Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Designer Outlet Warszawa największym centrum outletowym premium w Polsce

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
0
designer_outlet_warszawa_retail_journal

designer_outlet_warszawa_retail_journal

  • Nowa część Designer Outlet Warszawa została oficjalnie otwarta 18 maja przecięciem różowej wstęgi przez przedstawicieli zarządcy i właściciela centrum, lokalnych władz, z udziałem Gabi Drzewieckiej
  • Designer Outlet Warszawa powiększył się do 23,000 m2 i oferuje ponad 130 międzynarodowych i polskich marek modowych i lifestylowych
  • Wyremontowany food court uprzyjemni zakupy klientom po zdjęciu obostrzeń
  • Centrum zapewnia bezpieczne i wygodne zakupy w przyjemnej atmosferze

18 maja miała miejsce uroczystość oficjalnego otwarcia nowej części Designer Outlet Warszawa, podczas której została przecięta symboliczna różowa wstęga. Z dodatkowymi 5,500 m2 i ponad 25 nowymi sklepami i restauracjami, Designer Outlet Warszawa zyskał miano największego w Polsce outletu z modą premium. Powierzchnia GLA wynosi teraz 23,000 m2, a centrum może pochwalić się wyjątkowym tenant mixem ponad 130 międzynarodowych i polskich marek modowych i lifestylowych.

Ceremonia przecięcia wstęgi z Gabi Drzewiecką

Ceremonię przecięcia wstęgi poprowadziła Gabi Drzewiecka, znana dziennikarka, prezenterka telewizyjna i radiowa.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Marek Jakubiak, Head of Real Estate CEE of DWS Group; Thomas Reichenauer, Managing Director zarządcy obiektu ROS Retail Outlet Shopping, Katarzyna Ciemińska, Centre Manager Designer Outlet Warszawa i Daniel Putkiewicz, Burmistrz Piaseczna i Zdzisław Lis Wicestarosta Powiatu Piaseczyńskiego przecięli wstęgę przed nowo powstałym wejściem do centrum.

Thomas Reichenauer podkreślił szczególne miejsce Designer Outlet Warszawa na polskim rynku outletowym. – Jesteśmy bardzo dumni, że mamy zaszczyt zarządzać tak ambitnym projektem. Cieszymy się, że nareszcie możemy świętować otwarcie nowej części Designer Outlet Warszawa, który jest jedną z naszych najważniejszych lokalizacji outletowych w Europie. Z nowo pozyskanymi najemcami i powiększoną powierzchnią centrum wzmocni swoją pozycję lidera na polskim rynku outletowym. Dodatkowo, ciężko pracujemy nad kolejnymi inwestycjami – rozbudową Designer Outlet Gdańsk i Designer Outlet Sosnowiec.

Ponad 130 marek modowych i lifestylowych

Po rozbudowie, Designer Outlet Warszawa oferuje teraz wachlarz ponad 130 marek modowych i lifestylowych, a także unikalny wybór międzynarodowych brandów z segmentu premium. W centrum swoje outletowe debiuty miały m.in. MaxMara, Twinset i Swarovski. W nowej części otworzyły się także m.in. sklepy Lacoste, Marc O’Polo, Tous i Lindt.

Pozycja premium wyróżnia Designer Outlet Warszawa na mapie centrów outletowych w Polsce, ze względu na dostępność międzynarodowych marek takich jak Armani, Boss, Furla, Guess, Högl, Liu Jo, Manila Grace, Pinko i Trussardi. Ważną częścią rozbudowanego skrzydła jest nowy, powiększony do 800 m2 salon Nike, a także ogromny sklep znanej amerykańskiej marki casualowej.

Katarzyna Ciemińska, Centre Manager Designer Outlet Warszawa, opowiedziała o nowych sklepach: – Do dyspozycji najemców przekazaliśmy ponad 30 lokali, w których powitaliśmy nowe marki, w tym takie, które do tej pory nie były dostępne w formacie outletowym, a swój pierwszy i jedyny w Polsce salon otworzyły właśnie u nas. To wielkie wyróżnienie móc pochwalić się tyloma nowymi salonami, które uzupełniły bogatą ofertę centrum. Zróżnicowana oferta, która nadal będzie uzupełniana o nowe propozycje, sprawia, że Designer Outlet Warszawa jest najciekawszą destynacją zakupową nie tylko dla mieszkańców stolicy i okolic, ale i dla wielu klientów zagranicznych.

Wyremontowany food court

Strefa restauracyjna w centrum została przebudowana, dzięki czemu zyskała nowy, stylowy wygląd. Ze względu na obostrzenia spowodowane pandemią, food court nie może jeszcze zostać otwarty w pełnym wymiarze.


O ROS Retail Outlet Shopping

ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i partnerami w Polsce, we Włoszech oraz Francji, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi. Specjalizuje się w zarządzaniu siecią Designer Outlet oraz innowacyjnymi konceptami handlowymi w Europie. Założyciele, Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, będąc uznanymi specjalistami w branży posiadają wieloletnie doświadczenie na europejskim rynku outletów. ROS Retail Outlet Shopping obejmuje swoim działaniem wszystkie etapy projektu, od znalezienia odpowiedniej lokalizacji do ukształtowania i rozwoju wszystkich aspektów zarządzania operacyjnego. Portfolio ROS Retail Outlet Shopping obejmuje: Designer Outlet Soltau, City Outlet Geislingen, Brugnato 5Terre Outlet Village, Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec, Premier Outlet Budapest, Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, La Galleria Parma, La Torre Outlet Zaragoza i przyszłe inwestycje w Europie. Centra outletowe Designer Outlet w Polsce obecne są w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70% niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.


O Designer Outlet Warszawa

Designer Outlet Warszawa oferuje niepowtarzalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum możemy znaleźć m.in.: Armani, Calvin Klein, Furla, Guess, Högl, Kazar, Lacoste, Liu Jo, Mango, Pandora, Pinko czy Vistula. Wyjątkowość oferty polega na całorocznym oferowaniu produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70%. Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych, gwarantujący niezapomnianą atmosferę podczas zakupów. W 2020 roku Designer Outlet Warszawa został nagrodzony srebrną statuetką „Najlepsze Centrum Wyprzedażowe Roku – Best Performance“, w jednym z najważniejszych konkursów branżowych w Polsce – PRCH Retail Awards.

Tags: Designer Outlet Warszawaretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
W Centrum Łopuszańska 22 otworzy się piekarnia Otrębusy

W Centrum Łopuszańska 22 otworzy się piekarnia Otrębusy

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version