Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

LPP uruchomi kolejny magazyn do obsługi e-commerce w Rosji

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
0
lpp_retail_journal

lpp_retail_journal

LPP podpisało umowę na wynajem powierzchni magazynowej w moskiewskim Parku przemysłowym „PNK Park Zhukovsky”. Wybudowane na zlecenie gdańskiej spółki Fulfillment Center o powierzchni 30 tys. m2 będzie dedykowane obsłudze sprzedaży e-commerce na terenie Rosji.  Nowy obiekt w sieci dystrybucji LPP, zlokalizowany 19 km od obwodnicy Moskwy, to kolejny krok w kierunku wzmacniania sprzedaży wielokanałowej polskiego producenta odzieży.

Firma LPP podpisała z rosyjską spółką deweloperską długoterminową umowę najmu w moskiewskim parku przemysłowym. Obiekt o powierzchni 30 tys. m2 będzie pełnił rolę Fulfillment Center w sieci logistycznej gdańskiej spółki. Magazyn wybudowany w ramach kompleksu „PNK Park Zhukovsky” w odległości 19 km od obwodnicy Moskwy, ze względu na swoją lokalizację, pozwoli gdańskiej spółce znacząco usprawnić obsługę zamówień internetowych klientów na jednym z kluczowych rynków.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Strategia LPP w zakresie rozwoju omnichannel w Rosji stawia przed nami nowe wyzwania, związane z ekspansją sieci i ciągłym usprawnianiem infrastruktury logistycznej. Od dawna  obserwujemy duże zainteresowanie ofertą naszych sklepów internetowych wśród klientów z tego regionu, a okres pandemii dodatkowo umocnił ten trend. Inwestycja w nowoczesne Fulfillment Center w kompleksie „PNK Park Zhukovsky” stanowi tym samym istotny krok w stronę realizacji celów związanych z dynamicznym wzrostem sprzedaży w kanale e-commerce – komentuje Sebastian Sołtys, dyrektor ds. logistyki LPP.

Pierwszy etap inwestycji realizowanej przez Grupę PNK na zlecenie LPP jeszcze w bieżącym sezonie, zakłada budowę obiektu o powierzchni 30 tys. m2. Zgodnie z ustaleniami, drugi etap będzie kontynuowany w 2022 roku wraz z rosnącymi potrzebami powierzchniowymi gdańskiej firmy.

Polski producent odzieży od 2012 roku posiada w Rosji Centrum Dystrybucyjne o powierzchni 15 tys. m2, które zapewnia zaopatrzenie dla ponad 400 sklepów stacjonarnych LPP w Rosji i Kazachstanie. Spółka w 2017 roku powiększyła swoją sieć logistyczną i uruchomiła pod Moskwą magazyn dedykowany sprzedaży internetowej o powierzchni 17 tys. m2. Dzięki nowemu obiektowi LPP planuje potroić liczbę realizowanych zamówień internetowych w tym regionie.

Pierwsze rozmowy na temat najmu w tej lokalizacji rozpoczęły się jeszcze przed pandemią. A ta z kolei istotnie wpłynęła na zmianę układu sił pomiędzy naszymi kanałami sprzedaży zwiększając rolę e-commerce. Mając to na uwadze,  szczególnie ważne dla nas było, aby obiekt wpisywał się w nowe potrzeby naszej infrastruktury logistycznej, posiadał optymalną centryczną lokalizację oraz zapewniał możliwość dynamicznego zwiększania powierzchni w tym kompleksie. Nowy magazyn typu Fulfillment Center, który znajdować się będzie w bliskim sąsiedztwie rosyjskiej stolicy, spełnia te oczekiwania – wyjaśnia Sebastian Sołtys, dyrektor ds. logistyki LPP.

Inwestycja LPP w Rosji nie jest pierwszą realizowaną we współpracy z Grupą PNK. W 2019 roku polska spółka wynajęła budynek przemysłowy w kompleksie PNK Sered na Słowacji o powierzchni 32,5 tys. m2. Słowackie Fulfillment Center obsługuje zamówienia online w  regionie Europy Środkowej. 

LPP od lat rozwija swoją globalną sieć zaopatrzenia i dystrybucji, w ramach której cała powierzchnia magazynowa wynosi obecnie ponad 250 tys. m2. Długoterminowa inwestycja najmu powierzchni w obiekcie PNK Zhukovsky, to dla polskiej spółki kolejny krok realizacji strategii omnichannel. W ramach transformacji procesów logistycznych, technologicznych i sprzedażowych firma dokonała w ubiegłym roku pełnej integracji kanałów sprzedaży. Obecność LPP w tej lokalizacji dodatkowo wspiera realizację strategii biznesowej LPP w nowej rzeczywistości handlowej.


O LPP

LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przez ponad 25 lat z sukcesem prowadzi działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś stacjonarnie kolekcje na 25 rynkach, w tym w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Berlin, Tel Awiw czy Moskwa. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Posiada sieć ponad 1800 salonów sprzedaży o łącznej powierzchni ponad 1,3 mln m2. Oferta online kolekcji marek dostępna jest na 29 rynkach. W oparciu o globalną sieć zaopatrzenia, polski producent odzieży dystrybuuje rocznie przeszło 265 mln sztuk odzieży na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę tworząc miejsca pracy dla ponad 24 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Tags: LPPretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
polo_market_retail_journal

POLOmarket z bardzo wysokim ratingiem Wiarygodności Biznesowej CWB 2020

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version