Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Neinver ruszył z europejską akcją na rzecz lokalnych artystów i społeczności

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
Factory_Annopol_retail_journal

Factory_Annopol_retail_journal

Neinver rozpoczął promowanie lokalnych artystów we wszystkich swoich centrach outlet w Europie w wiosennej kampanii reklamowej, łączącej również działania skierowane bezpośrednio do lokalnych społeczności we wnętrzach obiektów. [Re] start your life – „Zacznij od nowa” – to akcja, której celem akcji jest przedstawienie pozytywnej wizji przyszłości, łącząc sztukę z udanymi doświadczeniami zakupowymi, przy wsparciu lokalnych społeczności. Do współpracy zaproszono 11 lokalnych artystów w sześciu krajach europejskich: Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Francji, Holandii i Polsce. W naszym kraju do współpracy w centrach Factory zaangażowano artystkę Kingę Offert. Jak mówią jej twórcy, to okazja do obdarowania klientów potężną dawką optymizmu, kolorów i pozytywnej energii.

Kampania potrwa do końca wiosny, a jej hasło przewodnie to: [Re] Start your life, czyli „Zacznij od nowa”. Akcja składa się z szeregu działań – od bilbordów, plakatów i dekoracji, po instalacje artystyczne i warsztaty, czy inicjatywy wspierające lokalne społeczności, promowanie zrównoważonego rozwoju i poszanowanie środowiska naturalnego.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Nie po raz pierwszy łączymy naszą działalność komercyjną i sztukę, starając się dotrzeć z wyjątkowym przekazem do szerszego grona odbiorców – obecnych i przyszłych klientów outletów Neinver. Zaproszenie lokalnych artystów i wsparcie ich artystycznych działań wydaje nam się teraz bardziej zasadne niż kiedykolwiek, w obliczu trudności wynikających z pandemii. Dzięki tej inicjatywie tworzymy niepowtarzalne kreacje, które za sprawą młodych talentów przekazują energię i pozytywne nastawienie do życia – mówi Wincenty Zawadzki, Brand Manager NEINVER w Europie.

El Chico Llama, Honolulu Studio i El Rey de la Ruina z Madrytu, Nuria Toll z Barcelony i Héctor Fancesch z A Corunii w Galicji to artyści mający nadać kolorytu centrom outlet w Hiszpanii. We Włoszech to Nicoló Canova, w Niemczech – tworzący w Berlinie Marcus Plesser i Christopher Wehr, we Francji – ilustratorka Amandine Louise, w centrach FACTORY w Polsce – Kinga Offert. Z kolei Jago, kojarzony z agencją kreatywną Limoon w Haarlemie, w nowo otwartym centrum w Amsterdamie.

Każdy z artystów w sześciu krajach europejskich otrzymał to samo zdjęcie, przedstawiające roześmianą ekipę młodych ludzi, tryskających optymizmem i pozytywną energią. Reszta należała już do indywidualnych zadań każdego z twórców, który mógł przearanżować wspomniane zdjęcia, dodając swoje elementy graficzne czy malarskie. Tematem przewodnim była właśnie pozytywna energia, kolory i optymizm.

W Polsce do projektu została zaproszona Kinga Offert – ilustratorka i projektantka, autorka plakatów, murali i animacji. Jak mówi o sobie, portretuje rzeczywistość – czasem z czułością, a czasem z dystansem i humorem, który rodzi się z zestawienia pozornie nieprzystających do siebie elementów. Jej ilustracje cechuje mocna kreska i autentyzm. W swojej pracy sięga po rożne techniki, a ostatnio szczególnie po piksel arty, inspirowane światem dawnych gier komputerowych. Kinga Offert jest laureatką wielu prestiżowych nagród. W tym roku znalazła się w gronie najlepszych polskich ilustratorów rankingu Polishgraphicdesign.com.

Motywem w polskich kreacjach są egzotyczne rośliny, głównie kwiaty, które przybierają sylwetki ludzkie lub kształty używanych na co dzień przedmiotów – w mocnych, wyrazistych kolorach.

Hasło kampanii skojarzyło mi się z odnową, przejściem z zimowego klimatu w wiosenny i rozpoczęciem czegoś na nowo. Naturalnym dla mnie było pokazanie motywów wiosennych i roślinnych. Okres pandemiczny pokazał nam, jak bardzo potrzebujemy bliskiego kontaktu z naturą, jak jest ona ważna dla nas w życiu codziennym. Dlatego też o tym jest cała ta kampania – mówi Kinga Offert.

Zrównoważony rozwój: sedno inicjatywy

Przez cały bieżący kwartał szczególny nacisk w centrach zostanie położony na projekty i działania, mające na celu podniesienie społecznej świadomości na temat środowiska naturalnego i wsparcia dla niego oraz troski o społeczności lokalne. Inicjatywy takie jak #TheStyleBag, mają na celu podniesienie społecznej świadomości na temat potrzeby redukcji zużycia plastiku.

Również marki obecne w outletach promować będą produkty, wykonane z materiałów przetwarzalnych lub powstające w ramach odpowiedzialnej produkcji.


O Neinver

Neinver to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Jest to zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma Neinver, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, Neinver certyfikował 90% swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z trzema normami ISO (9001, 14001 i 50001).

Neinver w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

Tags: centra handlowegalerie handloweNeinverretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
zalando_retail_journal

DeeZee rozpoczyna współpracę z Zalando – stworzy specjalną kolekcję dla klientów platformy

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version