Neinver w Polsce zdobył tytuł Odpowiedzialnego Pracodawcy – Lidera HR 2020. To ogólnopolski program, którego celem jest wyłonienie najlepszych firm w obszarze zarządzania personelem. Prestiżowe wyróżnienie przyznaje specjalna kapituła ekspertów, która bada standardy zarządzania zespołem, warunki i możliwości rozwoju, jak również zaangażowanie pracodawcy w kreowaniu przyjaznych warunków pracy.
Neinver to firma, dla której pracownicy stanowią trzon działalności, jedno z najważniejszych aktywów. Dlatego wiele uwagi poświęcamy tworzeniu takiego miejsca pracy, które sprzyja realizowaniu naszych celów biznesowych, przy jak najlepszym poszanowaniu praw i możliwości rozwoju każdego z członków zespołu. To dla nas ważne wyróżnienie, które potwierdza, że Neinver to rzetelny pracodawca, z którym warto związać swoje życie zawodowe – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce i Asset Management Director w Europie Centralnej.
Neinver w Polsce zatrudnia blisko 100 pracowników wielu specjalności – zarządców nieruchomości, menadżerów odpowiedzialnych za zarządzanie aktywami, technikalia i najem, a także osoby utrzymujące bieżący kontakt z najemcami, specjalistów z zakresu marketingu i komunikacji, a także księgowych czy inżynierów koordynujących przebudowy i powstawanie nowych obiektów w portfolio.
Firma działa w sześciu krajach europejskich, pozostając od lat liderem rynku outletów w Polsce i Hiszpanii, a także wiodącym operatorem w Europie. To daje jej pracownikom nie tylko możliwość wymiany doświadczeń, ale również aktywnej pracy w międzynarodowych zespołach projektowych i zajmowania ważnych stanowisk w globalnej strukturze firmy.
Zespół ekspertów, przyznający wyróżnienie dla Neinver, zwrócił szczególną uwagę na promowanie awansów wewnętrznych, możliwości zaangażowania w międzynarodowe przedsięwzięcia, a także rozbudowany system promowania i motywowania, partycypację w kosztach studiów, jak również organizację bezpłatnych kursów językowych, szkoleń i spotkań mentoringowych dla pracowników. Firma, wspólnie z całym zespołem, angażuje się również w akcje charytatywne.
Wiele uwagi poświęcamy rozwojowi kompetencji zespołów oraz poszczególnych menadżerów, czego dowodem są liczne awanse wewnątrz organizacji, zarówno w kraju jak i w skali europejskiej Grupy NEINVER. Pracownicy centrali firmy w Polsce są zaangażowani w projekty międzynarodowe w innych krajach europejskich, prowadząc ważne obszary poszczególnych inwestycji, angażując się bezpośrednio w działalność operacyjną, czy tworząc globalne kampanie marketingowe dla całego portfolio obiektów NEINVER – dodaje Bożena Gierszewska – Mroziewicz.
Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR 2020 to dziesiąta już edycja ogólnopolskiego programu, którego celem jest wyłonienie wąskiego grona najlepszych pracodawców w kraju. Godło laureata przyznaje specjalna kapituła ekspertów, która weryfikuje zgłoszenie każdej z firm w wielu obszarach zarządzania, oceniając warunki pracy, zaangażowanie pracodawcy i możliwości rozwoju pracowników.
O Neinver
Neinver to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, Neinver certyfikował 90% swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z trzema normami ISO (9001, 14001 i 50001).
Neinver w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.