- Nowa część Designer Outlet Warszawa została oficjalnie otwarta 18 maja przecięciem różowej wstęgi przez przedstawicieli zarządcy i właściciela centrum, lokalnych władz, z udziałem Gabi Drzewieckiej
- Designer Outlet Warszawa powiększył się do 23,000 m2 i oferuje ponad 130 międzynarodowych i polskich marek modowych i lifestylowych
- Wyremontowany food court uprzyjemni zakupy klientom po zdjęciu obostrzeń
- Centrum zapewnia bezpieczne i wygodne zakupy w przyjemnej atmosferze
18 maja miała miejsce uroczystość oficjalnego otwarcia nowej części Designer Outlet Warszawa, podczas której została przecięta symboliczna różowa wstęga. Z dodatkowymi 5,500 m2 i ponad 25 nowymi sklepami i restauracjami, Designer Outlet Warszawa zyskał miano największego w Polsce outletu z modą premium. Powierzchnia GLA wynosi teraz 23,000 m2, a centrum może pochwalić się wyjątkowym tenant mixem ponad 130 międzynarodowych i polskich marek modowych i lifestylowych.
Ceremonia przecięcia wstęgi z Gabi Drzewiecką
Ceremonię przecięcia wstęgi poprowadziła Gabi Drzewiecka, znana dziennikarka, prezenterka telewizyjna i radiowa.
Marek Jakubiak, Head of Real Estate CEE of DWS Group; Thomas Reichenauer, Managing Director zarządcy obiektu ROS Retail Outlet Shopping, Katarzyna Ciemińska, Centre Manager Designer Outlet Warszawa i Daniel Putkiewicz, Burmistrz Piaseczna i Zdzisław Lis Wicestarosta Powiatu Piaseczyńskiego przecięli wstęgę przed nowo powstałym wejściem do centrum.
Thomas Reichenauer podkreślił szczególne miejsce Designer Outlet Warszawa na polskim rynku outletowym. – Jesteśmy bardzo dumni, że mamy zaszczyt zarządzać tak ambitnym projektem. Cieszymy się, że nareszcie możemy świętować otwarcie nowej części Designer Outlet Warszawa, który jest jedną z naszych najważniejszych lokalizacji outletowych w Europie. Z nowo pozyskanymi najemcami i powiększoną powierzchnią centrum wzmocni swoją pozycję lidera na polskim rynku outletowym. Dodatkowo, ciężko pracujemy nad kolejnymi inwestycjami – rozbudową Designer Outlet Gdańsk i Designer Outlet Sosnowiec.
Ponad 130 marek modowych i lifestylowych
Po rozbudowie, Designer Outlet Warszawa oferuje teraz wachlarz ponad 130 marek modowych i lifestylowych, a także unikalny wybór międzynarodowych brandów z segmentu premium. W centrum swoje outletowe debiuty miały m.in. MaxMara, Twinset i Swarovski. W nowej części otworzyły się także m.in. sklepy Lacoste, Marc O’Polo, Tous i Lindt.
Pozycja premium wyróżnia Designer Outlet Warszawa na mapie centrów outletowych w Polsce, ze względu na dostępność międzynarodowych marek takich jak Armani, Boss, Furla, Guess, Högl, Liu Jo, Manila Grace, Pinko i Trussardi. Ważną częścią rozbudowanego skrzydła jest nowy, powiększony do 800 m2 salon Nike, a także ogromny sklep znanej amerykańskiej marki casualowej.
Katarzyna Ciemińska, Centre Manager Designer Outlet Warszawa, opowiedziała o nowych sklepach: – Do dyspozycji najemców przekazaliśmy ponad 30 lokali, w których powitaliśmy nowe marki, w tym takie, które do tej pory nie były dostępne w formacie outletowym, a swój pierwszy i jedyny w Polsce salon otworzyły właśnie u nas. To wielkie wyróżnienie móc pochwalić się tyloma nowymi salonami, które uzupełniły bogatą ofertę centrum. Zróżnicowana oferta, która nadal będzie uzupełniana o nowe propozycje, sprawia, że Designer Outlet Warszawa jest najciekawszą destynacją zakupową nie tylko dla mieszkańców stolicy i okolic, ale i dla wielu klientów zagranicznych.
Wyremontowany food court
Strefa restauracyjna w centrum została przebudowana, dzięki czemu zyskała nowy, stylowy wygląd. Ze względu na obostrzenia spowodowane pandemią, food court nie może jeszcze zostać otwarty w pełnym wymiarze.
O ROS Retail Outlet Shopping
ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i partnerami w Polsce, we Włoszech oraz Francji, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi. Specjalizuje się w zarządzaniu siecią Designer Outlet oraz innowacyjnymi konceptami handlowymi w Europie. Założyciele, Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, będąc uznanymi specjalistami w branży posiadają wieloletnie doświadczenie na europejskim rynku outletów. ROS Retail Outlet Shopping obejmuje swoim działaniem wszystkie etapy projektu, od znalezienia odpowiedniej lokalizacji do ukształtowania i rozwoju wszystkich aspektów zarządzania operacyjnego. Portfolio ROS Retail Outlet Shopping obejmuje: Designer Outlet Soltau, City Outlet Geislingen, Brugnato 5Terre Outlet Village, Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec, Premier Outlet Budapest, Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, La Galleria Parma, La Torre Outlet Zaragoza i przyszłe inwestycje w Europie. Centra outletowe Designer Outlet w Polsce obecne są w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70% niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.
O Designer Outlet Warszawa
Designer Outlet Warszawa oferuje niepowtarzalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum możemy znaleźć m.in.: Armani, Calvin Klein, Furla, Guess, Högl, Kazar, Lacoste, Liu Jo, Mango, Pandora, Pinko czy Vistula. Wyjątkowość oferty polega na całorocznym oferowaniu produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70%. Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych, gwarantujący niezapomnianą atmosferę podczas zakupów. W 2020 roku Designer Outlet Warszawa został nagrodzony srebrną statuetką „Najlepsze Centrum Wyprzedażowe Roku – Best Performance“, w jednym z najważniejszych konkursów branżowych w Polsce – PRCH Retail Awards.