrujemy też frekwencję, choć biorąc pod uwagę dużą powierzchnię naszego centrum, nie obawiamy się ich przekroczenia. Jednakże nawet na tę okoliczność mamy przygotowaną procedurę. Komfortowi i bezpieczeństwu przebywania w obiekcie sprzyja ponadto nowoczesny system wentylacji, który w 100 proc. wymienia powietrze – podkreśla Katarzyna Kasprzak.

Centrum handlowe Bonarka posiada certyfikat COVID Compliant na poziomie Excellent z punktacją 96/100 – akredytowany przez międzynarodową instytucję SAFE Shopping Centers. Certyfikat ten jest gwarancją, że na terenie centrum przestrzegane są najwyższe światowe standardy bezpieczeństwa w czasie pandemii, zarówno w odniesieniu do przestrzeni wspólnych, lokali, ale również miejsc, gdzie przebywają pozostali użytkownicy obiektu (pracownicy, podwykonawcy, dostawcy itd.). Działania Bonarki obejmują m.in. wprowadzenie bezdotykowych stacji do dezynfekcji przy każdym z wejść oraz w obszarach o wzmożonym ruchu, regularna dezynfekcja toalet, części wspólnych, małej architektury. Przeprowadzane są specjalistyczne ozonowania, opryski elektrostatyczne, a także stosowane lampy UVC.


O NEPI Rockcastle

Właściciel Bonarki NEPI Rockcastle plc jest wiodącym inwestorem oraz deweloperem nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, którego akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesbur-gu oraz Amsterdamie. Znajduje się również w pierwszej dziesiątce firm z branży nieruchomości komercyjnych w kon-tynentalnej Europie pod względem wartości rynkowej. Firma posiada jeden z największych portfeli nieruchomości w Rumunii, Polsce oraz na Słowacji, a także wyraźnie zaznacza swoją obecność w Chorwacji, Czechach oraz Serbii.

Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Zarządcą obiektu jest firma APSYS.

Tags: Bonarkacentra handlowegalerie handloweretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
NEINVER i Nuveen Real Estate otwierają pierwszy outlet w Holandii – Amsterdam The Style Outlets

NEINVER i Nuveen Real Estate otwierają pierwszy outlet w Holandii - Amsterdam The Style Outlets

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version