Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Studenci łódzkiej ASP zaprojektowali kolekcje kapsułowe dla CCC

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
0
Sklep CCC

Sklep CCC

Grupa CCC we współpracy z łódzką Akademią Sztuk Pięknych wybrała zwycięzców pierwszej edycji konkursu dla studentów pt. „Zaprojektuj kolekcję dla CCC”. Celem inicjatywy realizowanej z polskimi uczelniami artystycznymi, jest wyłonienie najlepszych młodych talentów w dziedzinie projektowania obuwia, torebek i akcesoriów. Weronika Surdacka, Filip Kozak oraz Joanna Wilczyńska z łódzkiej ASP stworzyli unikatowe kolekcje kapsułowe dla marek własnych CCC, takich jak Lasocki, Jenny Fairy i Sprandi. W ramach wygranej, poza nagrodą pieniężną, otrzymali oni także możliwość odbycia stażu w Dziale Kreacji Grupy CCC. Po zakończeniu wszystkich edycji konkursu, firma planuje również wyprodukować i wprowadzić do sprzedaży jedną z wybranych kolekcji.

Inicjując ten konkurs zależało nam, aby jego uczestnicy podczas tworzenia swoich projektów, zwrócili uwagę nie tylko na formę czy design, ale także funkcjonalność projektowanych butów i torebek. Rezultat przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. Analizując propozycje studentów łódzkiej ASP, mogliśmy przekonać się, jak nieograniczona jest kreatywność młodych twórców i jak wiele mają do zaoferowania – mówi Valeriya Musina, Dyrektor kreatywna Grupy CCC. – Przygotowane przez uczestników propozycje kolekcji kapsułowych doskonale wpisują się w osobowość marek własnych CCC – odpowiadają na aktualne trendy i są spójne z oczekiwaniami naszych klientów. To dla nas wielka przyjemność, że możemy wspierać młodych polskich projektantów – dodaje.  

Konkurs „Zaprojektuj kolekcję dla CCC” został skierowany do uczelni prowadzących kierunki o profilu artystycznym, a jego celem było wyłonienie utalentowanych studentów w dziedzinie projektowania obuwia, torebek i akcesoriów. Uczestnicy zostali poproszeni o opracowanie tematycznej kolekcji kapsułowej zgodnie ze wskazanymi przez organizatorów tematami przewodnimi: „Be Fashion – Be Trendy – Be Eco” oraz „Fashion w świecie post-pandemic”. W ramach konkursu należało przygotować – moodboard ilustrujący ideę koncepcji, projekt co najmniej pięciu modeli obuwia i co najmniej trzech modeli toreb, a także załączyć opis techniczny dwóch wybranych przez autora modeli.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

W ramach pierwszej edycji konkursu oceniono projekty studentów Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Spośród nadesłanych prac komisja wyłoniła trzy szczególnie wyróżniające się pod względem formy i designu. Pierwsze miejsce zajęła propozycja kolekcji dla marki Sprandi zaprojektowana przez Weronikę Surdacką, natomiast drugie miejsce przyznano ex aequo – Filipowi Kozakowi za projekt kolekcji Jenny Fairy oraz Joannie Wilczyńskiej za propozycję dla marki Lasocki. 

Przede wszystkim gratuluję laureatom konkursu i wszystkim uczestnikom. Takie konkursy dają możliwość sprawdzenia się młodym artystom i projektantom w procesie twórczym dla konkretnych brandów. Wyzwaniem jest nie tylko przygotowanie atrakcyjnych i wyróżniających się projektów, które odpowiedzą zarówno na aspekty estetyczne, jak i funkcjonalne, ale też będą wpisywać się w filozofię marki. Mam nadzieję, że to dopiero początek twórczej współpracy naszej uczelni z Grupą CCC – mówi dr hab. Katarzyna Wróblewska, prodziekan Wydziału Sztuk Projektowych i profesor w Pracowni Projektowania Obuwia i Akcesoriów, z Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.

Dla autorów najlepszych projektów Grupa CCC przewidziała nagrody pieniężne, a także praktyki zawodowe lub staż w firmie. Natomiast po zakończeniu wszystkich edycji konkursu spółka planuje wyprodukować i wprowadzić do sprzedaży jedną z wybranych kolekcji.


O CCC S.A.

CCC S.A. jest jedną z największych detalicznych spółek obuwniczych w Europie Środkowej i jednym z największych producentów obuwia na Starym Kontynencie. Poprzez swoją spółkę zależną eobuwie.pl Grupa CCC jest również liderem rynku obuwia e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Organizacja obecna jest w 30 krajach – w 22 sprzedaż prowadzona jest w ponad 1 000 sklepów stacjonarnych o łącznej powierzchni ok. 685 tys. m2, a w 17 poprzez kanał online. Grupa CCC posiada łącznie 70 platform online w całej Europie (eobuwie.pl, ccc.eu, MODIVO, DeeZee, Gino Rossi), sprzedaje ponad 52 mln par butów rocznie i zatrudnia ok. 15 000 pracowników. CCC S.A. notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz znajduje się w indeksie największych polskich spółek giełdowych – WIG20.

Tags: CCCretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
CDRL_skle-Coccodrillo_retail_journal

Grupa CDRL podsumowuje 2020 rok, który zakończyła stratą w wysokości 41,7 mln zł

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version