Do grona najemców Galerii Grodova w Grodzisku Mazowieckim dołącza 4F, brand należący do spółki OTCF, dedykowany pasjonatom sportu oraz miłośnikom aktywnego wypoczynku. Tym samym Galeria Grodova rozszerza swoje portfolio o markę wiodącą na polskim rynku odzieży sportowej.
Salon marki 4F znajdzie się na pierwszym piętrze (obok RTV Euro AGD i Medicine). 4F to jedna z najbardziej popularnych w Polsce marek odzieży sportowej, przykładająca wagę do jakości swoich produktów, a przy tym do zaawansowanej technologii i estetyki zgodnej z panującymi trendami. Ambasadorami marki są obecnie Anna i Robert Lewandowscy oraz Wilfredo Leon. 4F konsekwentnie rozszerza stacjonarną dostępność swojego brandu dla klientów.
Budowanie szerokiego portfolio dla naszych Klientów uznaliśmy za priorytet, by mogli w pełni korzystać z oferty Galerii Grodovej. Biorąc pod uwagę centralną lokalizację naszej galerii, staraliśmy się w pełni zadbać o potrzeby odwiedzających i zaproponować im usługi i zakupy, które spełnią codziennie potrzeby – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Grupie NAPOLLO. – Z tego też powodu zdecydowaliśmy się rozszerzyć ofertę sportową prezentowaną m.in. w sklepie Martes Sport także o markę 4F, która jest jednym z najbardziej liczących się na rynku brandów sportowych – dodaje Dorota Beltrani.

O Napollo
Napollo to polska doświadczona firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami. Zwiększając tempo i zakres ekspansji, dwa lata temu Grupa została wzmocniona przez doświadczonych menedżerów. Dzisiaj strategia Grupy Napollo zarządzana jest przez Sławomira Zawadzkiego i Piotra Korka, ekspertów w branży deweloperskiej i handlowej z wieloletnim doświadczeniem w Polsce i zagranicą. Działalność operacyjna została przekazana w ręce Doroty Beltrani i Wojciech Orlofa, znanych od lat jako wyjątkowej klasy specjaliści w zakresie planowania i komercjalizacji, a za finanse odpowiedzialny jest ekspert w zakresie inwestycji kapitałowych Michał Głowala. Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok. 15 000 m2. N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. W tej chwili budowany jest N-Park w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pomorskiej, którego otwarcie zaplanowano na koniec tego roku, a w Poznaniu przy ul. Promienistej trwa modernizacja i rekomercjalizacja pasażu z Eurospar, Rossmann i Pepco. Już niedługo ruszy także budowa N-Parku w przywrocławskich Łanach. Napollo jest także właścicielem galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych. Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.