Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Furgonetka Libero znów wyjechała na ulice

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
0

Tuż przed Wielkanocą na ulice Katowic po raz kolejny wyruszył dobrze znany mieszkańcom food truck należący do Galerii Libero – Citroën HY z 1974 roku, który od czasów pandemii jest jednym z kluczowych narzędzi strategii marketingowej Libero. Tym razem furgonetka rozdawała słodkie prezenty i vouchery do strefy gastronomicznej. Galeria wspierała także medyków ze śląskich szpitali, którzy zmagają się ze szczytem zachorowań.

W minionym tygodniu, z okazji Wielkanocy, fioletowy food truck Libero po raz kolejny odwiedzał różne dzielnice Katowic. Tym razem do mieszkańców trafiło ponad 1000 świątecznych babek w zestawie z czekoladowymi jajkami. Wraz ze słodkimi upominkami rozdawane były także vouchery o wartości 15 zł do strefy gastronomicznej, które miały zachęcić klientów do skorzystania z oferty dań na wynos i tym samym realnie wesprzeć najemców. W ramach akcji Libero Katowice wspomogło także medyków, którzy bezustannie podejmują heroiczną walkę z pandemią. Prawie 300 dodatkowych, świątecznych zestawów trafiło w piątek do Górnośląskiego Centrum Medycznego w Katowicach – Szpitalaw Ochojcu i Szpitala Wojewódzkiego „Megrez” w Tychach. Galeria zachęcała także do wsparcia katowickiej fundacji „Index do Przyszłości”, która pomaga dzieciom, młodzieży oraz osobom starszym. Dobrowolne datki na jej rzecz można było wrzucać do specjalnej puszki w wozie Libero.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Po raz kolejny chcieliśmy pokazać, że pamiętamy o mieszkańcach i jesteśmy blisko. To kluczowe wartości naszych działań. Jednocześnie wspieramy także naszych najemców – do świątecznych prezentów dodawaliśmy vouchery, które można zrealizować do końca kwietnia w ramach oferty na wynos restauracji i kawiarni Libero. Co więcej, dostarczając babki z małej, tradycyjnej piekarni wspieraliśmy także lokalnych przedsiębiorców. W odpowiedzi na dzisiejsze czasy, postanowiliśmy w geście solidarności z medykami przekazać im także słodkie upominki. Trwająca od ponad roku pandemia wymaga od nich niezwykłego wysiłku. Mamy nadzieję, że w ten symboliczny sposób nieco umililiśmy im ten czas – mówi Aleksander Poltier, marketing manager Libero Katowice.

Food truck jednym z filarów strategii marketingowej

Pandemia znacząco przeformatowała plany promocyjne na 2020 rok. Szybko jednak zaadaptowaliśmy nasze działania, wprowadziliśmy nieszablonowe pomysły i już w pierwszych jej tygodniach odwiedziliśmy mieszkańców. Podczas pierwszej akcji rozdaliśmy ponad 10 tys. maseczek ochronnych, jesienią z kolei przygotowaliśmy dla mieszkańców aż 1500 obiadów, kolejno rozdaliśmy ponad 1700 gier planszowych. Każda z unikatowych akcji z wykorzystaniem wozu Libero spotyka się z ogromnym zainteresowaniem. Pozwala także być blisko mieszkańców oraz wspierać naszych najemców – mówi Urszula Łatka-Styrkowiec, Asset Manager Echo Investment i dodaje: – Doskonale przemyślana i spójna strategia Libero zaowocowała w minionym roku wzrostem obrotów – w szczytowym momencie w sierpniu było to nawet 12 % rok do roku.

Rok temu maseczkowóz wyruszył na ulice w przeddzień wprowadzenia nakazu zakrywania twarzy w przestrzeni publicznej. Działania te doskonale zgrały się także z ogólnokrajowym przekazem niesienia wzajemnej pomocy i ukazały społeczną odpowiedzialność biznesu Libero. Z kolei, gdy w maju zakończono pierwszy lockdown, a galerie i gastronomia zostały otwarte, food truck stał się elementem wakacyjnej akcji prosprzedażowej. Klienci za zakupy mogli odebrać z food trucka stojącego na zlokalizowanym przed Libero Placu do Radości, bezpłatną lemoniadę lub zakręconą fioletową watę cukrową. Furgonetka wraz z innymi atrakcjami i popularnymi akcjami pro-sale miała za zadanie zachęcić klientów do odwiedzin i stymulować obrót najemców po okresie lockdownu.

Fioletowa ciężarówka z posiłkami dla branży gastro i wsparcie najemców

W naszych działaniach łączymy kilka najważniejszych dla nas wartości: skuteczna i ścisła współpraca z najemcami oraz ich pełne wsparcie, stała obecność wśród mieszkańców i działania na rzecz lokalnej społeczności. Te cele realizujemy m.in. poprzez nietypowe akcje z food truckiem. Ponadto w czasie lockdownu wspieramy zarówno najemców prowadzących wyłącznie sprzedaż online, jak i tych nadal otwartych. Klientów tych pierwszych nagradzamy kartą podarunkową o wartości 30 zł i umożliwiamy im osobisty odbiór zakupów na terenie Libero. Z kolei poprzez naszą platformę lojalnościową, za zakupy w otwartych sklepach oferujemy nawet 20 % zwrotu – mówi Urszula Łatka-Styrkowiec, Asset Manager Echo Investment.

Tags: centra handlowegalerie handloweLiberoLibero Katowiceretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
Krzysztof_Bajołek_retail_journal_answear

Answear.com ze sprzedażą online o 82 proc. większą rdr. w I kw. 2021 r.

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version