Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Zielone Arkady z największą siecią burgerowni w Polsce

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Food, Newsy
0
bobby_burger_retail_journal

bobby_burger_retail_journal

Bobby Burger – największa polska sieć burgerowni otworzyła swój lokal w Zielonych Arkadach, który jest jednocześnie pierwszą restauracją w regionie, zlokalizowaną w centrum handlowym. Od połowy grudnia klienci mogą składać zamówienia na wynos, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Bobby Burger to pierwsza i zarazem największa polska sieć burgerowni. Jej początki sięgają 2012 roku, kiedy to dwóch znajomych wyruszyło food truckiem na ulice Warszawy. Zaledwie rok później pojawił się pierwszy lokal w samym centrum stolicy. Po podboju serc klientów 19 polskich miast, przyszedł czas na Zielone Arkady – największe centrum handlowe w regionie.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Przestrzeń burgerowni Bobby Burger w Zielonych Arkadach wyróżnia streetowa grafika na ścianie bocznej, nawiązująca do charakteru marki. Restauracja, której powierzchnia wynosi 30 mkw. jest utrzymana w spójnym klimacie firmy w taki sposób, aby wizyta w niej była nowym doświadczeniem dla klientów, przy jednoczesnym utrzymaniu spójności i standaryzacji produktów.

W menu burgerowni w Zielonych Arkadach – obok klasycznych burgerów ze 100% wołowiną – klienci znajdą propozycje drobiowe, burgery wegetariańskie oraz pozycję, która jest w pełni wegańska. Dodatkowo każdego burgera można dowolnie modyfikować i zmieniać go według własnych preferencji i zwyczajów żywieniowych. Asortyment obejmuje również szeroką ofertę autorskich sosów oraz dodatki w postaci frytek, onion ringsów, mozzarella sticksów czy wegańskich nuggetsów.

Bobby Burger w Zielonych Arkadach jest drugim lokalem sieci w Bydgoszczy, ale pierwszym zlokalizowanym w centrum handlowym. Nowy punkt zlokalizowany jest na pierwszym piętrze w strefie gastronomicznej.

Tags: Bobby Burgercentra handlowegalerie handloweretailretail journalZielone Arkady
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Sinsay_Galeria_Północna_retail_journal_1

Sinsay z największym salonem w Galerii Północnej

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version