Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Galeria Młociny jako pierwsze centrum handlowe w Polsce rozpoczyna sprzedaż internetową za pomocą streamingów live

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
Galeria_Młociny_retail_journal_1

Galeria_Młociny_retail_journal_1

Galeria Młociny poprzez realizację licznych inicjatyw i udogodnień nieustannie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Tym razem warszawskie centrum handlowe we współpracy z najemcami, jako pierwsze w Polsce rozpoczyna sprzedaż internetową. Zainteresowani otrzymają możliwość zakupienia produktów bez wychodzenia z domu poprzez streamingi live, które odbywać się będą na Facebooku Galerii Młociny. Pierwszy streaming realizowany wspólnie z marką odzieżową Anataka już 26 stycznia o godzinie 17:00!

Nowa rzeczywistość przeniosła zakupy do świata online. Działalność galerii handlowych pozostaje ograniczona, a restrykcje związane z pandemią sprawiają, że zdecydowaną większość czasu spędzamy w domowym zaciszu. Galeria Młociny znalazła nieszablonowy sposób, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i postanowiła zrealizować cykl streamingów live, które pozwolą na wsparcie biznesu najemców za pomocą transmisji sprzedażowych. Kolejna inicjatywa obiektu udowadnia, że kreatywność i wyobraźnia nawet w tak nietypowych i trudnych dla handlu stacjonarnego czasach mogą przynieść efekty.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Podczas pandemii dotychczasowy model zakupowy został obrócony do góry nogami. Ograniczony dostęp do oglądania towarów na żywo sprawił, że nawet po czasowym otwarciu sklepów stacjonarnych część konsumentów, którzy wcześniej nie wyobrażali sobie zakupów online, nie wróciło do dawnego trybu, skupiając się już jedynie na jego wirtualnej formie. Wciąż jednak pozostaje spora część społeczeństwa, która z nostalgią wyczekiwała błądzenia między półkami ulubionego sklepu i możliwości przymierzenia odzieży. Musimy mieć na uwadze, że mimo rosnącej siły e-commerce, dużo osób internetowych zakupów zwyczajnie nie lubi. Zamiast skupiać się jedynie na sile wirtualnej, powinniśmy wyciągnąć pomocną rękę do klasycznego konsumenta i na miarę możliwości umożliwić mu zakupy w jak najbardziej przybliżonym trybie do znanego mu wcześniej – mówi Paulina Dźwilewska, Junior Retail Manager firmy EPP.

Streamingi live na profilu Galerii Młociny na Facebooku docelowo odbywać się będą cztery razy w miesiącu, a na wspólne zakupy w sklepach Galerii Młociny zaprosi znany stylista – Michał Karbowski – który zaprezentuje produkty na sprzedaż, służąc również poradą w kwestii modowych trendów.

Przedłużone restrykcje zablokowały nasze stacjonarne działania. Kwestią czasu było stworzenie rozwiązania, które wspomoże naszych najemców. Co prawda na terenie galerii działają zgodnie z prawem sklepy spożywcze, apteki, punkty gastronomiczne na wynos i usługi, jednak sklepy oferujące m.in. produkty odzieżowe pozostają zamknięte. Chcieliśmy okazać naszym najemcom wsparcie i dołożyć w ten sposób cegiełkę do ich biznesu – mówi Marta Kajda, Retail Manager firmy EPP.

Już 26 stycznia o godzinie 17:00 live streaming odbędzie się w salonie marki Anataka. Zainteresowani będą mogli rezerwować ubrania i dodatki za pomocą komentarzy, a cały proces odbywać się będzie wyłącznie online. Galeria Młociny będzie potwierdzać z klientami listę zakupionych produktów oraz dalsze kroki postępowania wykorzystując wiadomości prywatne na Facebooku. Cały proces będzie niezwykle prosty i przejrzysty, a wybrane ubrania i dodatki szybko trafią w ręce nowych nabywców. 

Anataka to marka odzieżowa tworzona przez kobiety dla kobiet, powstała w 2012 roku w Łodzi. Produkty firmy są projektowane oraz szyte w Polsce. W ofercie brandu zajdziemy ubrania, dodatki oraz biżuterię.

Więcej informacji o inicjatywie, a także regulamin akcji znajduje się na stronie www.galeriamlociny.pl oraz Facebookowym profilu galerii https://www.facebook.com/galeriamlocinyofficial, a link do wydarzenia znajduje się pod poniższym linkiem https://www.facebook.com/events/852648528636144 .

Tags: centra handloweEPPGaleria Młocinygalerie handlowe
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
sławomir_nitek_retail_journal_centra_handlowe_parki_handlowe_galerie_handlowe

"Rok 2021 rozpoczynamy otwarciem pierwszego sklepu Action w Koninie" - mówi Sławomir Nitek

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version