Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Natalia Wiśniewska nową Marketing Manager Neinver w Polsce

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0

Natalia Wiśniewska objęła stanowisko Marketing Manager firmy Neinver w Polsce – wiodącego operatora rynku outletów w Europie oraz lidera sektora w Polsce i Hiszpanii. Wspólnie z zespołem zarządzać będzie marketingiem centrów Factory – największej i najbardziej rozpoznawalnej sieci outletów w kraju.

Nowa Marketing Manager posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży handlowej, pracując zarówno dla sieci handlowych, jak i zarządców obiektów. W swojej pracy odpowiadała za komunikację marketingową i sprzedaż w sklepach popularnych marek, jak i deweloperów, nowe otwarcia i debiuty rynkowe. Od niespełna trzech lat pełniła funkcję koordynatora marketingu i specjalisty Public Relations w Factory Poznań – największym centrum tego formatu w regionie. Wcześniej, z ramienia inwestora, pracowała też w branży logistycznej.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Natalia Wiśniewska zarządzać będzie 6-osobowym zespołem koordynatorów marketingu w czterech miastach i współpracować z agencjami zewnętrznymi. Do jej zadań należeć będzie przygotowanie i realizacja sezonowych kampanii reklamowych, budowanie i wdrażanie strategicznych oraz krótkoterminowych planów promocji dla sieci outletów Factory poszczególnych obiektów i wydarzeń, a także bieżąca komunikacja marki i produktów.  

Szefowa marketingu Neinver w Polsce przyznaje, że w pracy pomaga jej różnorodne doświadczenie zdobyte zarówno po stronie najemców, jak i wynajmujących, a energię daje m.in. możliwość pracy w międzynarodowym, wielokulturowym zespole.

Lubię połączenie doświadczenia, dające mi pewność siebie, z charakterystyczną dla tej branży ciągłą zmianą, która uczy mnie pokory, gdy poczuję się zbyt pewnie. Moim celem jest, by po czasie kolejnych lockdownów, centra z portfolio NEINVER wróciły do działania bezpieczne, silne i gotowe na nową rzeczywistość – podkreśla Natalia Wiśniewska, nowa Marketing Manager NEINVER.

Natalia Wiśniewska jest z wykształcenia dziennikarką, absolwentką Collegium Da Vinci. Ukończyła również studia z zakresu Strategii Przedsiębiorstw na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.


O Neinver

Neinver to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami
w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, NEINVER certyfikował 90% swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z trzema normami ISO (9001, 14001 i 50001).

Neinver w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

Tags: Factory AnnopolFactory GliwiceFactory UrsusNeinverretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
KiK_retail_journal

KiK podsumowuje pierwsze miesiące 2021 roku

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version