Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Newbridge: Rośnie potencjał formatu convenience

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
nowe_czyżyny_newbridge_retail_journal

nowe_czyżyny_newbridge_retail_journal

Chociaż nie ma na rynku centrów handlowych, które byłyby w 100 proc. odporne na koronakryzys, to możnawyróżnić formaty, które nieco lepiej sobie radzą w dobie COVID-19, jak format convenience.

Jak podaje spółka Newbridge, obiekty należące do portfolio firmy od miesięcy dość skutecznie opierają się kryzysowi wynikającemu z kolejnych lockdownów, notując znacznie lepsze wskaźniki footfall niż obserwowane na rynku zarówno w małych i średnich, jak i w dużych centrach.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Przez cały okres pandemii, także w czasie lockdownów, nasze centra handlowe pozostały popularną i ważną destynacją zakupową, chętnie wybieraną przez lokalną społeczność. W okresie poluzowań obostrzeń średni wskaźnik miesięcznych odwiedzin często przekraczał poziom 90 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Co ciekawe i unikalne na rynku, także  w okresie lockdownów footfall ten był na zbliżonym poziomie, zwłaszcza w okresie zimowych ograniczeń – mówi Karolina Nitowska, Leasing Manager Newbridge Poland.

Wpływ na to miało kilka czynników. Wszystkie centra Newbridge mają przemyślany mix najemców pod lokalne rynki, który wypełnia zarówno duży operator spożywczy – Carrefour, jak również szerokie grono najemców „convenience retailers”, czyli m.in. sieci drogeryjnych, aptecznych, zoologicznych czy usług. To sprawia, że w nawet w okresie lockdownów oferta centrów Newbridge była dostępna aż w 50 proc.

Ponadto jak pokazują najnowsze badania Consumer Tracker Deloitte, już 37 proc. Polaków chętnie wybiera zakupy w centrach convenience, a 50 proc. udaje się na zakupy w swoim najbliższym sąsiedztwie.

Pandemia zmieniła zwyczaje zakupowe Polaków. Zaczęliśmy kupować lokalnie i bardziej skupiliśmy się na dobrach pierwszej potrzeby, jak również znów zaczęliśmy szukać promocji. Znacząco także skróciliśmy czas spędzany na zakupach, wybierając te miejsca, w których możemy zrobić szybki shopping. Dziś to mniej niż godzina, w czasie której chcemy załatwić jak najwięcej spraw. Format convenience ze swoją kompaktowością odpowiada tym wszystkim potrzebom – mówi Karolina Nitowska.

O przewadze decyduje jeszcze jeden element. Fakt, że centra convenience to obiekty mniejsze, łatwiej na ich terenie wprowadzać reżim sanitarny, a co za tym idzie, egzekwować jego przestrzeganie.

Centra tego formatu szybciej reagują na zmiany, mogą także szybciej je wdrażać, zapewniając bezpieczeństwo kupującym. To sprawia, że w dobie pandemii cieszą się one znacznie większym zaufaniem konsumentów, zwłaszcza tych, którzy w obawie przed koronawirusem szukają alternatyw dla zakupów w dużych obiektach handlowych – mówi Nitowska.

Footfall, oferta zakupowa, a także charakter obiektów procentuje. Widać to zwłaszcza w wydatkach klientów. Karolina Nitowska podsumowuje:

2020 rok, pomimo mniejszej liczby klientów, był rokiem wysokiej konwersji. Wydatkom nie przeszkodził też fakt, że ponad zakupy w grupie, przedkładane były zakupy w pojedynkę. Wręcz przeciwnie. Dla wielu konsumentów centra convenience stały się głównym źródłem zaopatrzenia. Obiekty te były wybierane zarówno na codzienne, szybkie zakupy, często doraźne, jak również na zakupy, w czasie których robiono zapasy. W naszych obiektach zaowocowało to m.in. wzrostem obrotów na 1 klienta aż o 10,7 proc. w Nowych Czyżynach, 6,3% w Nowych Bielawach i 5,8 proc. w Nowej Górnej.

Tagi: Newbridge, Nowe Czyżyny, Nowe Bielawy, Nowa Górna


O Newbridge Poland

Newbridge Poland to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typu ‘convenience’ oraz parki handlowe.  Obecnie w portfolio Newbridge Poland znajduje się 6 obiektów handlowych w Polsce: Centrum Nowe Czyżyny w Krakowie, Centrum Nowe Bielawy w Toruniu, Centrum Nowa Górna w Łodzi oraz Parki Handlowe Newbridge, zlokalizowane w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl.

Tags: centra handlowegalerie handloweNewbridgeNewbridge PolandNowa GórnaNowe BielawyNowe Czyżynyretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
royal_wilanow_retail_journal_3.png

Royal Wilanów z najszybszą w stolicy stacją do ładowania aut elektrycznych

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version