Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

„Okres przedświąteczny jest bardzo ważny dla sektora handlu, dlatego dobrze, że sklepy są znowu otwarte” – mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0

W Blue City działają obecnie wszystkie sklepy i punkty usługowe, a ozdoby i iluminacje bożonarodzeniowe pozwalają, choć na chwilę poczuć atmosferę Świąt.

Okres przedświąteczny jest bardzo ważny dla sektora handlu, dlatego dobrze, że sklepy są znowu otwarte. Być może dzięki temu uda się częściowo odrobić straty. Dobrze też, że w grudniu wszystkie niedziele są handlowe, co pozwoli rozłożyć ruch klientów na więcej dni tygodnia i sprawi, że niektórzy z nich dzięki temu nie będą rezygnować z odwiedzenia centrów handlowych – mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City.

Bezpiecznie i komfortowo

Blue City podobnie jak inne centra handlowe ma już duże doświadczenie w zapewnianiu klientom bezpieczeństwa. Przy wejściach do centrum, sklepów i w toaletach udostępniane są żele dezynfekcyjne. Na bieżąco przeprowadzana jest dezynfekcja części wspólnych jak poręcze czy ekrany dotykowe. W wejściach do każdego sklepu i butiku są informacje o maksymalnej liczbie klientów, którzy mogą przebywać wewnątrz.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Liczba osób w przestrzeni centrum oraz sklepach najemców została ograniczona do jednej osoby na 15 m kw. Centrum dysponuje narzędziami do pomiaru liczby osób obecnych w obiekcie. Jednak, jak mówi Yoram Reshef, w Blue City nie będzie tylu klientów jednocześnie, ile maksymalnie przewiduje rozporządzenie rządu, a szerokie korytarze centrum pozwalają zachować bezpieczną odległość pomiędzy odwiedzającymi.W centrum działa wysoce wydajny system wentylacyjny, który w 100 proc. korzysta ze świeżego powietrza.

Jarmark Bożonarodzeniowy

W Blue City są otwarte wszystkie sklepy i punkty usługowe, a strefa gastronomiczna funkcjonuje w formie zamówień na wynos lub w formie dostaw.

Zachęcamy do korzystania z zamówień w naszych restauracjach i tym samym wspieranie branży gastronomicznej, która należy do najbardziej dotkniętych skutkami pandemii – mówi Yoram Reshef,

W Blue City, jak co roku, odbędzie się Jarmark Bożonarodzeniowy (7-23 grudnia), na którym prosto od producentów żywności będzie można kupić wszystko, co jest potrzebne na wigilijny i świąteczny stół, a także ozdoby i dekoracje świąteczne.

Robimy wszystko, aby nasi klienci i pracownicy byli bezpieczni, ale jednocześnie prosimy o przestrzeganie obowiązujących zasad, bo dzięki temu wszyscy będziemy mogli przetrwać ten trudny czas – podsumowuje Yoram Reshef.  

Tags: Blue Citycentra handlowegalerie handloweYoram Reshef
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
designer_outlet_warszawa_retail_journal

Lacoste, Tous i Lindt - nowe marki w Designer Outlet Warszawa

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version