Natalia Wiśniewska objęła stanowisko Marketing Manager firmy Neinver w Polsce – wiodącego operatora rynku outletów w Europie oraz lidera sektora w Polsce i Hiszpanii. Wspólnie z zespołem zarządzać będzie marketingiem centrów Factory – największej i najbardziej rozpoznawalnej sieci outletów w kraju.
Nowa Marketing Manager posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży handlowej, pracując zarówno dla sieci handlowych, jak i zarządców obiektów. W swojej pracy odpowiadała za komunikację marketingową i sprzedaż w sklepach popularnych marek, jak i deweloperów, nowe otwarcia i debiuty rynkowe. Od niespełna trzech lat pełniła funkcję koordynatora marketingu i specjalisty Public Relations w Factory Poznań – największym centrum tego formatu w regionie. Wcześniej, z ramienia inwestora, pracowała też w branży logistycznej.
Natalia Wiśniewska zarządzać będzie 6-osobowym zespołem koordynatorów marketingu w czterech miastach i współpracować z agencjami zewnętrznymi. Do jej zadań należeć będzie przygotowanie i realizacja sezonowych kampanii reklamowych, budowanie i wdrażanie strategicznych oraz krótkoterminowych planów promocji dla sieci outletów Factory poszczególnych obiektów i wydarzeń, a także bieżąca komunikacja marki i produktów.
Szefowa marketingu Neinver w Polsce przyznaje, że w pracy pomaga jej różnorodne doświadczenie zdobyte zarówno po stronie najemców, jak i wynajmujących, a energię daje m.in. możliwość pracy w międzynarodowym, wielokulturowym zespole.
Lubię połączenie doświadczenia, dające mi pewność siebie, z charakterystyczną dla tej branży ciągłą zmianą, która uczy mnie pokory, gdy poczuję się zbyt pewnie. Moim celem jest, by po czasie kolejnych lockdownów, centra z portfolio NEINVER wróciły do działania bezpieczne, silne i gotowe na nową rzeczywistość – podkreśla Natalia Wiśniewska, nowa Marketing Manager NEINVER.
Natalia Wiśniewska jest z wykształcenia dziennikarką, absolwentką Collegium Da Vinci. Ukończyła również studia z zakresu Strategii Przedsiębiorstw na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
O Neinver
Neinver to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami
w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, NEINVER certyfikował 90% swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z trzema normami ISO (9001, 14001 i 50001).
Neinver w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.