Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Westfield Arkadia zaprasza na bezpłatną mammografię

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
Westfield_Arkadia_Poland_retail_journal

Westfield_Arkadia_Poland_retail_journal

28 stycznia o godzinie 9:00 przed wejściem głównym do Westfield Arkadia zaparkuje specjalistyczny pojazd wyposażony w cyfrowe urządzenie do wykonywania badań mammograficznych. Wszystkie kobiety w wieku 50-69 lat, które w ciągu ostatnich dwóch lat nie wykonywały mammografii, mogą skorzystać z bezpłatnego badania profilaktycznego. Profilaktyka pozwala w porę ustrzec przed nowotworem piersi, który wykryty i leczony w odpowiednio wczesnym stadium, jest całkowicie wyleczalny.

Rak piersi w początkowej fazie rozwija się zupełnie bezobjawowo. Kobiety nie badając się regularnie, poważnie ryzykują zdrowie. Z nowotworem bardzo często da się wygrać, jeśli odpowiednio wcześnie się go wykryje. Ważna w tej walce jest także konsekwencja i systematyczność. Jedno badanie nie wystarczy na całe życie. Należy je regularnie powtarzać, minimum raz w roku.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Szacuje się, że profilaktycznie swoje piersi bada jedynie 40% Polek. To stanowczo za mało i znacznie mniej, niż panie w innych krajach: we Francji, Holandii czy Szwecji, gdzie w badaniach mammograficznych uczestniczy ponad 80% kobiet. Skąd taka mała liczba badań w naszym kraju? Przede wszystkim z nieświadomości społecznej.

Nie chcemy stać obojętnie obok problemu trudno dostępnych badań zwłaszcza w okresie pandemii – mówi Emilia Załuska, dyrektor Westfield Arkadia. Uznaliśmy za konieczne zaangażowanie się w działania edukacyjne wspierające profilaktykę i dostęp do specjalistycznych badań, gdyż te mogą poprawić komfort życia kobiet. Dajemy możliwość wykonanie badania w pełnym reżimie sanitarnym – dodaje.

Z bezpłatnego badania mammograficznego w mammobusie przed Westfield Arkadia, będą mogły w czwartek, 28 stycznia, w godzinach 9:00-16:00 skorzystać kobiety w wieku 50-69 lat. Dla pozostałych kobiet poniżej 50 roku życia badanie może się odbyć odpłatnie. Konieczne są wcześniejsze zapisy. Rejestracja jest możliwa online na stronie www.medica.org.pl lub przez telefon, pod numerami:- 42 254 6410 lub- 517 544 004. Należy przygotować numer PESEL i podać go przy rejestracji wraz ze swoim numerem kontaktowym.

fot. Piotr Deszkiewicz/materiały prasowe URW

Tags: centra handlowegalerie handloweretailretail journalWestfield Arkadia
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
aligator_retail_journal

W Galerii Warmińskiej otworzono sklep zoologiczny Aligator

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version