Ponad 130 warzyw i owoców, pieczywo prosto z pieca czy produkty z certyfikatem BIO – to tylko część oferty nowego Netto otwartego 15 kwietnia br. w Bielsku-Białej. Klienci mogą zrobić zakupy w przestronnych i nowoczesnych wnętrzach nawiązujących kolorystyką i klimatem do stylu skandynawskiego.
Bogata oferta BIO, szeroki asortyment owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także rozbudowana strefa TO GO oferująca dania gotowe do spożycia to znaki rozpoznawcze Netto 3.0 – flagowego formatu sieci handlowej.
Nowy sklep w Bielsku-Białej to już druga nasza placówka w tym mieście i kolejny sklep Netto otwarty w tym roku – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Cieszymy się, że wraz z rozwojem sieci Netto coraz więcej osób ma dostęp do naszej wyjątkowej oferty, w której główny nacisk kładziemy na szeroki asortyment wysokiej jakości produktów w najlepszych cenach, ale też komfortowe zakupy w przyjaznej atmosferze i wyjątkowe doświadczenie zakupowe. Wierzymy, że zaproponowany przez nas format Netto 3.0 nie tylko podąża za najnowszymi trendami, ale także wyznacza kolejne i stanowi odpowiedź na potrzeby współczesnych klientów.

Dla swoich nowych klientów z Bielska-Białej Netto przygotowało bogatą ofertę promocyjną, która obowiązuje w sklepie w dniach 15–17 kwietnia lub do wyczerpania zapasów. Obejmuje ona wybór produktów spożywczych, ale też elementy wystroju wnętrza (w tym meble), sprzęt AGD, sprzęt do ćwiczeń, narzędzia, czy produkty dla dzieci.
Na terenie nowego Netto znajduje się także stoisko mięsne Madej Wróbel i piekarnia Bronowscy Czernichów.
W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.
Nowy sklep Netto w Bielsku-Białej zlokalizowany jest przy ulicy Karola Krausa 48. Sklep jest czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 6–22 oraz w niedziele handlowe w godzinach 8–20. Do sklepu można dojechać komunikacją miejską, korzystając z linii autobusowych 12, 13, 13W i 33.
O Netto Polska:
Netto to sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.