Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Muszkieterowie kontynuują proces remodelingu sklepów wprowadzając koncept Intermarché Power

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Franczyza, Newsy
0
Intermarche_retail_journal

Intermarche_retail_journal

Rozszerzona oferta produktów, nowy, intuicyjny układ oraz zmiany wizualne to część z modyfikacji wprowadzanych do sklepów Intermarché w ramach konceptu Power. 1 lutego br. odbyło się reotwarcie supermarketu w Szczecinku, który jest drugim po Pabianicach sklepem sieci działającym w nowej odsłonie. Grupa Muszkieterów zapowiada, że docelowo planuje wdrożyć koncept Power we wszystkich supermarketach Intermarché.

Intermarché w Szczecinku, zlokalizowane przy ulicy Kołobrzeskiej 1, działa od ponad 20 lat. Na początku bieżącego roku Muszkieterowie zmodernizowali supermarket i wprowadzili do niego, testowany od zeszłego roku w pabianickim sklepie, koncept Power. Zakłada on wdrożenie szeregu zmian, takich jak zamontowanie nowych kas czy rozbudowanie asortymentu.

Podobne artykuły

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Wdrożenie konceptu Power do kolejnego sklepu to jeden z przykładów działania Grupy Muszkieterów, za sprawą którego chcemy rozwijać sieć Intermarché. Konsekwentnie realizujemy nasze cele biznesowe. Obecnie intensywnie pracujemy nad wprowadzeniem konceptu do sklepu w Śremie, jego reotwarcie zaplanowane jest na pierwszą połowę marca –  mówi Benjamin Ferte, członek Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché i dodaje – Zależy nam, aby wdrażać koncept Power w miastach z różnych regionów Polski, dlatego kolejne zaplanowane lokalizacje to sklepy w Oleśnicy oraz Nowej Soli. Naszym celem jest to, aby właściciele placówek Intermarché mogli na żywo zobaczyć supermarkety w nowej odsłonie, a w efekcie chętniej wprowadzali koncept do prowadzonych sklepów.

Remodeling Intermarché w Szczecinku

Jedną z modyfikacji wprowadzonych w Intermarché w Szczecinku jest zmiana układu supermarketu – obecnie strefa świeżego ryneczku znajduje się zaraz przy wejściu do sklepu, a urządzenia chłodnicze z produktami mrożonymi zostały przeniesione bliżej kas. Kasy z kolei zostały wymienione na takie z dłuższymi taśmami kasowymi oraz specjalnym miejscem na torby i siatki dla klientów. Ponadto Muszkieterowie rozszerzyli asortyment oferowanych produktów. Klienci mogą kupić więcej artykułów świeżych, bio, fit i dań gotowych, a nowe pozycje pojawiły się także w działach kuchnie świata, nabiał czy napoje. W supermarkecie zostały wyznaczone specjalne miejsca na kulinarne inspiracje, ofertę promocyjną oraz sezonową. Kolejne nowości to samoobsługowa krajalnica do pieczywa, a także sprzedaż części produktów, np. wędlin, mięs czy serów, na dwa sposoby: tradycyjnie oraz w formie gotowych, świeżo zapakowanych w próżniowe woreczki porcji.

Dzięki wdrożeniu konceptu Power możemy jeszcze lepiej dostosować naszą ofertę do potrzeb klientów. Proponujemy mieszkańcom Szczecinka produkty dostarczane przez lokalnych dostawców, np. nabiał, warzywa, owoce oraz wybrane produkty z gamy suchej. Ponadto w naszym sklepie działa wędzarnia, w której przygotowujemy produkty dla klientów – mówi Małgorzata Kuś, właścicielka sklepu Intermarché w Szczecinku i dodaje – Wierzymy, że odświeżony wizerunek oraz poszerzona oferta spotkają się z uznaniem i zainteresowaniem klientów.

Nowy wizerunek

Muszkieterowie wprowadzili także wizualne zmiany w supermarkecie w Szczecinku – odświeżona została szata graficzna wnętrza sklepu, komunikacji wizualnej oraz elewacji frontowej budynku. Wymienione zostały również metalowe meble i podłoga w strefie ryneczku, a także zamontowano nowe oświetlenie LED. Z okazji reotwarcia sklepu klienci otrzymali specjalnie przygotowane gazetki.


O Grupie Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 500 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (45. pozycja w 2020 r.) lub rankingu „1 000 największych firm w Polsce” przygotowanym przez „Gazetę Finansową” (47. miejsce w 2020 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

Tags: Intermarcheretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych
Franczyza

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów
Franczyza

Żabka liczy już ponad 8 500 sklepów

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule
Franczyza

Sieć ABC nie zwalnia tempa – otworzyła już 1000 sklep w nowej formule

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku
Franczyza

POLOmarket świętuje 25 lat obecności na rynku

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok
Franczyza

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji
Franczyza

Salad Story otworzy 16 nowych restauracji

Następny artykuł
galeria_bronowice_retail_journal

Otwierają się kolejne punkty w Galerii Bronowice

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version