Współpraca Kaufland i Ikea poszerza się o kolejną lokalizację. Od 3 lutego swoje zamówienie ze sklepu partnera można odbierać w Mobilnym Punkcie Odbioru Zamówień Ikea w Pile.
Kooperacja sieci Kaufland Polska ze sklepami Ikea pozwala na bezpieczne odebranie swoich zakupów w trakcie wizyty w markecie. Rozwiązanie to cieszy się coraz większą popularnością, dlatego zostaje stopniowo wdrażane w kolejnych miastach. Do tej pory swoje zakupy ze sklepu partnera można było odebrać w Mobilnych Punktach Odbioru Zamówień Ikea na parkingach sklepów Kaufland w: Chełmie, Lesznie, Łomży, Nowym Sączu, Stalowej Woli, Suwałkach, Tarnowskich Górach czy Wałbrzychu. Od 3 lutego jest to możliwe w kolejnej lokalizacji w Pile przy al. Powstańców Wielkopolskich 102.
Sieć Kaufland wprowadza szereg rozwiązań dla swoich klientów, które umożliwiają im sprawne robienie zakupów bez konieczności samodzielnego kompletowania ulubionych produktów. Przykładem tego jest dostarczanie zakupów bezpośrednio do domu za pośrednictwem Everli czy też usługa Click&Collect umożliwiająca zdalną rezerwację artykułów i odbiór gotowego zamówienia w sklepie.
O Kaufland
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 130 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 225 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.