Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Westfield Arkadia w ramach wsparcia lokali gastronomicznych rozdaje vouchery do restauracji i kawiarni w zamian za zakupy

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Food, Newsy
0
Westfield_Arkadia_Poland_retail_journal

Westfield_Arkadia_Poland_retail_journal

8 marca rusza akcja wsparcia najemców z branży gastronomicznej w Westfield Arkadia. Podczas jej trwania każdy uczestnik programu lojalnościowego Westfield Club, który zrobi zakupy w dowolnym sklepie centrum za łączną kwotę minimum 150 zł, otrzyma ważny do końca kwietnia voucher do wykorzystania w wybranej restauracji.

Mimo obostrzeń związanych z pandemią, wiele restauracji wciąż działa. Posiłek można zamówić na wynos, a w dniach 8-20 marca będzie okazja, by zdobyć voucher o wartości 30 złotych do zrealizowania w dowolnym lokalu gastronomicznym Westfield Arkadia.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Wsparcie gastronomii w Westfield Arkadia

Aby otrzymać voucher należy zrobić zakupy na łączną kwotę minimum 150 zł w dowolnym sklepie, w którym na co dzień można zbierać punkty w ramach funkcjonalności cashback programu lojalnościowego Westfield Club. Następnie należy aktywować w Panelu Klienta funkcjonalność cashback i wybrać metodę rejestracji zakupów: automatyczną (spięcie konta bankowego z profilem) lub ręczną (dodanie dowodów zakupu). Zachowane paragony trzeba okazać hostessom na stoisku zlokalizowanym przy wejściu głównym do centrum. Każdy klient, który spełni warunki, otrzyma nagrodę – ważny do 30 kwietnia 2021 r. voucher o wartości 30 złotych, który można zrealizować w wybranym lokalu gastronomicznym na terenie Westfield Arkadia.

Gdzie można zrealizować voucher?

W akcji biorą udział poniższe restauracje i kawiarnie:

  • Azia,
  • Bierhalle,
  • Costa Coffee,
  • Grycan,
  • Kebab King,
  • Kozaczok,
  • Max Burgers Premium,
  • Pizza Hut,
  • Smooth The Fruit,
  • Starbucks,
  • Street,
  • Subway,
  • Thai Wok,
  • Wiking.

Branża gastronomiczna jest jedną z najbardziej poszkodowanych przez pandemię. Zależało nam na przeprowadzeniu akcji, która będzie nie tylko atrakcyjna dla klientów, ale też – jeśli nie przede wszystkim – wesprze nasze restauracje i kawiarnie. Mimo, że konsumpcja nie jest możliwa na miejscu, jesteśmy przekonani, że wszystkie dania, potrawy, napoje czy przekąski zabrane na wynos, będą równie smaczne. A korzyści płynące z udziału w Westfield Club można zachować na zawsze – mówi Emilia Załuska, dyrektor Westfield Arkadia.

Vouchery będą honorowane podczas zakupów dokonywanych bezpośrednio w lokalach. Zamówienia będą realizowane wyłącznie na wynos, w godzinach otwarcia Westfield Arkadia.

Westfield Club się rozwija

Jedną z najnowszych i najbardziej innowacyjnych funkcjonalności programu lojalnościowego Westfield Club jest cashback, czyli możliwość otrzymywania zwrotów części kwot za zakupy. Za każdy zakup na kwotę minimum 30 złotych, na konto klienta trafia 30 punktów. Należy zebrać 300 punktów, by otrzymać 30 złotych przelewu bezpośrednio na swoje konto. Jednak to nie jedyna korzyść płynąca z udziału w programie. Wszyscy zarejestrowani klienci mogą skorzystać z bezpłatnych usług konsultacji ze stylistami ubioru i wnętrz, korzystać z szybszego WiFi, specjalnych rabatów i VIPowskich zaproszeń na wydarzenia.

fot. Piotr Deszkiewicz/materiały prasowe URW


O Westfield Arkadia

Westfield Arkadia w Warszawie to największe centrum handlowe w Polsce. Na 118 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 260 lokali. Flagowe sklepy polskich i światowych marek, restauracje i kawiarnie, kino, sala zabaw, centrum medyczne i klub fitness czynią ofertę bardzo bogatą i odpowiadającą na niemal wszystkie potrzeby klientów. Westfield Arkadia jest wybierane przez wiele prestiżowych brandów wchodzących na polski rynek: Victoria’s Secret, Peek&Cloppenburg, Sephora, Douglas, Zara, H&M, Huawei, Xiaomi.

Architektura obiektu to kreatywne połączenie amerykańskiej wizji centrów handlowych z europejską tradycją miejskich pasaży. Wrażenie robi przestronne Theatrum rozpościerające się zaraz za wejściami głównymi – to miejsce licznych wydarzeń czy koncertów, które może pomieścić setki klientów. Otwarta w 2017 roku strefa Grand Kitchen stanowi miejsce spotkań rodzinnych, towarzyskich czy biznesowych dla tych, którzy chcieliby oderwać się od miejskiego zgiełku. Wyróżnikiem w skali kraju z pewnością jest nowocześnie i funkcjonalnie zaaranżowany zielony teren zewnętrzny z fontanną. Pod koniec 2018 roku został otwarty również ogólnodostępny plac zabaw dla dzieci zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. Centrum zostało docenione za oryginalność projektu i aktywności, za co otrzymało kilkanaście nagród i wyróżnień branżowych.

Tags: retailretail journalWestfield Arkadia
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
marta_kulik_cresa_polska_retail_journal

"Kobiety zajmują ważne miejsce na rynku nieruchomości" - mówi Marta Kulik, HR Business Partner w firmie Cresa Polska

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version