Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
REKLAMA
EPP_Galeria_Olimpia_Martes_Sport_retail_journal

Dwukrotnie większy Martes Sport w Galerii Olimpia w Bełchatowie

W należącej do EPP Galerii Olimpia w Bełchatowie ponownie otwarto zmodernizowany i blisko 2,5-krotnie większy salon sieci Martes Sport. Nowa odsłona sklepu z szeroką ofertą odzieży, obuwia i akcesoriów to nowocześnie zaaranżowany lokal pełen ulubionych przez Polaków sportowych marek. Realizacja jest kolejnym elementem przebudowy 8 tys. mkw. powierzchni obiektu i zaadoptowania jej do potrzeb obecnych tam marek oraz nowych najemców.

Na klientów Galerii Olimpia czeka 800 mkw. nowocześnie zaaranżowanej powierzchni sklepowej, która powstała zgodnie z najnowszymi trendami customer experience. Nową koncepcję salonu zaprojektowała znana pracownia Schwitzke Górski we współpracy z firmą badawczą Omnisense, całkowicie przeobrażając przestrzeń i wzbogacając ją w innowacyjne rozwiązania i technologie, które pozwalają na jeszcze atrakcyjniejszą i bardziej przejrzystą prezentację produktów. Przygotowana z myślą o wygodzie klientów funkcjonalna nawigacja pozwala łatwo odnaleźć ulubione strefy tematyczne i szukane produkty. Personel salonu Martes Sport w Galerii Olimpia pomoże klientom dobrać sprzęt do stworzenia domowej mini-siłowni lub odpowiedni zestaw do nordic walking czy buty do biegania.

Martes Sport to jeden z chętniej odwiedzanych sklepów w Galerii Olimpia przez mieszkańców Bełchatowa i okolic. Witamy decyzję o ekspansji z radością, ponieważ klienci tego największego centrum handlowego w regionie będą mogli zrobić świąteczne prezenty swoim bliskim, fanom sportu, w niezwykle komfortowych warunkach na 2,5 krotnie większej przestrzeni. Jesteśmy również pod wrażeniem imponującej skali modernizacji, na którą zdecydował się najemca, wzmacniając naszą ofertę sportowej odzieży i akcesoriów mówi Marcin Ziółkowski, Asset Manager w EPP.

Bełchatowska Galeria Olimpia dysponuje 22 tyś. mkw. powierzchni handlowej. W swojej ofercie ma znane, światowe marki oraz firmy działające lokalnie, a jej głównym najemcą jest hipermarket Carrefour. Ważnym atutem obiektu jest dogodna infrastruktura, która ułatwia klientom transport zakupionych towarów. Dzięki rozwiniętej ofercie rozrywkowej, jak kino Helios, to także miejsce, gdzie można ciekawie spędzić czas.


O EPP

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.  EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF).


[1] https://www.who.int/teams/health-promotion/physical-activity/physical-activity-and-adults#:~:text=Adults%20aged%2018%E2%80%9364%20should,%2D%20and%20vigorous%2Dintensity%20activity.