Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Niebawem odbędzie się otwarcie największego w regionie obiektu handlowego – Centrum „Sekunda” w Jędrzejowie

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy, Parki handlowe
0
jędrzejów_retail_journal

jędrzejów_retail_journal

Centrum będzie piątą, co do wielkości, galerią handlową w województwie świętokrzyskim. Budowa jest już bardzo zaawansowana, a poziom komercjalizacji przekroczył 96%.

Na powierzchni ok. 13 tys. mkw. GLA centrum zaoferuje około 40 sklepów popularnych marek – modowych, obuwniczych, drogeryjnych, rtv-agd, wyposażenia wnętrz, usługowych i innych. Połączenie konceptu galeryjnego z wygodnym pasażem oraz parku handlowego, zapewni mieszkańcom Jędrzejowa i okolic szeroką ofertę nowoczesnej przestrzeni zakupowej, usługowej i gastronomicznej. Wśród najemców, którzy otworzą swoje salony w Centrum Handlowym Sekunda są już znane marki takie jak m.in.: jedyny w regionie sklep sieci LIDL, Jysk, Sinsay, CCC, Martes Sport, Kaes, Pepco, Action, TEDi, Media Expert, Smyk, Rossmann czy Diverse.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Centrum Handlowe Sekunda mieści się u zbiegu ulic Reymonta i Armii Krajowej. W pobliżu znajdują się osiedla mieszkaniowe, park miejski, stadion Klubu Sportowego i dworca PKP i PKS oraz szkoły i państwowe instytucje. Dodatkowym atutem projektu jest bliskie sąsiedztwo stacji paliw, myjni samochodowej oraz stacji kontroli pojazdów. Do dyspozycji klientów zostanie oddany parking na ponad 300 miejsc.

Otwarcie zaplanowano na II kwartał 2021 roku.


O Mallson Polska

Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na każdym etapie powstawania i funkcjonowania nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych jak również obsługę ich sprzedaży. Mallson Polska współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi inwestorami.

Firma ma w swoim portfolio łącznie 100 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni około 900 tys. mkw., a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji ponad 60 centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.

Tags: Mallsonretailretail journalSekunda
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Atrium_Mosty_Dealz_retail_journal

Dealz dołącza do Atrium Mosty

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version