Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

W Bełchatowie otwarto pierwszy salon Vision Express

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
vision_express_Bełchatów_CH_Olimpia

vision_express_Bełchatów_CH_Olimpia

8 marca br. do sieci Vision Express w Polsce dołączył kolejny punkt sprzedaży. To premierowe otwarcie w tym roku, wraz z którym mieszkańcy Bełchatowa zyskali pierwszy salon marki w mieście. Nowy punkt powstał w CH Olimpia, przy ulicy Kolejowej 6. Tym samym Vision Express w swojej ogólnopolskiej sieci posiada już 233 salony sprzedaży i usług medycznych, a do końca roku planuje jeszcze 7 otwarć.

Sieć Vision Express działa na polskim rynku od 1994 r. i jej celem jest utrzymanie pozycji lidera w branży optycznej. Rok 2020, przebiegający pod znakiem ogromnych wyzwań biznesowych z powodu pandemii COVID-19, firma zakończyła z wynikiem 232 salonów, zlokalizowanych w ponad 122 miastach. Teraz do sieci dołączył kolejny punkt sprzedaży i usług medycznych o powierzchni 140 metrów kw. To podwójna premiera, ponieważ 8 marca odbyło się pierwsze otwarcie marki w tym roku oraz wejście na rynek bełchatowski.

Podobne artykuły

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin

W asortymencie nowopowstałego salonu, zlokalizowanego w CH Olimpia w Bełchatowie, klienci mogą znaleźć szeroki wybór okularów korekcyjnych oraz przeciwsłonecznych, zarówno światowych, jak i własnych marek, a także bogatą ofertę soczewek kontaktowych. Co istotne punkt ten został dostosowany do obowiązujących wytycznych sanitarnych, a dodatkowo wprowadzona procedura wewnętrzna pozwala na bezpieczne przeprowadzanie badań wzroku.

Salony Vision Express, , zgodnie z przepisami jako punkty świadczące usługi medyczne, funkcjonują nieprzerwanie od maja ubiegłego roku. Misją marki pozostaje docieranie do jak najszerszego grona Polaków. W dobie pandemii COVID-19, kiedy nasz wzrok jest tak obciążony i zapracowany, wydaje się to tym bardziej ważne – podkreśla Katarzyna Dąbrowska, Dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji w Vision Express.

Vision Express prowadzi obecnie w całym kraju akcję „Wielkiego Badania Wzroku”. We wszystkich salonach w Polsce do końca marca można sprawdzić jakość widzenia, a w razie potrzeby zakupić okulary z rabatami. Umówienie wizyty jest możliwe poprzez stronę www.wielkiebadaniewzroku.pl.

Troska o wzrok Polaków w bezpieczny sposób jest możliwa dzięki wdrożonym na wiosnę ubiegłego roku procedurom. Już wtedy wszystkie salony zostały wyposażone w nowoczesne urządzenia do dezynfekcji sprzętu i asortymentu (za pomocą promieni UV). Znalazły się tam też stanowiska do obowiązkowej dezynfekcji rąk, oznaczenia przypominające o konieczności zakrywania ust i nosa, ustalonym limicie osób oraz pomagające zachować odpowiednie odległości. W tym wyjątkowym czasie, rodzącym nowe wyzwania dla naszego zdrowia, nie zamierzamy ustępować w swoich postanowieniach. Liczymy, że jako placówki świadczące usługi medyczne pozostaniemy otwarci jak najdłużej i będziemy mogli docierać z naszą misją również do nowych lokalizacji – dodaje Dąbrowska.

Sieć nadal zamierza rozwijać się w większych, ale też i mniejszych miejscowościach.


O Vision Express

Vision Express zapewnia profesjonalne usługi medyczne, wysokiej klasy okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne oraz soczewki kontaktowe.

Sieć na polskim rynku działa od 1994 r. i liczy ponad 230 salonów w ponad 100 miastach. Jednocześnie marka jest częścią grupy GrandVision – globalnego lidera w branży optycznej prowadzącego ponad 7000 salonów ponad 40 krajach. Firmę wyróżnia kompleksowa oferta, łącząca profesjonalne badania wzroku, porady pod kątem doboru odpowiedniej korekcji oraz indywidualne dopasowanie okularów i soczewek kontaktowych. Bogaty wybór asortymentu w zgodzie z najnowszymi trendami dostępny jest również w sklepie online.

Tags: centra handlowegalerie handloweretailretail journalVision Express
ShareTweet

Podobne artykuły

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię
Centra handlowe

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura
Centra handlowe

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro
Centra handlowe

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii
Centra handlowe

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin
Centra handlowe

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin

Monnari wybiera Nowe Czyżyny. Więcej mody w obiekcie
Centra handlowe

Monnari wybiera Nowe Czyżyny. Więcej mody w obiekcie

Następny artykuł
WYWIAD: Około 5% sklepów nie będzie w stanie prowadzić dalszej działalności, mimo że oferowaliśmy im pomoc w postaci nowych, tymczasowych warunków dotyczących wysokości opłat – mówi Yoram Reshef, Blue City

Yoram Reshef został wybrany najlepszym menedżerem centrum handlowego

Najnowsze informacje

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version