Obiekty z portfela zarządczego Cream Property Advisors odnotowały kilkudziesięcioprocentowy wzrost odwiedzalności – podaje Cream w komunikacie wysłanym do Retail Journal.
Dynamika odwiedzalności Galerii Askana w maju 2021 roku w stosunku do maja 2020 wynosi obecnie +57%. Klienci z pewnością czekają jeszcze na uruchomienie w pełnym wymiarze strefy gastronomicznej oraz części rozrywkowej z ważnym dla obiektu najemcą – kinem Helios – mówi Bartosz Augusiak, dyrektor Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim.
Po czwartym lockdownie w Galerii Askana sklepy otworzyli niemal wszyscy najemcy. Tych, którzy jeszcze nie uruchomili salonów, obowiązuje na razie zakaz pełnej działalności. Są to najemcy gastronomiczni i rozrywkowi.
Bardzo nas cieszy, że wkrótce do Galerii Askana dołączy nowy najemca – Szkoła Tańca Champion Studio, na którą bardzo czekamy – dodaje Jakub Kaźmierczak, dyrektor działu Property & Asset Management w Cream Property Advisors.
Inne obiekty z portfela Cream Property Advisors również odnotowały wzrost odwiedzalności, mimo że pierwszy tydzień po lockdownie nie był pełnym tygodniem pracy (1, 3 maja – sobota, poniedziałek, 9 maja – niedziela niehandlowa). W dniach 1-16 maja 2021 roku Galerię Tarnovia w Tarnowie odwiedziło o ponad 20 proc. klientów więcej niż w tym samym czasie przed rokiem. Natomiast tydzień 10-16 maja 2021 roku przyniósł niemal 36-proc. poprawę względem tego samego okresu w 2020 roku, kiedy również handel odżywał po lockdownie.
Jesteśmy bardzo zadowoleni, że klienci wracają do obiektu. Przypomnijmy, że w Galerii Tarnovia można się cieszyć nowym sklepem Jysk, który zadebiutował pod koniec 2020 roku, czyli w trakcie trwania pandemii. Myślę, że będzie jeszcze lepiej, bo przed nami otwarcie kina, które nasi klienci bardzo cenią i wyczekują nowych premier – komentuje Faustyna Mącior, dyrektor Galerii Tarnovia.
„Revenge shopping/buying to zjawisko zaobserwowane w Chinach po lockdownie wprowadzonym tam z powodu pandemii. Jesteśmy pełni optymizmu, że taki scenariusz ziści się także w Polsce. Klienci są zmęczeni kolejnymi zamknięciami, czekają z niecierpliwością na pełne otwarcie oferty rozrywkowej i gastronomicznej, szukają też okazji, aby spędzić przyjemnie czas poza domem. Naszym zadaniem jako branży jest stymulacja konsumpcji i kreowanie takiej oferty, która przyciągnie klientów” – zauważa Grzegorz Mroczek, wiceprezes Cream Property Advisors.