Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Obiekty Cream property Advisors odnotowały kilkudziesięcioprocentowy wzrost odwiedzalności

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
galeria_tarnovia_retail_journal

galeria_tarnovia_retail_journal

Obiekty z portfela zarządczego Cream Property Advisors odnotowały kilkudziesięcioprocentowy wzrost odwiedzalności – podaje Cream w komunikacie wysłanym do Retail Journal.

Dynamika odwiedzalności Galerii Askana w maju 2021 roku w stosunku do maja 2020 wynosi obecnie +57%. Klienci z pewnością czekają jeszcze na uruchomienie w pełnym wymiarze strefy gastronomicznej oraz części rozrywkowej z ważnym dla obiektu najemcą – kinem Helios – mówi Bartosz Augusiak, dyrektor Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim.

Po czwartym lockdownie w Galerii Askana sklepy otworzyli niemal wszyscy najemcy. Tych, którzy jeszcze nie uruchomili salonów, obowiązuje na razie zakaz pełnej działalności. Są to najemcy gastronomiczni i rozrywkowi. 

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Bardzo nas cieszy, że wkrótce do Galerii Askana dołączy nowy najemca – Szkoła Tańca Champion Studio, na którą bardzo czekamy – dodaje Jakub Kaźmierczak, dyrektor działu Property & Asset Management w Cream Property Advisors.

Inne obiekty z portfela Cream Property Advisors również odnotowały wzrost odwiedzalności, mimo że pierwszy tydzień po lockdownie nie był pełnym tygodniem pracy (1, 3 maja – sobota, poniedziałek, 9 maja – niedziela niehandlowa). W dniach 1-16 maja 2021 roku Galerię Tarnovia w Tarnowie odwiedziło o ponad 20 proc. klientów więcej niż w tym samym czasie przed rokiem. Natomiast tydzień 10-16 maja 2021 roku przyniósł niemal 36-proc. poprawę względem tego samego okresu w 2020 roku, kiedy również handel odżywał po lockdownie.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że klienci wracają do obiektu. Przypomnijmy, że w Galerii Tarnovia można się cieszyć nowym sklepem Jysk, który zadebiutował pod koniec 2020 roku, czyli w trakcie trwania pandemii.  Myślę, że będzie jeszcze lepiej, bo przed nami otwarcie kina, które nasi klienci bardzo cenią i wyczekują nowych premier – komentuje Faustyna Mącior, dyrektor Galerii Tarnovia.

„Revenge shopping/buying to zjawisko zaobserwowane w Chinach po lockdownie wprowadzonym tam z powodu pandemii. Jesteśmy pełni optymizmu, że taki scenariusz ziści się także w Polsce. Klienci są zmęczeni kolejnymi zamknięciami, czekają z niecierpliwością na pełne otwarcie oferty rozrywkowej i gastronomicznej, szukają też okazji, aby spędzić przyjemnie czas poza domem. Naszym zadaniem jako branży jest stymulacja konsumpcji i kreowanie takiej oferty, która przyciągnie klientów” – zauważa Grzegorz Mroczek, wiceprezes Cream Property Advisors.

Tags: centra handloweCream Property Advisorsgalerie handloweretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
groszek_eurocash_retail_journal

Sieć sklepów Groszek ma już 2 000 sklepów

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version