Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia Centrum Handlowe Auchan Mikołów powiększyło swoją ofertę handlową. 18 grudnia marka 4F oferująca odzież i akcesoria sportowe otworzyła w obiekcie salon firmowy o powierzchni 216 mkw. Za komercjalizację Centrum Handlowego Auchan Mikołów odpowiada Ceetrus Polska.
Centrum Handlowe Auchan Mikołów w tym roku obchodzi dwudziestolecie obecności na rynku. Oferuje klientom zróżnicowaną ofertę handlową obejmującą modę, obuwie, akcesoria oraz różnorodne usługi. W tygodniu poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia w galerii handlowej salon firmowy otworzyła marka 4F. Zajął on przestronny lokal o powierzchni 216 mkw.
Cieszymy się, że w wymagającym czasie pandemii, najemcy dostrzegają możliwości biznesowe, jakie daje obecność ich marki w naszej galerii handlowej. Obecność znanego brandu 4F wzbogaci ofertę naszego obiektu, a salon najemcy z pewnością będzie cieszył się dużym zainteresowaniem klientów – mówi Aleksandra Złotek, property manager w Centrum Handlowym Auchan Mikołów.
Marka 4F oferuje wysokiej klasy odzież i akcesoria sportowe. Jej znakiem rozpoznawczym jest połączenie jakości, technologii oraz modnych materiałów z nowoczesnym designem. Produkty 4F przeznaczone są zarówno do treningu, jak i noszenia na co dzień. Zespół projektantów pod znakiem 4F tworzy kolekcje dostosowane do oczekiwań sportowców.
Od 2008 roku 4F współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, a na Igrzyska w Tokio 2021 ubierze reprezentacje aż 7 krajów – Polski, Chorwacji, Litwy, Macedonii Północnej, Grecji, Słowacji i Serbii. Produkty marki 4F można kupić w ponad 240 sklepach w Polsce, na Litwie i Łotwie, w Czechach, na Słowacji, w Rumunii, na Ukrainie, w Tajlandii, Japonii oraz na Tajwanie. Obecna jest w 47 krajach poprzez rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej, a produkty 4F dostępne są w 400 sklepach multibrandowych.
Salon 4F w Centrum Handlowym Auchan Mikołów jest szósta lokalizacją marki w obiektach z portfolio Ceetrus Polska. Z bogatej oferty marki 4F mogą również korzystać klienci Centrum Handlowym Auchan Gdańsk, Porcie Rumia Centrum Handlowym Auchan, Centrum Handlowym Auchan Hetmańska, Centrum Handlowym Auchan Poczesna oraz Galerii Bronowice. Za komercjalizację Centrów Handlowych Auchan odpowiada firma Ceetrus Polska.
O Centrum Handlowym Auchan Mikołów
Centrum Handlowe Auchan Mikołów to przyjazne miejsce zakupów dostosowane do potrzeb rodzin z dziećmi oraz osób niepełnosprawnych. Jego ofertę tworzy blisko 60 sklepów i punktów usługowych. Wśród popularnych polskich i międzynarodowych marek odzieżowych i obuwniczych znajdują się, m.in. Orsay, Carry, Deichmann, czy Quiosque. W obiekcie mieści się również hipermarket Auchan.
Centrum Handlowe Auchan Mikołów oferuje restauracje, kawiarnie i cukiernie, a także przestrzenie dostosowane do potrzeb rodzin z dziećmi, w tym pokój rodzica i dziecka. Klienci centrum mogą korzystać z bezpłatnego parkingu na 2200 miejsc, w tym dla osób niepełnosprawnych. Centrum Handlowe Auchan Mikołów jest miejscem spotkań lokalnej społeczności i cyklicznie organizuje wydarzenia specjalne, w tym atrakcje dla rodzin z dziećmi, akcje charytatywne czy zdrowotne.
Centrum mieści się przy ul. Gliwickiej 3 w Mikołowie. Powstało w 2000 roku. Obiekt ma 27 250 mkw. powierzchni handlowej. Centrum jest otwarte od poniedziałku do soboty w godz. 9:00-21:00 oraz w niedziele handlowe w godz. 9:30-19:30.
O Ceetrus Polska:
Ceetrus Polska sp. z o.o. działa jako inwestor, deweloper, komercjalizator i zarządca centrów, galerii oraz parków handlowych Auchan. Firma Ceetrus powstała w 1976 roku we Francji, a dziś jest obecna w 10 krajach w Europie. W Polsce prowadzi działalność od 1996 roku. Obecnie jest właścicielem 24 centrów handlowych i zarządza powierzchnią handlową o wielkości blisko 700 tys. mkw. Ponadto Ceetrus Polska jest wyłącznym komercjalizatorem lokali o łącznej powierzchni handlowej ponad 53 tys. mkw. w 31 obiektach handlowych z hipermarketami i supermarketami Auchan. Firma dysponuje również portfolio blisko 180 ha terenów inwestycyjnych. Ceetrus Polska rozwija działalność w takich obszarach, jak handel, nieruchomości mieszkaniowe, biura, turystyka i rekreacja.
O OTCF S.A. właścicielu marki 4F
Spółka OTCF to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji i sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F oraz Outhorn, jest też wyłącznym dystrybutorem marki Under Amour w Polsce. Ideą OTCF jest łączenie kompetencji, technologii świata sportu ze światem stylu i mody. To dzięki zaangażowaniu pracowników firmy powstają produkty, które noszą Olimpijczycy, zawodowi sportowcy, a także amatorzy i pasjonaci aktywności fizycznej. Strategią OTCF jest ciągły rozwój. Dlatego firma udoskonala ofertę, przygotowując nowe projekty. Rozpoczęła także ekspansję na rynki zewnętrzne.