Ta strona korzysta z ciasteczek (cookies) aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności Rozumiem
netto_tesco_retail_journal

Netto przejęło Tesco – transakcja została zamknięta

Netto zawarło porozumienie z Tesco o zakupie polskiej części biznesu w czerwcu 2020 r. Od tego czasu oczekiwało na ostateczną zgodę UOKiK i sfinalizowanie transakcji. Proces zatwierdzania został zakończony i Netto może przejąć 301 sklepów i dwa centra dystrybucyjne objęte umową.

Z niecierpliwością oczekiwaliśmy na zatwierdzenie transakcji i rozpoczęcie tego historycznego w swej skali procesu transformacji przejętych sklepów w nowe, nowoczesne sklepy Netto 3.0, a także wdrożenia nowych kolegów z Tesco do ich obsługi mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – To zadanie chcemy zrealizować w ciągu najbliższych 18 miesięcy. Teraz zaczyna się dla nas prawdziwa praca – dodaje Janusz Stroka.

Unikalne doświadczenia zakupowe i asortyment

W 2018 Netto wprowadziło zupełnie nową koncepcję sklepu, tzw. Netto 3.0, której celem była poprawa doświadczeń zakupowych klientów i sprawienie, aby zakupy w Netto były szybsze, łatwiejsze i przyjemniejsze. Klienci z entuzjazmem przyjęli ten koncept i nowy format został wdrożony w ponad 160 sklepach Netto w Polsce. Wszystkie sklepy Tesco, które przejdą transformację, będą funkcjonowały zgodnie z konceptem Netto 3.0.

Najważniejszym elementem nowego formatu jest udoskonalony, nowoczesny i estetyczny układ sklepu. Strefa ze świeżymi produktami, w szczególności dział warzyw i owoców, a także działy mięsny i dań gotowych zostały znacząco zmienione tak, aby zapewnić klientom większy wybór i lepszą ekspozycję produktów.

Czekamy na nowych klientówdodaje Janusz Stroka.Serdecznie zapraszamy ich do naszych naprawdę dobrych sklepów. Klienci bardzo pozytywnie reagują na nasz nowy koncept, poszerzony asortyment i unikalne doświadczenie zakupowe, które proponujemy im w funkcjonujących zgodnie z konceptem 3.0 placówkach. Teraz będziemy mieli okazję pokazać ten format jeszcze większej liczbie klientów i nie możemy się tego doczekać.

Znajome twarze

W ambitnym założeniu, wszędzie, gdzie to możliwe, personel nowych sklepów Netto będą stanowić pracownicy byłego Tesco. Wraz z przekształcaniem kolejnych przejętych placówek Tesco w format Netto 3.0 ich pracownicy przejdą program szkoleniowy, który ma ich przygotować do pracy zgodnie ze standardami obowiązującymi w ich nowym miejscu pracy.

Jesteśmy gotowi na powitanie wielu nowych, świetnych pracowników z Tesco, którzy znają swoich klientów i potrafią obsługiwać ich na poziomie, który oferujemy także w Netto podsumowuje Janusz Stroka.


O Netto Polska:

Sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.