Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Galeria Północna ze strefą relaksu

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe
0
galeria_północna_retail_journal

galeria_północna_retail_journal

Galeria Północna rozwija infrastrukturę ogrodu na dachu. W pobliżu tężni solankowej stanęło mierzące ponad 2 metry wysokości koło wodne, którego widok oraz dźwięk szumiącej wody sprzyja relaksowi i wyciszeniu. To nowatorskie, a zarazem atrakcyjne rozwiązanie, z którego klienci będą mogli korzystać od piątku, 7 maja.

Na terenie Galerii Północnej miała już miejsce wystawa gigantycznych owadów, ekspozycja modeli bakterii i wirusów, a w okresie wakacyjnym działała motylarnia. Dużym wyróżnikiem centrum niewątpliwie jest też ogród na dachu z naturalną roślinnością oraz tężnią solankową, w którym regularnie przybywa nowych atrakcji.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

W tym roku w ogrodzie na dachu pojawiło się koło wodne. Umieszczono je w pobliżu tężni solankowej, z którą wspólnie stworzy strefę relaksu. W tej części ogrodu klienci będą mogli się wyciszyć i zrelaksować, słuchając szumu wody, a już wkrótce wdychając nasycone cennymi mikroelementami powietrze. Tężnia solankowa zostanie uruchomiona, jak tylko pozwolą na to rządowe wytyczne.

Ogród na dachu Galerii Północnej to miejsce, w którym klienci mogą nie tylko odpocząć po całym dniu pracy, ale też miło spędzić czas w towarzystwie znajomych i przyjaciół. W sezonie letnim zielone tereny Północnej co roku przyciągają rzeszę klientów. Dlatego regularnie urozmaicamy tę przestrzeń o nowe atrakcje oraz elementy infrastruktury. Wierzymy, że koło wodne spotka się z zainteresowaniem i sprawi, że czas spędzany w ogrodzie będzie upływał jeszcze przyjemniej – powiedział Roman Bugajczyk, Dyrektor Galerii Północnej.

Koło wodne w ogrodzie Galerii Północnej jest wykonane z dębiny i ma ponad 2 metry wysokości. Podobnie jak pozostałe atrakcje ogrodu zostało zaprojektowane w trosce o środowisko. Jego mechanizm działa w obiegu zamkniętym i jest zasilany deszczówką. W ten sposób nie marnuje się ani kropla wody. Galeria Północna od samego początku zwraca dużą uwagę na kwestie związane z ekologią. Może się pochwalić wieloma rozwiązaniami dotyczącymi efektywnej gospodarki wodą i zużycia energii, a także certyfikatem LEED, przyznawanym budynkom, które oszczędzają zasoby i mają pozytywny wpływ na otoczenie.

W piątek, 7 maja wśród nowych atrakcji na dachu Galerii Północnej pojawi się również scenografia, stworzona z ponad stu gigantycznych kwiatów. Będzie można wśród nich odnaleźć rozmaite gatunki roślin łąkowych i ogrodowych, takie jak chabry, maki, mlecze czy żonkile. Wszystkie kwiaty będą wyróżniać się wyjątkowym kolorem, kształtem i rozmiarem, tworząc wspólnie nowoczesną, a za razem romantyczną scenerię do zdjęć, jak i spacerów.


O Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Od kwietnia 2019 roku w ogrodzie na dachu działa pierwsza w Polsce tężnia solankowa w galerii handlowej.

Na początku trzeciego kwartału oferta rekreacyjna centrum została również wzbogacona o pierwszą Motylarnię na Mazowszu. Obiekt spełnia także najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Zdrofit oraz 2 000 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Warszawie sklep Junior, marki grupy LPP, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV EURO AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med. Więcej na: www.galeriapolnocna.pl


O GTC

Grupa GTC jest wiodącym deweloperem i inwestorem w sektorze nieruchomości, koncentrującym swoje działania na rynku polskim oraz trzech stolicach Europy Środkowo-Wschodniej. Od powstania w 1994 r. grupa zrealizowała 75 najwyższej jakości, nowoczesne, obiekty biurowe i handlowe z łączną powierzchnią całkowitą wynoszącą ponad 1,3 miliona m kw. w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie GTC jest właścicielem i zarządcą 46 budynków komercyjnych oferujących 733 tys. m kw. powierzchni biurowej i handlowej w Polsce, Budapeszcie, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje 336 tys. m kw. powierzchni handlowej i biurowej w stolicach Europy Środkowo-Wschodniej, z których 48 tys. m kw. są w trakcie budowy. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w indeksie mWIG40 oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu. 

Tags: Galeria PółnocnaGTCretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
marketbeat_retail_q1_2021

Osiem nowych obiektów handlowych w I kw. 2021 r. - Cushman & Wakefield podsumowuje I kw.

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version