Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Szwedzki koncern KappAhl otwiera pierwszy sklep w Elblągu

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
kappahl_retail_journal_elbląg

kappahl_retail_journal_elbląg

Od marca, klienci odwiedzający Centrum Handlowe Ogrody w Elblągu będą mogli skorzystać z szerokiej oferty szwedzkiej marki KappAhl w lokalu o powierzchni 646 mkw. Sklep będzie się mieścił na parterze.

W kolekcjach KappAhl znajdziemy odzież i dodatki odpowiadające aktualnym trendom sezonu, dzięki czemu każdy z odwiedzających będzie miał możliwość stworzenia stylizacji na różne okazje. Ponadto w ofercie sklepu znajdzie się z linia z metką XLNT, czyli moda adresowana do kobiet noszących ubrania w rozmiarze większym niż 42, K a y / D a y czy bardzo popularna i adresowana do najmłodszych, Newbie.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

KappAhl to szwedzka marka odzieżowa z ponad 60-letnią tradycją, stworzona dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Projektanci KappAhla słyną z tego, że bardzo zręcznie potrafią łączyć funkcjonalne, klasyczne i zachowawcze podejście do mody z wyrafinowanym, czasem nawet nieszablonowym designem i oryginalnymi dodatkami. To, co wyróżnia skandynawską odzieżówkę – poza wysoką jakością materiałów oraz zrównoważoną produkcją – to doskonałe zgranie kolekcji, dające wiele możliwości łączenia poszczególnych części garderoby w kompletne stylizacje.

Elbląg jest zupełnie nowym miastem na mapie KappAhl w Polsce. Nigdy wcześniej nie byliśmy tutaj stacjonarnie dostępni dla naszych Klientów, mogli oni do tej pory korzystać jedynie z naszego sklepu internetowego. Stąd też pojawienie się KappAhl w elbląskich Ogrodach jest dla nas bardzo ważnym momentem. Dzięki temu zapewne dotrzemy również do nowych Klientów, co z punktu widzenia naszej strategii omnichannel jest dla nas bardzo istotne – mówi Agnieszka Skrybant-Jaworska, Country Manager KappAhl w Polsce.

Tags: centra handlowegalerie handloweKappAhlretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
franczyza_Żabka_retail_journal

Większość franczyzobiorców w sieci Żabka to kobiety

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version