W 2020 r. Galerie Carrefour podpisały już łącznie 211 kontraktów, w tym 170 przedłużonych i 41 nowych umów najmu. Dzięki temu utrzymane zostały kontrakty z kluczowymi najemcami, a dzięki elastycznemu podejściu firmy, rozszerzona i utrzymana została współpraca z mniejszymi i lokalnymi partnerami, będącymi częścią oferty Galerii Carrefour w całej Polsce.
Aktywna polityka komercjalizacji galerii, otwarta komunikacja i współpraca z najemcami umożliwiła osiągnięcie dobrego, jak na okoliczności 2020 r., wyniku obiektów Carrefour. Przełożyło się to na otwarcie kilkudziesięciu nowych sklepów, międzynarodowych sieci jak: Brillen, Calvin Klein, Diverse czy Rossmann, polskich brandów, m.in.: Czas na Herbatę, Dragon, Kraina Serów i Sinsay oraz partnerów działających na lokalnym rynku.
Firma finalizuje też obecnie formalności związane z przedłużaniem kolejnych umów, w ramach których przez najemców wykorzystywane są instrumenty związane z korzystaniem z tzw. tarczy antykryzysowej.
Dzięki otwartej postawie i wzajemnym zaufaniu, które cechuje nasze relacje z partnerami udało się osiągnąć satysfakcjonujący poziom komercjalizacji naszych obiektów w trudnym 2020 r. Od początku pandemii staramy się rozumieć sytuację najemców, wychodzimy im naprzeciw i staramy się być maksymalnie elastyczni. Jednocześnie, przez cały rok naszymi działaniami marketingowymi staraliśmy się wspierać najemców i pozytywnie wpływać na ich biznesy – mówi Ewa Karska, dyrektor Działu Galerii Handlowych w Carrefour Polska. – Dzięki temu udało nam się nie tylko utrzymać i rozszerzyć współpracę z wieloma markami, z którymi już wcześniej współpracowaliśmy, ale też przyciągnąć zupełnie nowe – dodaje Ewa Karska.
We wszystkich centrach handlowych i sklepach priorytetem sieci Carrefour jest dbałość o bezpieczeństwo klientów i pracowników oraz najwyższe standardy higieny. Te działania, obecność dużego, doskonale zaopatrzonego sklepu spożywczego oraz kompaktowy i kameralny charakter Galerii Carrefour sprawia, że klienci chętnie z nich korzystają. Ich optymalna wielkość pozwala na zrobienie szybkich i wygodnych zakupów. Co więcej, w czasie pandemii to właśnie małe i średnie galerie umożliwiają klientom bezpośredni dostęp do wielu sklepów i zachowanie bezpiecznych odległości.
Carrefour jest w Polsce właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. To galerie w dużych i średnich miastach, które łączy doskonała lokalizacja oraz zróżnicowany i dopasowany do lokalnych potrzeb tenant mix. Obiekty te przeszły w ostatnich latach modernizacje i remodeling by zapewnić klientom bezpieczne i przyjemne zakupy, a najemcom nowe możliwości rozwoju.
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie.