Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Newbridge: wsparcie lokalnych społeczności jest dla nas kluczowe

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
Newbridge_nowe_czyżyny_retail_journal

Newbridge_nowe_czyżyny_retail_journal

W dobie COVID-19 centra convenience należące do Newbridge, a także ich najemcy coraz mocniej angażują się w pomoc lokalnej społeczności. Kolejną okazją do wsparcia stały się mikołajki.

Wielowymiarowa współpraca

Jak podaje Newbridge ścisła współpraca z lokalną społecznością jest jednym z priorytetów działalności CSR centrów handlowych należących do tej firmy, zwłaszcza w czasie pandemii. Obiekty takie jak Nowe Czyżyny, Nowe Bielawy i Nowa Górna coraz mocniej angażują się w projekty organizowane razem z lokalnymi organizacjami. Same również wychodzą z własnymi inicjatywami.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

To wypływa wprost z charakteru naszych obiektów. Jako sąsiedzkie centra convenience znajdujemy się w centrum życia lokalnych społeczności, staramy się więc w tym życiu aktywnie uczestniczyć, wspierając ważne dla nas i naszych sąsiadów inicjatywy – mówi Marta Drzewiecka, Portfolio Property & Marketing Manager Newbridge. – To wsparcie jest wielowymiarowe. Włączamy się zarówno w projekty związane m.in. z ochroną środowiska, zdrowiem, sytuacją schronisk czy edukacją, jak również w przedsięwzięcia bezpośrednio związane z COVID-19 i skutkami społecznymi, jakie niesie pandemia – dodaje.

I faktycznie, tylko w tym roku Newbridge wsparł kilka ważnych lokalnych inicjatyw w 3 miastach. Na początku pandemii centra zorganizowały specjalne dostawy żywności i środków czystości do szpitali w Krakowie, Toruniu i Łodzi. W maju z kolei zorganizowano zbiórkę jedzenia i środków higieny dla medyków z kolejnych placówek.

Poprzez swoje social media centra apelują także do klientów m.in. o zbiórkę osocza czy wsparcie dla seniorów, pokazując jak go udzielić. Z kolei w ramach działającego w Nowej Górnej „Punktu Lokalnych Inicjatyw Społecznych” wspólnie z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Łodzi zorganizowano akcję mającą na celu m.in. poszukiwanie kandydatów na rodziców zastępczych. Zwrócono także uwagę na sytuację dzieci adopcyjnych w dobie COVID-19.

Staramy się być aktywni na wielu polach. Organizujemy pomoc zarówno bezpośrednio, jak i wspieramy ważne inicjatywy, m.in. akcję łódzkiego MOPS-u. Angażujemy przy tym zarówno naszych najemców, jak i klientów. Ta skala zaangażowana jest unikalna – mówi Drzewiecka.

Mikołajki pomogły blisko 150 dzieciom i mamom

Newbridge w tym roku nie zrezygnował z atrakcji mikołajkowych. Spotkanie ze św. Mikołajem odbyło się we wszystkich 3 centrach, miało jednak inny charakter.

Tegoroczne mikołajki były u nas charytatywne. Oprócz tego, że najmłodsi z zachowaniem dystansu społecznego i reżimu sanitarnego mogli spotkać się ze św. Mikołajem, przede wszystkim zachęcaliśmy do pomocy dzieciom, które takiego wsparcia potrzebują. Na pasażach naszych centrów przy strefie Św. Mikołaja ustawione zostały kosze, do których każdy mógł włożyć zakupiony upominek. Tego samego dnia zebrane prezenty przekazaliśmy dzieciom i ich mamom  – mówi Drzewiecka.

Wcześniej centra handlowe zapytały podopiecznych Domu Dziecka Siemacha Spot 24/7 w Krakowie, Fundacji Pomocy Samotnym Matkom w Toruniu i Domu Samotnej Matki w Łodzi, co chcieli by dostać od św. Mikołaja. Na listach, które poznali także klienci znalazły się m.in. książki, klocki Lego, kosmetyki, pluszaki czy słodycze.

Efekt? Dzięki pomocy i zaangażowaniu klientów udało się przygotować prezenty dla blisko 150 dzieci i mam. Oprócz klientów, którzy przekazali część swoich zakupów, wydarzenie wsparło aż 9 marek, w tym Carrefour, Flying Tiger Copenhagen, Douglas, Big Star,  Semilac, Gama, Rebel Electro, Ziaja  i Silcare.


O Newbridge Poland

Newbridge Poland to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typy ‘convenience’ oraz parki handlowe.  Obecnie Newbridge jest właścicielem sześciu obiektów handlowych w Polsce: Centrum Nowe Czyżyny w Krakowie, Centrum Nowe Bielawy w Toruniu, Centrum Nowa Górna w Łodzi oraz Parków Handlowych Newbridge, zlokalizowanych w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl

Tags: centra handlowegalerie handloweNewbridgeNewbridge PolandNowa GórnaNowe BielawyNowe Czyżynyretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Action_Warszawa_retail_journal_1

Action otwiera 100. sklep w Polsce

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version