Gemini Park Bielsko-Biała rozwija swoją ofertę: w centrum handlowym zadebiutował właśnie nowy najemca segmentu „fashion”.
Więcej mody w tenant mixie
Gemini Park Bielsko-Biała umacnia swoją ofertę modową, a zwłaszcza jej część skierowaną do kobiet. Do grona najemców centrum handlowego dołączyła właśnie polska marka odzieżowa Femestage. Brand zajął lokal o powierzchni prawie 250 m kw.
Koronakryzys nie zniechęca marek do inwestowania w najem w Gemini Park. Centrum handlowe wciąż postrzegane jest przez rynek i partnerów biznesowych jako atrakcyjna biznesowo lokalizacja w tej części Polski. Ten potencjał dostrzegła także marka Femestage. Jest to pierwsze otwarcie w 2021 roku – mówi Joanna Zemczak, senior leasing manager Gemini Holding.
Marka ta wzmocni intensywnie rozwijany w ostatnich latach segment modowy bielskiej galerii. Już dziś można w nim znaleźć 39 sklepów z ofertą m.in. odzieżową i obuwniczą. Wśród marek, które ulokowały tu swoje salony, można znaleźć m.in. H&M, C&A, New Yorker, Reserved, Cropp, House, Sinsay, CCC, Deichmann, Diverse, Greenpoint, Big Star, Mohito, Monnari, Solar czy Tatuum. Moda wypełnia już prawie 40 proc. tenant mixu bielskiej galerii.
Femestage to dynamicznie rozwijająca się marka, która posiada salony w najlepszych centrach handlowych w całej Polsce. Teraz do tej listy dołącza także Gemini Park, obiekt znany ze swojej rodzinnej, ale także modowej oferty, jednej z najszerszych na Podbeskidziu. Jestem przekonana, że centrum handlowe o tak mocnej pozycji na lokalnym rynku będzie dobrym „domem” dla brandu, zapewniając mu dostęp do bardzo szerokiego grona klientów w różnym wieku – dodaje Joanna Zemczak.
Gemini Park zachowało swoją mocną pozycję na Podbeskidziu. Miniony rok zakończyliśmy ze średnim fooftallem na poziomie 73 proc. w stosunku do 2019 roku. Był to wynik znacznie lepszy niż obserwowany w 2020 roku na rynku w dużych centrach handlowych i w woj. śląskim. Taki wynik osiągnięto mimo zamknięcia segmentu rozrywki (kina, fitness clubu) na blisko pół roku – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.
Jak podają przedstawiciele firmy ubiegły rok Gemini Park zakończył 9 pp ponad średnim footfallem, jaki zanotowano w dużych obiektach handlowych w Polsce i 6 pp ponad wskaźnikami w województwie śląskim, wynika z porównania danych Gemini Park ze wskaźnikami Top Key i ReIndex. Miało to znaczący wpływ na konwersję.
W 2020 roku obroty Gemini Park kształtowały się na wysokim poziomie 85 proc. rok do roku i podobnie jak footfall były aż o 13 pp wyższe niż obserwowane na rynku. Urósł także średni koszyk zakupowy klientów. Tu rok do roku zanotowaliśmy wzrost o 8 proc. – mówi.
Wpływ na wyniki miało kilka czynników. Po pierwsze, Gemini Park to silna regionalna marka, mająca ugruntowaną pozycję na lokalnym rynku. Nie bez znaczenia pozostaje także szeroka i rodzinna oferta, mocno oparta na modzie. Obiekt jest obecnie w 95 proc. skomercjalizowany, a jego tenant mix jest zróżnicowany, zamykając się w 13 segmentach. Kluczowa jest także lokalizacja. Doskonałe skomunikowanie z całym Podbeskidziem sprawia, że catchment obiektu obejmuje dziś rynek liczący ponad 680 tys. potencjalnych klientów. Tylko w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu można znaleźć aż 3 duże osiedla, zamieszkałe przez blisko 40 tys. osób.
O Gemini Park Bielsko Biała
Gemini Park Bielsko-Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w sercu stolicy Podbeskidzia. Na ponad 42 tys. m kw. GLA klienci mogą znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Tenant mix obiektu wypełniają doskonale znane polskie i zagraniczne marki, w tym m.in. H&M, C&A, New Yorker, Reserved, House, Cropp, Sinsay, Mohito, Tatuum, Carry, Diverse, CCC, Deichmann, Wittchen, Wojas czy Ryłko. Ponadto w ofercie Gemini Park znaleźć można m.in. salon Empik, drogerie Hebe , Kontigo, Rossman, perfumerię Douglas, sklepy Pepco i Dealz, a także home&you. Działają tutaj także salony jubilerskie m.in. Apart i Yes. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym mający 10,5 tys. m kw. „Park W DECHE!” oraz park linowy. Ofertę wypełnia także 10-salowe kino Cinema City oraz fitness club BeFit. Działa tutaj także blisko 30 punktów usługowych i 14 lokali gastronomicznych, w tym m.in. McDonald’s, KFC, Pizza Hut, Olimp, Makarun czy Costa Coffee. Galeria jest doskonale skomunikowana z całym regionem, przyciągając kupujących nie tylko z Bielska-Białej, ale także z całego Podbeskidzia. Klientom obiekt zapewnia 1100 bezpłatnych miejsc parkingowych. Galeria otwarta została w 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana. Właścicielem obiektu jest Gemini Holding Sp. z o.o.