EPP, największy właściciel centrów handlowych w Polsce, wspólnie z firmą Chainels uruchomił aplikację EPP Connect – narzędzie do współpracy ze społecznością najemców. Dzięki innowacyjnym i użytecznym funkcjom platformy najemcy obiektów handlowych firmy oraz jej zespoły w centrach zyskali dostęp do rozwiązania, które wspiera i usprawnia zarówno działania operacyjne, jak i komunikację. Narzędzie wprowadzane przez EPP wzmocni relacje z najemcami, usprawni przepływ informacji i pozwoli na bieżące otrzymywanie informacji zwrotnych od partnerów biznesowych firmy. EPP Connect jest już dostępne dla najemców EPP w Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie i Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu, a jego wprowadzenie w całym portfolio przewidziano na I kwartał br.
EPP wspólnie z partnerem technologicznym Chainels, uruchomiło nową platformę cyfrową EPP Connect, aby rozwinąć współpracę z najemcami i uczynić ją jeszcze łatwiejszą, szybszą i bardziej efektywną. Platforma działa z poziomu przeglądarki internetowej oraz w formie aplikacji do pobrania w Google Play lub App Store. Aplikacja pomaga skutecznie zarządzać szerokim zakresem działań związanych z operacjami centrów handlowych. EPP Connect może być wykorzystywane przez menedżera sklepu lub jego pracowników do kontaktu z zespołem centrum handlowego i szybkiego otrzymywania ważnych komunikatów. Korzystając z jednej, łatwej w obsłudze platformy, najemcy mogą zgłaszać prośby do dyrekcji centrum handlowego i być na bieżąco ze wszystkimi istotnymi informacjami, wydarzeniami, alertami i pracami konserwacyjnymi w obiekcie.
Rozwiązanie pozwala na łatwiejszy i szybszy przepływ danych niezbędnych do współpracy na linii wynajmujący-najemca centrum, a także ich analizę i generowanie raportów. Funkcjonalność EPP Connect ułatwia zgłaszanie problemów technicznych i monitorowanie statusu zgłoszenia. Dostęp do centrum pomocy umożliwia najemcom otrzymywanie szybkich odpowiedzi na zapytania. Dodatkowo platforma pozwala dzielić się opiniami poprzez udział w ankietach lub dodawanie komentarzy. Jest również wyposażona w przycisk alarmowy, wykorzystywany w wyjątkowych sytuacjach, zapewniając natychmiastowy przepływ informacji i szybką reakcję. Najemcy mogą także oferować sobie nawzajem atrakcyjne rabaty wzmacniając współpracę w ramach społeczności danego centrum handlowego.
W stale zmieniającym się i dynamicznym środowisku centrów handlowych przepływ informacji pomiędzy najemcami a zespołami zarządzającymi nieruchomościami jest kluczowy dla efektywnej, długofalowej współpracy. EPP Connect, łączący najlepsze cechy mediów społecznościowych z zaawansowanymi możliwościami raportowania, jest kolejnym rozwiązaniem oferowanym przez EPP, w celu ułatwiania najemcom prowadzenia działalności w centrach handlowych naszej firmy. Ta innowacyjna, cyfrowa aplikacja o bardzo szerokim potencjale wykorzystania przenosi nasze relacje z najemcami na zupełnie nowy, nowoczesny poziom – stwierdził Wojciech Knawa, członek zarządu EPP odpowiedzialny za zarządzanie nieruchomościami.
„Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z EPP w obszarze cyfryzacji procesów komunikacji z najemcami w całym portfolio centrów handlowych firmy. W dzisiejszych pełnych wyzwań czasach, firma chce intensywnie współpracować ze wszystkimi najemcami i za pomocą dostępnych rozwiązań stworzyć najlepsze doświadczenia zakupowe. Z przyjemnością obserwujemy, jak EPP korzysta z komunikacji opartej na zaawansowanej technologii, aby wzmacniać swoją pozycję lidera branży centrów handlowych” – powiedział Sander Verseput, dyrektor operacyjny i finansowy oraz współzałożyciel Chainels.
O EPP
EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu. EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF).
O Chainels
Chainels to aplikacja dla najemców, która angażuje wynajmujących i najemców w przekształcanie nieruchomości z wieloma najemcami w tętniące życiem społeczności. Aplikacja Chainels, dostępna z poziomu pojedynczego serwisu, łączy działy wewnętrzne i zewnętrzne firmy, w tym działy zarządzania nieruchomościami, marketingu, leasingu, zarządzania obiektami, aktywami oraz innych interesariuszy, takich jak ochrona i lokalne władze. Chainels, jako rozwiązanie cyfrowe typu „wszystko w jednym”, umożliwia właścicielom i zarządcom nawiązywanie kontaktu i prowadzenie transparentnego dialogu z najemcami, zarówno poprzez działania komunikacyjne, jak i otrzymywanie informacji zwrotnych na różne tematy, w wysoce sprawy sposób. Od Europy po Amerykę Łacińską, międzynarodowi interesariusze wybrali Chainels, aby przekształcić swoje obiekty wielofunkcyjne, centra handlowe i budynki biurowe w społeczności sprzyjające współpracy.