Dwa kolejne supermarkety EUROSPAR są dostępne dla klientów w Bydgoszczy w miejsce placówek Piotr i Paweł – przy ulicy Nakielskiej 86 (955 m2 sali sprzedaży) oraz ul. Grzymały 20 (1242 m2 ssali sprzedaży). Placówki prowadzone są przez wieloletniego, niezależnego partnera detalicznego. W obu sklepach dostępny jest bogaty wybór produktów garmażeryjnych przygotowywanych na miejscu oraz piekarnia z wypiekiem pieczywa. Można również skorzystać z ciepłych potraw, przyrządzanych bezpośrednio w sklepach.
Intensywnie pracujemy nad konwersją sklepów Piotr i Paweł pod markę SPAR – sfinalizowaliśmy już ponad 70% tego procesu. Aktywnie zwiększamy także zasięg naszej sieci, która osiągnęła liczbę 225 placówek. Jesteśmy w trakcie rozmów z kolejnymi partnerami detalicznymi, których zachęcamy, aby do nas dołączyli. Jesteśmy przekonani, że inwestycja w Polsce ma dobre, wieloletnie perspektywy. Od początku założyliśmy, że zwróci się ona w okresie długoterminowym i rozumiemy, jakie koszty musimy ponieść, zanim do tego dojdzie. Ekspansja na tak dużym rynku jak Polska wymaga czasu i odpowiednich zasobów. Polska to dla nas bardzo ważny rynek ze względu na jego potencjał – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR.
Jak zapewnia sieć SPAR zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów sklepów SPAR jest dla sieci absolutnym priorytetem. Działania podejmowane przez sklepy mają pomóc w spowolnieniu tempa rozprzestrzeniania się wirusa przez wyeliminowanie prawdopodobieństwa zakażenia się koronawirusem w trakcie zakupów. Od początku pandemii wprowadzono m.in. obowiązkowe środki ochrony osobistej przed wejściem do sklepów: płyny dezynfekujące i jednorazowe rękawiczki foliowe dla klientów. Ponadto w sklepach SPAR zamontowano bariery ochronne z pleksi oraz udostępniono maseczki, rękawiczki i przyłbice dla pracowników sklepów. Osłony zostały wdrożone nie tylko na stanowiskach kasjerów, ale także przy stoiskach z wędlinami i nabiałem oraz przy kasach alkoholowych. W sklepach, obok lad z wędlinami i serami, na podłodze zaznaczone są miejsca, w których stanąć może obsługiwany klient – tak, aby cały czas zachowywać dystans.