8 marca rusza akcja wsparcia najemców z branży gastronomicznej w Westfield Arkadia. Podczas jej trwania każdy uczestnik programu lojalnościowego Westfield Club, który zrobi zakupy w dowolnym sklepie centrum za łączną kwotę minimum 150 zł, otrzyma ważny do końca kwietnia voucher do wykorzystania w wybranej restauracji.
Mimo obostrzeń związanych z pandemią, wiele restauracji wciąż działa. Posiłek można zamówić na wynos, a w dniach 8-20 marca będzie okazja, by zdobyć voucher o wartości 30 złotych do zrealizowania w dowolnym lokalu gastronomicznym Westfield Arkadia.
Wsparcie gastronomii w Westfield Arkadia
Aby otrzymać voucher należy zrobić zakupy na łączną kwotę minimum 150 zł w dowolnym sklepie, w którym na co dzień można zbierać punkty w ramach funkcjonalności cashback programu lojalnościowego Westfield Club. Następnie należy aktywować w Panelu Klienta funkcjonalność cashback i wybrać metodę rejestracji zakupów: automatyczną (spięcie konta bankowego z profilem) lub ręczną (dodanie dowodów zakupu). Zachowane paragony trzeba okazać hostessom na stoisku zlokalizowanym przy wejściu głównym do centrum. Każdy klient, który spełni warunki, otrzyma nagrodę – ważny do 30 kwietnia 2021 r. voucher o wartości 30 złotych, który można zrealizować w wybranym lokalu gastronomicznym na terenie Westfield Arkadia.
Gdzie można zrealizować voucher?
W akcji biorą udział poniższe restauracje i kawiarnie:
- Azia,
- Bierhalle,
- Costa Coffee,
- Grycan,
- Kebab King,
- Kozaczok,
- Max Burgers Premium,
- Pizza Hut,
- Smooth The Fruit,
- Starbucks,
- Street,
- Subway,
- Thai Wok,
- Wiking.
Branża gastronomiczna jest jedną z najbardziej poszkodowanych przez pandemię. Zależało nam na przeprowadzeniu akcji, która będzie nie tylko atrakcyjna dla klientów, ale też – jeśli nie przede wszystkim – wesprze nasze restauracje i kawiarnie. Mimo, że konsumpcja nie jest możliwa na miejscu, jesteśmy przekonani, że wszystkie dania, potrawy, napoje czy przekąski zabrane na wynos, będą równie smaczne. A korzyści płynące z udziału w Westfield Club można zachować na zawsze – mówi Emilia Załuska, dyrektor Westfield Arkadia.
Vouchery będą honorowane podczas zakupów dokonywanych bezpośrednio w lokalach. Zamówienia będą realizowane wyłącznie na wynos, w godzinach otwarcia Westfield Arkadia.
Westfield Club się rozwija
Jedną z najnowszych i najbardziej innowacyjnych funkcjonalności programu lojalnościowego Westfield Club jest cashback, czyli możliwość otrzymywania zwrotów części kwot za zakupy. Za każdy zakup na kwotę minimum 30 złotych, na konto klienta trafia 30 punktów. Należy zebrać 300 punktów, by otrzymać 30 złotych przelewu bezpośrednio na swoje konto. Jednak to nie jedyna korzyść płynąca z udziału w programie. Wszyscy zarejestrowani klienci mogą skorzystać z bezpłatnych usług konsultacji ze stylistami ubioru i wnętrz, korzystać z szybszego WiFi, specjalnych rabatów i VIPowskich zaproszeń na wydarzenia.
fot. Piotr Deszkiewicz/materiały prasowe URW
O Westfield Arkadia
Westfield Arkadia w Warszawie to największe centrum handlowe w Polsce. Na 118 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 260 lokali. Flagowe sklepy polskich i światowych marek, restauracje i kawiarnie, kino, sala zabaw, centrum medyczne i klub fitness czynią ofertę bardzo bogatą i odpowiadającą na niemal wszystkie potrzeby klientów. Westfield Arkadia jest wybierane przez wiele prestiżowych brandów wchodzących na polski rynek: Victoria’s Secret, Peek&Cloppenburg, Sephora, Douglas, Zara, H&M, Huawei, Xiaomi.
Architektura obiektu to kreatywne połączenie amerykańskiej wizji centrów handlowych z europejską tradycją miejskich pasaży. Wrażenie robi przestronne Theatrum rozpościerające się zaraz za wejściami głównymi – to miejsce licznych wydarzeń czy koncertów, które może pomieścić setki klientów. Otwarta w 2017 roku strefa Grand Kitchen stanowi miejsce spotkań rodzinnych, towarzyskich czy biznesowych dla tych, którzy chcieliby oderwać się od miejskiego zgiełku. Wyróżnikiem w skali kraju z pewnością jest nowocześnie i funkcjonalnie zaaranżowany zielony teren zewnętrzny z fontanną. Pod koniec 2018 roku został otwarty również ogólnodostępny plac zabaw dla dzieci zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. Centrum zostało docenione za oryginalność projektu i aktywności, za co otrzymało kilkanaście nagród i wyróżnień branżowych.