Galeria Młociny rozdaje darmowe vouchery do swojej strefy gastronomicznej. Aby odebrać taki voucher należy zrobić zakupy z odbiorem osobistym w ramach opcji Click&Collect w jednym z lokali tegio centrum handlowego. Z kolei dla klientów, którzy preferują zakupy online – bez wychodzenia z domu, obiekt stale kontynuuje wirtualną sprzedaż podczas streamingów live na Facebooku.
Wiele lokali zaangażowanych w inicjatywę
Vouchery mają wartość 20 zł. Lokale, które wzięły udział w inicjatywie i oferują odbiór osobisty produktów to: Sephora, Media Markt, Komputronik, Lavard, Tous, Pandora, Greenpoint, Mensa Home oraz Cortland. Voucher na 20 zł dodawany do zamówienia będzie można z kolei wykorzystać w restauracjach: Subway, Burger King, Thai Wok, A. Blikle, Good Lood, Salad Story, Pasibus, Nalewak, Kebab King, Papa Diego, Costa Coffee, McDonald’s oraz Menya Mushashi i KFC. Vouchery nie podlegają wymianie na gotówkę i są ważne do 30 kwietnia 2021 r. Inicjatywa dotyczy wyłącznie lokali znajdujących się w Galerii Młociny.
Wirtualne zakupy
Klientów, którzy pozostają w domu i chcieliby realizować swoje zamówienia online, Galeria Młociny zachęca do bacznego obserwowania swojego profilu na Facebooku, ponieważ obiekt regularnie realizuje streamingi live, w ramach których zainteresowani mogą zakupić różne produkty ulubionych marek w niezwykle atrakcyjnych cenach. Na wspólny, wirtualny shopping po sklepach warszawskiego obiektu handlowego zaprasza znany stylista – Michał Karbowski, który oprócz prezentacji produktów, dodatkowo podpowie, co nosić podczas nadchodzących, cieplejszych dni oraz poradzi, jak zestawiać ze sobą wzory i fasony. Podczas streamingów zainteresowani mogą rezerwować ubrania i dodatki za pomocą komentarzy, a cały proces odbywa się w pełni online. Po rezerwacji przedstawiciele galerii kontaktują się z kupcem w wiadomości prywatnej, dopełniając formalności zakupu. Cały proces jest dla konsumentów prosty, przejrzysty i szybki – zarówno sam zakup, jak i otrzymanie towaru.
#StreamingowyRozkładJazdy
Streamingi live organizowane są o godzinie 20:00. Klienci znajdą je na profilu Galerii Młociny na Facebooku. Obiekt zachęca do bacznego obserwowania i aktywności, ponieważ odbywają się tam liczne inicjatywy i konkursy dla klientów.
20 kwietnia – marka Wojas
22 kwietnia – marka Gagliardi
27 kwietnia – marka Regatta
29 kwietnia – marka Lee Cooper
O Galerii Młociny
Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje 85 000 mkw. powierzchni handlowej, która mieści ponad 200 sklepów i blisko 50 restauracji oraz kawiarni. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim.
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Hala Hutnik to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne i unikatowe koncepty. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci.
Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała za proces deweloperski i najem.