Atrium Molo wzbogaca swoje portfolio o sklep odzieżowy marki Tatuum, który zostanie otwarty 8 maja. To jeden z pierwszych lokali działający w formacie tzw. seasonal store z ofertą dostępną w obniżonych cenach. Salon zajmuje powierzchnię 265 m kw. i znajduje się w pobliżu sklepu Deichmann oraz wejścia do galerii.
Szczeciński salon Tatuum powstał według nowego modelu biznesowego tzw. seasonal store, który reprezentuje zupełnie nowy koncept sprzedażowy, wpisujący się w ideę slow fashion. Asortyment dostępny w lokalach tego formatu pochodzi z poprzednich kolekcji marki i objęty jest co najmniej 50-procentową zniżką. Dużym atutem otwartego lokalu jest przestronność miejsca, ułatwiająca wyeksponowanie wszystkich kolekcji, a klientom z kolei pozwalająca na swobodne zapoznanie się z ofertą.
Nowo otwarty punkt Seasonal Store Tatuum to jeden z pierwszych salonów stacjonarnych marki w zupełnie nowym koncepcie handlowym. W tym sezonie firma postawiła na sprzedaż stacjonarną na większych niż dotychczas powierzchniach, by zagwarantować klientom szeroką ofertę. Tatuum od początku istnienia projektuje wielosezonową, jakościową modę inspirowaną naturą. Tworzy ubrania, które odpowiadają potrzebom klientów, stylowi ich życia i sposobom spędzania wolnego czasu. Dąży do tego, by moda była częścią ich codzienności i towarzyszyła im przez wiele lat.
Tatuum to marka stworzona dla kobiet i mężczyzn, którzy cenią sobie rodzime, polskie produkty, wykonane z wysokogatunkowych materiałów. Oferta nowo otwartego salonu obejmuje ubrania, obuwie oraz dodatki.
Po tegorocznych debiutach w Atrium Molo marek Pepco oraz KappAhl, naszą ofertę handlową wzmocnił rodzimy brand Tatuum. Jego obecność w naszym centrum to bardzo dobra wiadomość dla osób, które poszukują naturalnych materiałów, prostych form przy zachowaniu najwyższej jakości i wyrafinowanego stylu – mówi Agnieszka Wasyłenko, dyrektor Atrium Molo.
Salony marki znajdują się także w Atrium Biała, CH Focus w Bydgoszczy, Atrium Reduta i Atrium Targówek.
O Atrium Molo
Atrium Molo to popularne i lubiane centrum handlowe, położone przy ul. Mieszka I na szczecińskim osiedlu Pomorzany. Doskonałe umiejscowienie umożliwia dogodny i łatwy dojazd zarówno samochodem, jak i komunikacją miejską. Na ponad 25 tys. mkw. GLA oferuje szeroką gamę znanych i popularnych marek oraz liczne punkty usługowe i gastronomiczne. Atrium Molo wyróżnia nowoczesna forma architektoniczna z jasnym i przestronnym pasażem oraz zadbaną zielenią. Wśród głównych najemców Atrium Molo znajdują się m.in.: sklep z elektroniką Media Markt, hipermarket Carrefour, perfumeria Douglas, Pepco, restauracja Burger King oraz sklep z zabawkami Toys”R”Us, a w branży modowej – salony takich sieci, jak: TK Maxx, KappAhl, H&M, Reserved i New Yorker. Dla wygody klientów przygotowany został jednopoziomowy, bezpłatny parking, liczący 876 miejsc.
Atrium European Real Estate Limited
Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów i nieruchomości handlowych w Europie Środkowej. Na dzień dzisiejszy w portfolio Grupy znajduje się 26 aktywów zlokalizowanych w czterech krajach: Polsce, Czechach, Słowacji oraz w Rosji, o łącznej wartości rynkowej 2,5 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej ponad 809 000 mkw. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie jest oznaczona symbolem ATRS.
W styczniu 2020 r. Atrium ogłosiło nową strategię dywersyfikacji swojego portfela poprzez inwestowanie i zarządzanie mieszkaniami na wynajem, ze szczególnym uwzględnieniem Warszawy.