Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Nieoczywisty partner Too Good To Go

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
0

Popularna i lubiana duńska sieć Flying Tiger Copenhagen znalazła się w gronie partnerów Too Good To Go. Firma zdecydowała się włączyć do projektu niemarnowania żywności wszystkie pięćdziesiąt sklepów w całej Polsce. Od dziś w aplikacji można złowić „paczki – niespodzianki” z oryginalnymi skandynawskimi smakołykami i nie tylko.

Wszystkie sklepy Flying Tiger Copenhagen w Polsce dołączą do najpopularniejszej na świecie aplikacji walczącej z marnowaniem jedzenia. Partnerstwo z Too Good To Go to kolejny krok firmy w zgodzie z filozofią zrównoważonego rozwoju, odpowiedzialności społecznej oraz działań na rzecz ochrony środowiska. Założenie to konsekwentne wprowadzanie zmian produkt za produktem, służące zmniejszeniu ilości odpadów i ograniczeniu użycia tworzyw sztucznych. Dlatego na sklepowych półkach duńskiej sieci co miesiąc królują kolejne produkty wielokrotnego użytku, wykonane ze stali nierdzewnej czy szkła oraz innych materiałów pochodzących ze zrównoważonych źródeł. Teraz Flying Tiger daje użytkownikom aplikacji możliwość uratowania jedzenia, które musiałoby wylądować w koszu. W Too Good To Go będą czekać paczki nie tylko z krótką datą przydatności, ale również produkty, których terminowa sprzedaż może być utrudniona przez nadwyżki czy sezonowość.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Co mogą upolować Pogromcy Marnowania Jedzenia we Flying Tiger?

W paczkach można natrafić na żelki w różnych smakach i rodzajach – również bez cukru, glutenu i wegańskie. Słodkie przekąski, ciasteczka, czekoladki czy chipsy z suszonych warzyw i owoców. Herbaty, smoothie, lukrecję oraz aromatyczne przyprawy.

W naszej firmie mocno skupiamy się na świadomym wdrożeniu działań przyjaznych środowisku. Nasza eko przygoda zaczyna się już w głowach designerów, którzy od początku dbają, o to, aby produkty Flying Tiger Copenhagen były odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się świata, ale również zgodne ze zmieniającym się DNA marki. Poszukiwanie rozwiązań korzystnych dla planety, sprowadza się do coraz szerszej oferty w duchu less-waste. Stawiamy na produkty wykonane z drewna, szkła, stali nierdzewnej czy materiałów z recyklingu. To początek niezwykle ważnej drogi, w którą zapraszamy naszych fanów. Teraz przyszedł czas na połączenie sił z Too Good To Go! – mówi Igor Kostenyuk, Country Manager Flying Tiger Copenhagen.

Too Good To Go rośnie w siłę i oferuje w aplikacji coraz ciekawszy asortyment. Po wielkich sieciach sprzedaży detalicznej, kawiarniach, stacjach paliw przyszedł czas na nieoczywistego partnera. Mowa o sklepach, w których nie brak ładnych i użytecznych rzeczy. Flying Tiger Copenhagen to coś więcej. Mało kto wie, że na półkach znajduje się również wiele produktów spożywczych, które czekają, by je uratować. Przyprawy z całego świata, przekąski, snacki czy napoje, które idealnie sprawdzą się w drodze do pracy czy na krótkiej wycieczce. Jesteśmy podekscytowani, że w gronie naszych Partnerów będzie tak ciekawy brand – mówi Anna Kurnatowska, Country Manager Too Good To Go.

Tags: retailretail journalToo Good To Go
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
posnania_apsy_retail_journal

Eksperci ocenili jakość pracy centrów handlowych zarządzanych przez Apsys Polska w czasie pandemii

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version