Atrium Molo wzbogaciło swoją ofertę handlową o nowego najemcę. Od ponad tygodnia mieszkańcy Szczecina mogą robić zakupy w nowo otwartym sklepie Pepco. Oprócz modnych ubrań dla całej rodziny, znajdą w nim stylowe dodatki i akcesoria do domu – a wszystko w atrakcyjnych cenach. Pepco to nie jedyny nowy sklep w Atrium Molo. W najbliższym czasie do grona najemców dołączy także znana marka odzieżowa.
Pepco należy do sieci dyskontów cieszących się dużą popularnością wśród Polaków. Nowo otwarty sklep w szczecińskim centrum zajmuje powierzchnię 663 m kw. i oferuje klientom szeroki asortyment produktów – od modnej odzieży dla dzieci i dorosłych oraz dodatki, po praktyczne akcesoria do domu i artykuły dekoracyjne do wyposażenia wnętrz, a także upominki i zabawki. Sklep znajduje się na parterze galerii, obok hipermarketu Carrefour i sklepu New Yorker.
To nie jedyny nowy najemca w murach centrum handlowego. W styczniu br. umowę na wynajem lokalu w galerii podpisała firma odzieżowa KappAhl. To jedna z najbardziej znanych i lubianych sieciowych marek modowych w Polsce i w Europie Północnej. Sklep zajmie powierzchnię 665 m kw. i będzie ulokowany na parterze Atrium Molo.
Cieszymy się, że to właśnie nasze centrum handlowe firma Pepco wybrała na lokalizację swojego kolejnego sklepu w Szczecinie. Z jego bogatej i atrakcyjnej oferty klienci mogą korzystać już od 9 lutego. Serdecznie zapraszamy mieszkańców do odwiedzenia nowego miejsca na mapie zakupowej Atrium Molo. Sklep oferuje szeroki asortyment produktów dostosowanych do różnych potrzeb i na każdą kieszeń. Każdy może tutaj znaleźć coś dla siebie – mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo. – A już niebawem w naszym centrum pojawi się kolejny najemca – szwedzka sieć KappAhl. Dwie nowe, silne marki w portfolio centrum na pewno uatrakcyjnią i wzbogacą dotychczasową ofertę handlową – mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo.
O Atrium Molo
Atrium Molo to centrum handlowe, położone przy ul. Mieszka I na szczecińskim osiedlu Pomorzany. Na ponad 25 tys. mkw. GLA oferuje szeroką gamę znanych i popularnych marek oraz liczne punkty usługowe i gastronomiczne. Atrium Molo wyróżnia nowoczesna forma architektoniczna z jasnym i przestronnym pasażem oraz zadbaną zielenią. Wśród głównych najemców Atrium Molo znajdują się m.in.: sklep z elektroniką Media Markt, hipermarket Carrefour, perfumeria Douglas, restauracja Burger King oraz sklep z zabawkami Toys”R”Us, a w branży modowej – salony takich sieci, jak: TK Maxx, H&M, Reserved i New Yorker. Dla wygody klientów przygotowany został jednopoziomowy, bezpłatny parking, liczący 876 miejsc.
Atrium European Real Estate Limited
Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów i nieruchomości handlowych w Europie Środkowej. Na dzień dzisiejszy w portfolio Grupy znajduje się 26 aktywów zlokalizowanych w czterech krajach: Polsce, Czechach, Słowacji oraz w Rosji, o łącznej wartości rynkowej 2,5 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej ponad 809 000 mkw. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie jest oznaczona symbolem ATRS.
W styczniu 2020 r. Atrium ogłosiło nową strategię dywersyfikacji swojego portfela poprzez inwestowanie i zarządzanie mieszkaniami na wynajem, ze szczególnym uwzględnieniem Warszawy.