Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

W Atrium Reduta otwarto Be Happy Museum

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0

Wyjątkowe miejsce dla fanów Instagrama i selfie – Be Happy Museum – zostało otwarte w Atrium Reduta.  Jest to jedyna w Warszawie, a czwarta w Polsce lokalizacja tego muzeum. Wielbiciele social mediów mogą w nim zrobić niezliczoną ilość zdjęć na tle barwnych autorskich scenografii. Karuzela z jednorożcami, oryginalny Harley Davidson czy wanna z kwiatową scenografią działają na wyobraźnię i inspirują. W tej kreatywnej przestrzeni można nie tylko organizować sesje fotograficzne, ale również kręcić teledyski czy też po prostu miło spędzić czas w sposób twórczy i niestandardowy.

To gratka dla fanów mediów społecznościowych, profesjonalnych twórców, a także rodzin z dziećmi czy grup znajomych. Niepowtarzalne scenografie z kultowymi donatami, ogromnymi słodyczami czy bajkowymi jednorożcami zachęcają do wykonania serii ujęć, a następnie udostępnienia ich w social media. W Be Happy Museum można także spędzić czas w pokojach iluzji, odrywając się od rzeczywistości na dłuższą chwilę.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Kontynuujemy intensywny proces repozycjonowania Atrium Reduty. Chcemy dotrzeć z naszą ofertą również do młodego, wymagającego odbiorcy, poszukującego niestandardowych form rozrywki. Dlatego do grona naszych najemców dołączyło następne unikatowe miejsce na mapie stolicy – Be Happy Museum, gdzie dla fanów social media, ale także profesjonalnych twórców przygotowano wiele unikalnych scenerii. Mamy nadzieję, że nowa przestrzeń stanie się źródłem wielu inspiracji dla naszych gości – mówi Mariola Chmielewska, dyrektor Atrium Reduta.

Be Happy Museum w Atrium Reduta jest czynne od poniedziałku do soboty od 10.00 do 21.00, a także w niedziele od 10.00 do 20.00. Wystawę można zwiedzać po wcześniejszej rezerwacji dogodnego terminu na stronie internetowej muzeum, dzięki czemu zachowane są zasady reżimu sanitarnego. Odwiedzający zobowiązani są do dezynfekcji rąk przed wejściem oraz zasłaniania nosa i ust w trakcie wizyty. Maseczkę można zdjąć do zdjęcia, jeśli w pobliżu nie znajdują się inne osoby. Eksponaty oraz elementy narażone na dotykanie są na bieżąco czyszczone i dezynfekowane zgodnie z wewnętrznym harmonogramem. Na terenie Be Happy Museum może przebywać jednocześnie 45 osób. Lokal znajduje się na 1. piętrze.

Atrium Reduta od kilku miesięcy sukcesywnie wprowadza do swojej oferty handlowej kolejne marki. Pod koniec ubiegłego roku w warszawskiej galerii otwarto Str3fę Gr4cza x-kom, nowoczesny salon Sinsay o powierzchni niemal 1250 m2 oraz nowy lokal sieci RTV EURO AGD o powierzchni 1118 m2. Do grona najemców dołączyła także jedna z ulubionych marek Polaków – Pepco – z ofertą odzieży dla całej rodziny oraz produktów do domu.

Więcej szczegółów na temat wydarzeń oraz oferty Atrium Reduta można znaleźć na stronie: www.atrium-reduta.


O Atrium Reduta

Centrum handlowe Atrium Reduta położone jest przy Alejach Jerozolimskich, blisko centrum Warszawy i zaledwie 15 minut jazdy samochodem od międzynarodowego lotniska im. Fryderyka Chopina. Na powierzchni prawie 50 tys. mkw. GLA znajduje się ponad 100 sklepów, hipermarket sieci Carrefour oraz takie punkty usługowe jak: pralnia, apteka, punkt dorabiania kluczy i naprawy obuwia czy myjnia samochodowa. Wśród kluczowych najemców centrum znajdują się m.in. takie marki, jak: CCC, Diverse, Duka, Empik, Fissman, H&M, HEBE, Komputronik, Orsay, Reserved, Rossmann, Sephora, Sinsay, Swiss, Świat Książki, Tchibo, Unisono, Venezia, x-kom. Dla Klientów centrum przeznaczono ponad 1,5 tys. miejsc parkingowych. Bezpośredni dojazd do centrum zapewnia 10 linii autobusowych oraz pobliska stacja kolejowa.

Atrium Reduta to miejsce przyjazne rodzinom, oferujące wiele możliwości spędzania wolnego czasu. W obiekcie znajduje się również nowoczesne kino Cinema 3D oraz klub fitness sieci CityFit dostępny 7 dni w tygodniu.

Atrium European Real Estate Limited

Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów i nieruchomości handlowych w Europie Środkowej. Na dzień dzisiejszy w portfolio Grupy znajduje się 26 aktywów zlokalizowanych w czterech krajach: Polsce, Czechach, Słowacji oraz w Rosji, o łącznej wartości rynkowej 2,5 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej ponad 809 000 mkw. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie jest oznaczona symbolem ATRS.

W styczniu 2020 r. Atrium ogłosiło nową strategię dywersyfikacji swojego portfela poprzez inwestowanie i zarządzanie mieszkaniami na wynajem, ze szczególnym uwzględnieniem Warszawy.

Tags: Atrium Redutacentra handlowegalerie handloweretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Machus_Burek_Marta_Colliers_retail_journal

"Deweloperzy komercyjni coraz chętniej będą dywersyfikować swój portfel, tworząc projekty wielofunkcyjne" - mówi o prognozach dla rynku handlowego na 2021 r. Marta Machus-Burek, Colliers

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version