Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Action otwiera swój pierwszy sklep w Bielsku-Białej

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
0
action_bielsko_biała_retail_journal

action_bielsko_biała_retail_journal

28 stycznia 2021 roku sieć dyskontów niespożywczych Action, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach, zadebiutowała w Bielsku-Białej. Sklep holenderskiej marki znajduje się w CH Sarni Stok, jednym z najpopularniejszych obiektów handlowych w mieście. Na odwiedzających Action czeka ponad 6 000 produktów z aż 14 kategorii. Aktualnie w promocji są m.in.: ręczniki, obuwie i odzież sportowa, ciepłe rękawiczki, wkłady i tonery do drukarek, frytkownica, bezprzewodowa lutownica oraz głośniki Bluetooth w formie breloka.

Bielsko-Biała to dla nas jedna z kluczowych lokalizacji na Śląsku – to największe miasto w południowej części województwa, które jest świetnie skomunikowane z całym regionem, a także z Czechami i Słowacją. Zależało nam bardzo na znalezieniu miejsca rozpoznawalnego i lubianego przez mieszkańców, które zapewnia wygodę zakupów ze względu na łatwy dojazd i atrakcyjną ofertę. Centrum handlowe Sarni Stok spełnia wszystkie nasze oczekiwania. Jestem przekonany, że Action świetnie wpisuje się w tutejszy mix najemców i mam nadzieję, że nasz sklep będzie cieszył się popularnością. Klienci znajdą u nas mnóstwo produktów przydatnych na co dzień, a także artykuły sezonowe na różne okazje – obecnie polecamy m.in. rzeczy na zimę, szczególnie zimowe akcesoria do samochodów. Ponadto, co tydzień wprowadzamy do asortymentu nowości i przygotowujemy atrakcyjne promocje. Zapraszamy na zakupy – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

„Doskonała lokalizacja i tenant-mix sprawiają, że CH Sarni Stok od wielu lat cieszy się niesłabnącą popularnością i ma wielu wiernych klientów. Dzięki dużej rozpoznawalności naszego centrum w regionie i silnej pozycji możemy pochwalić się unikatowymi markami, takimi jak Carrefour, Media Markt, Jula czy TK Maxx i jesteśmy przekonani, że Action stanie się jednym z ulubionych sklepów naszych klientów” – mówi Anna Waluś, dyrektor centrum handlowego Sarni Stok z Multi Poland, polskiego oddziału Multi Corporation.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Świetne miejsce na zakupy

Sarni Stok to jedno z największych centrów handlowych w Bielsku-Białej. Na powierzchni ponad 33 000 m2 znajduje się około 80 punktów handlowych i usługowych znanych marek, w tym hipermarket spożywczy, sklepy ze sprzętem RTV/AGD, wyposażeniem domu, odzieżą oraz artykułami sportowymi, a także drogerie i apteka. Ogromnym atutem obiektu jest jego lokalizacja w pobliżu osiedli mieszkaniowych, stacji kolejowej Bielsko-Biała Północ oraz głównych arterii komunikacyjnych, w tym dróg ekspresowych S1 i S52, prowadzących w kierunku Cieszyna, Krakowa, Katowic i Żywca. Dzięki temu obiekt jest łatwo dostępny zarówno dla mieszkańców miasta, jak i przyjezdnych. Klienci mogą skorzystać z bezpłatnego dwupoziomowego parkingu z około 1300 miejscami postojowymi oraz ze stojaków na rowery.

Szeroki asortyment, atrakcyjne ceny i element niespodzianki

Action w centrum handlowym Sarni Stok jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 20:00. Sklep zajmuje powierzchnię prawie 900 m² i oferuje artykuły do pielęgnacji ciała, środki czystości, odzież, zabawki oraz artykuły gospodarstwa domowego, wyposażenia wnętrz i dla zwierząt, a także przekąski i napoje. 2/3 asortymentu dynamicznie rotuje, a ponadto w każdym tygodniu na półkach pojawia się ponad 150 nowych produktów. Ofertę holenderskiej sieci wyróżniają nie tylko atrakcyjne ceny oraz szeroki wybór artykułów na każdy sezon i każdą okazję. Konsumenci wysoko oceniają także jakość.


O Action

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1700 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii, Polsce i w Czechach. We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 000 osób, z czego 41 000 jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2019 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,1 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6000 produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele różnych marek, zarówno tych znanych, jak i własnych. Firma może zagwarantować swoim klientom niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów, optymalną dystrybucję oraz racjonalną politykę kosztową w całej organizacji. Action nie godzi się na żadne ustępstwa względem jakości, bezpieczeństwa ani warunków produkcji oferowanych artykułów. Polityka Etycznego Pozyskiwania Action zapewnia odpowiedzialne podejście do produkcji, zarówno pod względem społecznym, jak i środowiskowym.

Action posiada obecnie 103 sklepy w Polsce i zatrudnia tu ponad 1600 osób.

Tags: Actioncentra handlowegalerie handloweretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
spar_express_retail_journal

Nowy SPAR Express dołącza do sieci

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version