Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Atrium otwiera zewnętrzne strefy stolikowe

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0

W centrach handlowych Atrium w Polsce ruszają zewnętrzne strefy stolikowe. Od 15 maja klienci centrów mogą skorzystać z przestrzeni na świeżym powietrzu – odpocząć, zjeść posiłek zamówiony w strefach restauracyjnych obiektów czy umówić się na kawę.

Pod Atrium Promenada w Warszawie powstała przestrzeń w klimacie beach baru. Białe stoliki, pasiaste leżaki, kosze plażowe, huśtawki w otoczeniu egzotycznej roślinności, oświetlone girlandami i dopełnione drewnianymi dodatkami sprzyjają spotkaniom i wspólnemu jedzeniu. Letnia Republika Smaku z muzyką w tle, pozwoli okolicznym mieszkańcom i klientom obiektu oderwać się na dłuższą chwilę, złapać oddech, zrelaksować się i poczuć swobodny klimat w plażowym wydaniu. Strefa jest zlokalizowana przed wejściem do kina Cinema City.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

W Atrium Biała w Białymstoku zewnętrzna przestrzeń stolikowa powstała tuż przy strefie restauracyjnej – od strony stawów i molo. Od lipca, wzorem lat ubiegłych, zostanie powiększona o plażę i wakacyjne atrakcje dla klientów. 200 miejsc siedzących udostępni dla swoich gości CH Focus w Bydgoszczy. Tak duża strefa powstała dzięki skutecznej współpracy z najemcami gastronomicznymi, którzy dołączyli do inicjatywy wystawiając swoje stoliki. Od soboty również klienci Atrium Copernicus będą mogli wypocząć i zjeść w zewnętrznej strefie stolikowej na głównym placu, tuż przed wejściem do centrum.

W zewnętrznych strefach gastronomicznych obowiązują zasady reżimu sanitarnego – bezpieczna odległość między stolikami (co najmniej 1,5 m.) oraz limit osób.

Gastronomia jest jednym z sektorów, które najmocniej odczuły skutki pandemii. Dlatego podejmujemy kolejną inicjatywę w ramach wsparcia naszych najemców restauracyjnych. Jest to też przedsięwzięcie uruchomione z myślą o naszych klientach i sąsiadach centrów Atrium. Wszyscy z utęsknieniem myślimy już o powrocie do możliwej normalności, o wyjściach, spotkaniach, rozmowach, wspólnych posiłkach. Zewnętrzne strefy stolikowe są odpowiedzią na te potrzeby. Zaprojektowane zgodnie z rządowymi wytycznymi, zapewnią komfort i bezpieczeństwo spożywania posiłków zakupionych w lokalach na terenie galerii oraz spędzania wolnego czasu ze znajomymi czy rodziną – mówi Joanna Pintal, Head of Marketing Atrium Poland Real Estate Management.

Zewnętrzne strefy stolikowe będą czynne codziennie w godzinach funkcjonowania centrów handlowych.

Tags: Atrium
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł

Grupa Piotr i Paweł – układy z wierzycielami wykonane w blisko stu procentach

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version